2014. május 9., péntek

Vigasz - Deleanor sztori


Este duplarandira mentünk volna Eleanorral és Louis-val, ezért El átjött hozzám,hogy együtt készülődjünk. Kisminkeltünk egymást,megcsináltuk egymás haját és a lehető legszexibb ruhánkat húztuk magunkra.
Izgatottan vártuk a fiúk érkezését,de semmi. Eltelt egy óra,kettő,de még mindig semmi,majd kaptunk egy sms-t hogy sajnálják de nem tudnak jönni,mert közbe jött valami.
-Ezt nem hiszem el,mindig ezt csinálják.-puffogott El
-Én sem..de már megszokhattuk volna. De ha már így kiöltöztünk..legalább csináljunk is valamit.-erőltettem egy mosolyt az arcomra
-Nincs kedvem elmenni,de mi lenne ha iszogatnánk?
Nekem sem kellett több kimentem a konyhába egy üveg borért és poharakért. Rendesen eliszogattunk,s elég rendesen be is csíptünk.
.-Danielle…mondanom kell valamit.- végig simított arcomon
-Hallgatlak
-Inkább mutatnám.-vigyorodott el és szenvedélyesen megcsókolt.
Nem toltam el,élveztem a helyzetet. Hajába túrtam,majd levezettem kezem a fenekéig és belemarkoltam. A számba nyögött,istentelenül beindított.
Kezeit a melleimre csúsztatta, csókot egy percre sem szakítottuk meg , majd lassan masszírozni kezdte őket. Lehúztam ruhája zipzárját és eltávolítottam róla a felesleges ruhadarabot.
Bugyija már teljesen át volt ázva,ami még jobban beindított. Lassan félrehúztam a kis szövetet és 2 ujjamat belétoltam.
-Uhh.Danielle..-felnyögött ,majd áttért a nyakam kényeztetésére,miközben a combomat simogatta.
Lassan az én ruhám is lekerült,minden egyébbel együtt,ahogy Eleanorról is. Szétnyitotta a lábaim,és lejjebb csúszott.
Először csak néhányszor végig nyalta a csiklómat,majd körkörös mozdulatokat tett nyelvével,és 2 ujját is belém tolta. Sosem volt még ilyenben részem,felemelő volt. A nevét sikítottam,fejemet hátraszegtem,hátam ívbe feszült. Éreztem ,hogy feszít az alhasam,majd pár perc elteltével elélveztem.
-Most te jössz.-kacsintottam Elre és én is bepozícionáltam magam. 3 ujjamat belétoltam,a hüvelykujjammal pedig csiklóját dörzsöltem.
Kéjes nyögések hagyták el ajkait,s közben a melleit masszírozta. Gyorsítottam a tempón,El egyre hangosabban nyögött. Hogy még közelebb vigyem a csúcshoz,hüvelykujjam helyét a nyelvem vette át, s lassan ütemesen nyalni kezdtem. Háta ívbe feszült,majd csípőjét kezdte mozgatni.
-Dan, Nem bííírooomm..-sikított és elment
-Ez csodálatos volt,köszönöm Eleanor.-fogtam kezeim közé arcát és megcsókoltam
Ő csak önelégülten elmosolyodott,majd felhúzott a kanapéról,egészen a szobámig.
Onnantól kezdve pedig,hogy mi történt,azt a fantáziátokra bízom ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése