2014. május 9., péntek

Törődöm/fordítás/



 

A táncolás mindig a legfontosabb dolog volt az életemben. Ez az egyetlen módja,hogy levezessem a stresszt,amiből rengeteg van.A sok családi probléma, alig voltak barátaim, és én nemrég szakítottam a barátommal három évig csalt, és az egész tetejére még én vagyok a One Direction táncosa . Persze, nem mondom, hogy nem szeretem a munkámat, csak hogy mindig olyan nagy a nyomás tekintve mennyire népszerűek azok, így nem szabadott elrontani semmit sem. Szóval, mivel a tánc nem volt igazán stresszoldó többé, vagdosni kezdtem magam. Valószínűleg nem volt a legjobb döntés, de az biztos, hogy segített az összes fájdalmat elűzni . Egy-két jó vágás a csuklómon és úgy éreztem, nincs többé probléma. Senki sem látta őket, mert mindig hosszú ujjú inget vagy karkötőt viseltem , hogy takarja őket , egészen addig, amíg egy nap ...

 

"Oké, kezdjük az elejéről !" a tánctanár,Lisa utasított minket. Mindenki visszament a helyére és felkészültünk. "5, 6, 7, 8 ..." tánc könnyű volt számomra és a többi táncosnak is,de tudtam,hogy rajtuk is ugyan akkora a nyomás mint rajtam. "Harry, folytasd! Ne a többieket nézd! "A zene elhallgatott. "Sajnálom, én még mindig nem tudom ezeket a lépéseket." Sóhajtott, és megrázta a fejét. "Van két napod, hogy megtanuld ezt a táncot,vagy végünk. [T / N], betudnád mutatni nekünk, kérlek? "felkaptam a fejem. "Uh, persze." Mindenki leült, én pedig felálltam. Azt hiszem, a nyomás ismét eluralkodott rajtam,de ezerszer nagyobb volt,mint eddig .Lehúztam a felsőm ujját a kezemen és elhelyezkedtem. "Oké, kész vagy? 5, 6, 7, 8 ... "Ismertem ezt a táncot,úgy mint a tenyeremet. Úgy éreztem, mindenki tekintete rám szegeződik, főleg Harry-é.

 

Ahogy az utolsó pörgést csináltam , az felsőujja felcsúszott a karomon,és felfedte a sebeimet és friss vágásokat. Gyorsan lehúztam a felsőm ujját, és körülnéztem, hátha valaki észrevette. Megkönnyebbülten sóhajtottam fel,hogy senki sem látta. Mindenki tapsolt és Lisa az órára nézett. "Oké, mára vége. [T / N], nem tudnál maradni egy darabig, és segíteni Harrynek? "bólintottam, és odamentem a táskámhoz egy kis vízért.

 

Amint mindenki elhagyta az épületet, Harry odasétált hozzám. "Készen áll a kezdésre?" Kérdeztem. Tekintetével szinte megérintett és szemei aggodalommal teltek voltak. "Mi az?" Kérdeztem zavaromban. "Én láttam." Uh. "Láttál, mit?" Játszottam a hülyét,reménykedve,hogy megfeletkezik róla . "A hegeket..." Ő megfogta a kezemet, de én elrántottam. "Én ... én nem tudom, miről beszélsz ..."gyorsan elfordultam. "[T / N] Nem vagyok hülye. Hadd lássam. " sóhajtottam és megfordultam a kezeimet odanyújtva . Azt gondoltam megbízhatom benne, úgyhogy lassan felhúztam a felsőm ujját. zihált a sokktól . "Miért ... miért csináltad ezt?" Ő megérintette őket, és ez fájt. "Ah ... Nem is tudom ... vannak rá okaim." csak ennyit tudtam mondani,nem akartam róla beszélni. Ő tartotta a kezem, és közelebb lépett hozzám, másik kezét az arcomra tette. "Soha, soha ne tedd ezt magaddal újra. Túl szép vagy ahhoz, hogy ezt tedd magaddal, és ha úgy gondolod, senki sem törődik veled, gondold át újra. Engem nagyon is érdekelsz. "Hallottam a fájdalmat a hangjában. "Szeretlek [T / N]" rámosolyogtam és a könny gyűlni kezdett a szememben. "Én is szeretlek, Harry." Amit mondott valójában ráébresztett, hogy amit tetem,hiba volt . Ő figyelt rém, és én szerettem őt érte. "Ígérd meg, hogy nem fogod még egyszer ezt tenni ?" mosolyogva nyújtotta felém kisujját. "Ígérem " mondtam,és félénken az enyémet az övé köré csavartam. Aztán magához húzott egy hosszú és szoros ölelésre . "Én tényleg szeretlek [T / N]" É az arcom a mellkasába temettem, és elmosolyodtam. "Én is tényleg szeretlek, Harry ... most már táncolhatunk?" Nevettem, ahogy elhúzódtam. "Rendben! Menjünk. "Ő megfogta a kezemet, és mi táncoltunk, amíg ő olyan jó nem volt mint én. Hát ... majdnem olyan jó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése