2014. május 9., péntek

Még egy éjszaka /fordítás/


"Harry bébi, kérlek.Sajnálom"
"Tudod, hogy hiányzol, gyere haza, szükségem van rád Harry"
Hangüzenetet hangüzenet után hagyott a mobilomon. Tudta, hogy nem tudom elviselni a gondolatot, hogy egyedül van otthon,egyedül abban a nagy házban. Tudta, hogy szerettem az álmos nevetését, 2 órakor, amikor szokott hívni engem.
Kettőt lépkedtem egyszerre felé ahogyan mindig is tettem, ő nyitott ajtót, és én éreztem, szívem kihagy egy ütemet, amikor láttam őt.A Jack Wills pulcsimat és csak egy bugyit viselt, a felső a combjáig ért, kiemelte a lábát.Én beléptem, és becsuktam az ajtót magam mögött. Megfordultam.Végig vezettem rajta a tekintetem, megköszörültem a torkom, és a szemébe néztem.
"Ezt abba kell hagynod [T/N]"
"Mit?" kérdezte bután nézve.
"A hívásokat, a hangüzeneteket, az sms-eket .Pontosan tudom mire megy ki a játék...." elhalkultam, ahogy néhány lépést közelebb jött.Mélyen a szemeimbe nézett és egy hajtincset a füle mögé tűrt.
"Mit csinálok Harry?" Kérdezte egy kis mosoly az ajkán.
"but baby, there you go again. There you go again making me love you"
"Arra késztetsz hogy újra szer -" eltaszítottam magamtól a csókját,az érzést ahogy a hosszú ujjait a nadrágom övtartójába csúsztatja.És az érzést ahogyan kezeit végigvezeti rajtam.
Csendben álltam,mialatt a keze bebarangolta testem.
"Mi egy okból szakítottunk [T/N], és ez az ok az volt, hogy," a szavam elakadt,ahogyan nyakamat kezdte csókolni,majd az állvonalamat halmozta el puszikkal.
"Got you stuck on my body. On my body like a tattoo"
Megragadtam a derekát nem tudtam megállni,hogy vissza ne csókoljam. Tudva, hogy ez volt a baj ...
Ő megragadta az ingem és elkezdte kigombolni,húzott engem a fal felé, mialatt a kezem átfutott meztelen combján és a nyakán újra.Bele vigyorgott a csókba, tudtam,hogy szereti ezt. Szereti a gondolatot, hogy újra az övé vagyok.
And now I'm feeling stupid, feeling stupid crawling back to you
Most a hálószobában ledöntött az ágyra,ráült a csípőmre én pedig csodálom a szépségét. Szerelmes voltam belé. Az ok amiért nem tudtam nemet mondani, az volt,hogy ő az egyetlen akit valaha is szerettem.Sok éjjelt töltöttem az ágyamban ébren fekve úgy,hogy arra gondoltam,milyen jó lenne ha Ő mellettem feküdte,de tudtam,ez sosem fog megtörténni. Bár én megesküdtem magamnak, hogy soha nem jövök vissza ebbe a házba, mert tudtam, hogy megtalálja a módját annak,hogy elérje,hogy újra belé szeressek.
So I cross my heart, and I hope to die
Átfordítottam helyzetünket,így én voltam felül. Lehajoltam, hogy megcsókoljam a nyakát, és szívás nyomokat hagytam ott, hogy bizonyítsam, ő az enyém volt.Az ujjait az ingem gombjai köré fonta és fájdalmasan lassan kezdte őket kigombolni,tudva,hogy ezzel kínoz engem.
"try to tell you no but my body keeps on telling you yes"
Az ing lecsúszott a vállamon, ő pedig végig vezette kezét a csupasz mellkasomon.Rájöttem,hogy az érintése volt az,ami a legjobban hiányzott az elmúlt pár hétben.
"try to tell you stop but your lipsticks got me so out of breath"
Meztelen csípőjét az enyém felé tolta.Lehúztam bugyiját a hosszú lábain,ő pedig,ahogy lehúzta a boxerem,azonnal levezette a kezeit.
Mindketten nagyon gyengék voltunk és tudtuk,hogy ezen csak a másik tud segíteni.Annyira volt rá szükségem,mint neki most rám.Végül mi olyan módon kapcsolódtunk egymáshoz,ahogyan csak mi ketten tudunk.
"Szeretlek Harry" zihálta a fülembe.
Ajkamba haraptam,nem mertem bevallani magamnak,hogy én még mindig szeretem őt. Megcsókolt .Kezét végig vezette karomon,ahogy ki-be pumpáltam őt. "É-én is szeretlek" ziháltam a nyakába, ő körém fonta lábait én pedig belé élveztem.
Rázuhantam, és megcsókoltam a nyakát.Kezét a hajamba vezette.Mondtam magamnak,hogy maradok még egy éjszakát,de tudtam,hogy ez sokkal több lesz annál.
"so i cross my heart and i hope to die, that il only stay with you one more night.
And i know i said it a million times, but il only stay with you one more night…"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése