2014. május 9., péntek

Zarry és az afterparty


 Zene
Életem egyik legszebb napja volt ez. Az első (és remélem még nem az utolsó) One Direction koncertem. 
Fekete miniruhát és egy tűsarkút vettem fel,hogy minél jobban kitűnjek. 
Szerencsémre ez csak egy kisebb koncert volt,így sikerült az első sorba kerülnöm. De nem ez volt a legnagyobb szerencse a koncerten. Egész végig szemeztem Harryvel és szerencsétlen néha a szöveget is elfelejtette annyira koncentrált rám.
Mikor vége volt a koncertnek,már éppen indultam volna ki,de valaki megragadta a karom. Lassan megfordultam és Harryvel találtam szembe magam,mögötte Zaynnel.
-Sziasztok.-mosolyodtam el.-Miben segíthetek?
-Szeretném,mármint szeretnénk ha eljönnél velünk az afterpartyra.-mutogatott Zaynre majd magára
Én csak bólintottam. Zayn megfogta az egyik karom,Harry pedig a másikat és így mentünk el az autóig.
***
A táncparkett közepén álltam és ütemesen ringattam a csípőm a zenére. Nagyon jól éreztem magam.Nem bántam meg,hogy eljöttem a srácokkal.
Éreztem,ahogy lassan valaki a csípőmre csúsztatja a kezét és velem együtt kezd mozogni. Lehunytam a szemem és élveztem a pillanatot.
Combomnál éreztem egy dudort,felnevettem majd megfordultam. Ismét Harry állt velem szemben. Kezeimet felcsúsztattam a hasától a mellkasára.
-Megint te?-hajoltam közelebb
Ő válasz helyett megcsókolt és a fenekembe markolt. Megnyalta alsóajkam,majd a nyelvét a számba “döfte” és szenvedélyesen csókolt.
Keze lassan becsúszott a ruhám alá és úgy derítette fel testem többi részét.
Hallottam,ahogy valaki megköszörüli a torkát mögöttünk,de nem különösebben érdekelt. Kezemet Harry nadrágjába csúsztattam és az előbbi dudort kezdtem simogatni,ami egyre keményebbé vált kezem alatt.
-Bébi.Gyere velem.-húzódott el Harry,majd megfogta a kezem és kifele kezdett húzni,s ekkora észrevettem,hogy Zayn állt mögöttünk. Ő is jött velünk.
A férfi wcben kötöttünk ki. Harry egyetlen mozdulattal lehúzta rólam a ruhám és nyakamat kezdte kényeztetni. Eközben Zayn lehúzta rólam a bugyimat és csiklómat kezdte dörzsölni.Felnyögtem. Mindketten elvigyorodtak.
Harry leszedte a melltartóm és elkezdte csókolgatni,harapdálni a melleimet.
Én sem tétlenkedtem.Kigomboltam Harry nadrágját és alsónadrágjával együtt letoltam róla. Farka a hasát csapodta. Azonnal kezelésbe vettem és gyorsan fel-le mozdulatokat végeztem rajta kezemmel.
Eközben Zayn már 3 ujját pumpálta bennem ki-be. Éreztem,hogy lassan közel a vég. Alhasamban eluralkodott az a szokásos szorító érzés,majd pár perc múlva elélveztem.
Elengedtem Harry férfiasságát és Zaynhez fordultam. Láttam,hogy már ő is teljesen készen ÁLL.
Letéptem róla a ruháit,ő pedig rögtön felkapott és farkát belém helyezte. Lassan tolni kezdett.
Harry mögém állt majd a fenekembe helyezte magát.
Egyszerre,ugyanolyan tempóban toltak. Eszméletlen érzés volt. 
Zayn a számat halmozta el csókokkal,míg Harry a nyakamat kényeztette.
-Zayn..gyorsabban..-nyögtem ő pedig teljesítette kérésemet.
Nyögéseink és szitkozódásaink töltötték be a férfi mosdót.
Éreztem,ahogy ismét közeledik a gyönyör. Zayn farka rángatózott bennem és belém élvezett. Ennek hatására én is elmentem…de Harry nem. Leemelt farkáról,és önkezűleg jutott el a csúcsra.
-Köszönöm srácok,ez eszméletlen élmény volt számomra.-lihegtem,miközben öltözni kezdtem
-Mi köszönjük. Csodálatos voltál.-mondták szinte egyszerre
Csak elmosolyodtam és indultam volna ki az ajtón,de Zayn megállított.
-Hé.Még a nevedet sem tudjuk.
-Emily.-válaszoltam és kisétáltam a mosdóból…



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése