2014. május 9., péntek

Fárasztó nap után



 

Egy fárasztó nap után jöttem haza a munkából.
"Liam?" szólítottam,miközben sétáltam fel a lépcsőn.
"Haza értem." semmi válasz. Bizonyára a stúdióban van. Vállat vontam és elrohantam,hogy vegyek egy forró zuhanyt.
"Liam!" sikoltottam,mikor belé botlottam. Védekezésképp felemelte a kezeit.
" Hallottam,hogy megérkeztél.Hosszú napod volt?" kérdezte,mikor kijött a fürdőből
Bólintottam és megnyitottam a zuhanyt.
Éreztem,ahogy Liam végig mér engem. Elmosolyodtam magamban és levetkőztem.
Teljesen libabőrös lettem,ahogy a hideg levegő megcsapta csupasz testemet.
Beléptem a zuhany alá és lehunytam a szemeimet.
Éreztem,ahogy a forró víz elviszi az összes stresszt és a vállamra két kar fonódik.
Sóhajtottam,s hagytam,hogy Liam masszírozzon engem,közben pedig feje közeledett az enyémhez.
Ajkait a nyakamra nyomta én pedig halkan nyögtem.
Hátra szegtem a fejem,ahogyan a csókjai egyre szenvedélyesebbé váltak.
Ajkai elindultak lefelé a vállamra. Neki nyomott a zuhanyzó falának,és a hátamat kezdte csókolgatni.
"Liam.." suttogtam
Megfordított és ismét a falnak nyomott
Ajkait az enyémre tapaszotta.Durva volt,de mégis gyengéd.
Ez volt az egyik amit annyira szerettem benne.
Kiemelt engem a zuhany alól és lefektetett az ágyra.
Ajkai bebarangolták testemet.A nyögéseim betöltötték az üres szobát.
Ráült a hasamra és szerszámával bejáratomat kínozta.
" Mennyire szeretnéd ezt?" suttogta a fülembe
Halkan felnyögtem.
"Nagyon…" suttogtam.Megharapta a fülcimpámat.
"Kérlek" könyörögtem,ő pedig belém hatolt
Elkezdett ki-bepumpálni,Lassan s gyorsan.
" Ó Istenem,Liam." nyögtem
Dörzsölte a csiklómat,ahogy ki-be pumpált, eljuttatva engem a csúcsra.Teljes extázisban voltam.
Mindketten nyögtünk,ahogy elélveztünk.
Lefeküdt mellém.
Mindketten lihegtünk.
"Szóval…" mondta két levegővétel között. " Milyen napod volt?"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése