2014. május 9., péntek

Medence /fordítás/

Arra ébredtem, hogy a Nap az arcomba süt.

 Egy újabb napsütéses nap Kubában. Kiugrottam az ágyból és vettem egy gyors zuhany. Úgy döntöttem, hogy lemegyek a medencéhez egy reggeli gyors úszásra. 

Ahogy mentem a fedélzetre észrevettem 5 nagyon vonzó fiút a medencében. Mivel félénk lány vagyok, rögtön sarkon fordultam. Mielőtt el tudtam volna menni, az egyik fiú észrevett engem. Ott helyben lefagytam.
 “Hé! Gyere vissza, nem harapunk!” hallottam a hangjában,hogy mosolyog. Megfordultam, és láttam hogy az egyik fiú a közelemben áll. Zöld szeme, göndör haja volt és egy pimasz mosoly volt az arcán.Ez a srác számomra maga volt a két lábon járó szex. Kinyújtotta a kezét, és én tétován elfogadtam.A medencéhez vezetett és belökött.Felsikítottam.

”Mi a fene?” Ránéztem az 5 fiúra, akik együtt nevettek. 

“Fogd be a szád ribanc” lökött a medence falának és hirtelen megcsókolt. Amikor nem csókoltam vissza,elhúzódott .

 “Te rossz kislány. Úgy tűnik, a kis ribancot meg kell büntetni, ugye fiúk?” a többi srácra nézett,akik mind bólintottak. 

“Mi a neved szerelmem?” kérdezte a szőke . 

“[T/N]” mondtam reszketve. 

“Én Niall vagyok.Ők pedig Harry, Liam, Zayn és Louis” mutatott mindegyikükre. 

“Azt teszed,amit mondunk, és ne merj kiengedni egy hangot sem.” Zayn mondta.Erőtlenül bólintottam. Féltem,de ez beindított.

 “Nos fiúk, mit csináljunk vele?” Harry mondta. 

“Vetkőzz”.utasított Zayn .Lassan elkezdtem lehúzni a bikini alsóm.

 “Az Istenit…gyorsabban!” Liam kiáltotta és letépte rólam a bikinifelsőm .Nos, idáig tartott az új bikinim .Niall megfogta a melleim, és dörzsölni kezdte őket . Nyomott, csípett, préselt és a bimbóimmal erőszakoskodott amíg Zayn két ujját betolta a vaginámba.

“B-Baszd meg Zayn!” nyögtem .Hirtelen kihúzta belőlem ujjait és Niall hátrébb lépett. 

“Mondtam,hogy beszélhetsz?” Morogta a fülembe.Gyorsan megráztam a fejem. 

“Te szemtelen lány .Louis,.” Zavarban voltam.Louis kiment a medencéből,a srácok pedig kihúztak engem is. .Liam gyorsan levetkőzött és a farkára mutatott. 

Nem fogja magát leszopni !”Térdre ereszkedtem,kezembe vettem a farkát és fel-le kezdtem rajta mozgatni rajta a kezem.Amint azon voltam, hogy a számat a fejéhez vezessem, megragadta a hajam és durván felhúzott. 

“Azt mondtam, szopni!” kiáltott.Gyorsan bólintotta, és visszatérdeltem.Nem akartam őt még egyszer felidegesíteni..Kezembe vettem a szerszámát számat a végéhez vezettem és megnyaltam,majd bekaptam a felét. Kurva nagy volt .Elkezdtem mozgatni a fejem,a másik felét pedig kezemmel izgattam. Hirtelen éles fájdalmat éreztem a fenekem bal oldalán.Liam kezelésbe vette a dolgokat és csípőjét előre tolta,hogy mélytorkozzam őt.Hallottam ahogyan halkan nyögdécselt A fiúk fenekeltek engem,aminek hatására Liam „farkába” nyögtem.Ez őt eljuttatta a csúcsra és a számba élvezett.Az egészet lenyeltem. Felhúzott és észrevettem, a fiúk most már meztelenek és Louis visszatért egy táskával.Lehajolt a táskához és kivett belőle köteleket és két fémgolyót . Összekötötte a kezem a hátam mögött, és a medence létrájához kötözött. Lement a víz alá,majd a lábaimat is összekötötte és mindkét bokámra egy fémgolyót 

“Jó, most már nem lesz képes mozogni.” Niall elvigyorodott. 

“A szabályok .1.nem mozoghatsz vagy beszélhetsz. 2. Tedd, amit mondok. 3. Nem élvezhetsz el , ha nincs engedélyezve. 4. Mindnyájunkat mesterednek kell hívni. Rendben riban ? “Zayn morogta a fülembe .Erőtlenül bólintottam . 

“Felfogtad?” ordított.

 “I-igen mester” suttogtam. 

“Jó kislány”. Megveregette a fejem .Mielőtt felfoghattam volna mi történik,Niall 4 ujját belém nyomta .Harry elkezdett játszani a mellbimbóimmal és harapdáltam őket, Louis végig csókolta az állvonalam és Liam brutális dörzsölte a csiklóm. Ajkamba haraptam, hogy magam tartsam sikolyt amit fájdalom és az öröm okozott. Kinyitottam a szemem, és hogy Zayn keres valamit a táskában . Ő elővett egy fekete gumiöklöt, és elismerően nézett rá.Felém vette az útját , és én figyeltem minden mozdulatát. Megfogott, és feltolta a gumiöklöt a fenekebne. Majdnem sírtam a fájdalomtól .Bassza meg,bassza meg,bassza meg. Utálom,hogy nem adhatok ki semmiféle hangot.Nem is vettem észre,hogy könny gördült le az arcomon. 

“A kis ribanc nem bírja?” mondta Louis.Inkább kijelentésnek hangzott mint kérdésnek. Csak álltam ott és az ajkamat harapdáltam,ahogy az 5 fiú végezte rajtam a dolgát.Harry szívta a mellbimbóim szívta őket és nyelvével kis mintákat rajzolt rájuk .Louis lefelé haladva a nyakamat szívogatta .Zayn teljes sebességgel kezdte mozgatni bennem az öklöt,nem tudtam elhinni,hogy ez mind elfér bennem .Liam még egy ujját a vaginámba tolta. Én nem vagyok szűz, de elég szépen szűk vagyok .De biztos vagyok benne,hogy most kitágítanak engem . 

“Közel vagy?” Niall lihegett.

 “I-igen mester , ott vagyok,” mondtam suttogva.

 “Várj szuka” gúnyolódott Harry . Az öröm már túl sok volt. Pár perc telt el, és én biztos voltam benne ,hogy nem tudom tartani a többé. 

“Ne-nem tudom tovább tartani” Sírtam. 

“Élvezz ide nekünk [T/N]” mondta Louis ,miközben megérintette a gyengepontom .Abban a pillanatban Niall és Liam kihúzták belőlem ujjaikat és Liam rácsapott a csiklómra.Zayn rácsapott a már piros fenekemre és gyorsabban mozgatta bennem az öklöt mint eddig.Louis elkezdte harapdálni a nyakamat lefelé,mialatt Harry a melleimet szinte már a mellkasomba nyomta- Ez elvitt engem a csúcsra ésaz örömről sikítottam miközben nem törődtem azzal, hogy nekem csöndben kellett maradnom. Amint elélveztem, a srácok vigyorogva másztak le róla 

“Nem hiszem, hogy nem hallottunk ezt. De ez alkalommal ez nézzük .Ez még csak a kezdet” Ez egy hosszú .. és szórakoztató nyaralást lesz ..

1 megjegyzés: