2014. május 9., péntek

ZOUIS


Louis szemszöge

 

A kanapén ültem Zayn lakásán és néztem ahogyan a földön alszik . Tv-t néztünk,de ő elaludt, olyan imádnivaló! Arcát eltakarta a takaró, szája kicsit nyitva volt , a nadrágja lógott a fenekén, és nem viselt pólót.
Ez a fiú tud aludni bárhol. Van valami Zaynben,ami teljesen más mint a többi fiúval és sokkal erősebb mint a "kapcsolatom" Harryvel. Felálltam és ledobtam a telefonom a székre.
Letöröltem az izzadságot homlokomról,majd megráztam a fejem,hogy megigazítsam a hajam. Térdre ereszkedem és lefekszem mellé.Fejemet közel teszem övéhez,hallgatom ahogy csendesen lélgezik,de picit horkol.
Kinyitja a szemét, és mosolyog egy kicsit. "Mit csinálsz?" nyög fel álmosan. "Semmit .." sóhajtok.
Rám néz azokkal a gyönyörű szemeivel, ,megdörzsöli a kezét, arcán pedig megjelenik egy mosoly. Soha nem nézett még így rám azelőtt…

 

"Louis?" Mondja "Igen?" suttogom, ajkait pedig gyorsan az enyémre tapasztja.     Először teljesen ledöbbentem,de aztán élveztem. Elhúzódik." S-sajnálom ,csak
"Ne-nem baj, én..én élveztem" mosolyok. Kuncog és újra megcsókol. Gyorsan keményedek és ő is ugyan úgy,benyúlok a nadrágjába és finoman masszírozni kezdem. Belenyög a számba,nevetek.
Lejjebb csúszik,meghúzza a nadrágomat,kezébe veszi szerszámom és lágyan dolgozni kezd.

Önelégülten mosolyog, ahogy megharapom az ajkamat és hátra döntöm a fejemet.Megáll és lehúzza a boxerét.Rám kacsint, önelégülten mosolygok és megragadom a farkát.Megnyalom a csúcsát , látok egy kevés elő-spermát kiszivárogni és lenyalom. Kuncog. "Gyerünk,kapd be!" Mosolyog. Végig nyalom teljes hosszát,majd a felé betolom a számba, hangosan nyög. "MMMMMMMH LOUIS!" sóhajt és vesz egy mély lélegzetet.

Beveszem a teljes hosszát,kicsit köhögök,de folytatom, "Gyerünk LOU megtudod csinálni!" önelégülten vigyorog. Továbbra is keményen szopom, elkezd egy kicsit vonaglani "Bazd meg LOUIS elfogok menni " nyög.
"Nem,nem fogsz!" mondom és abba hagyom "AKARLAK! MOST! " mondom,ő pedig durván megcsókol.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése