2014. május 9., péntek

Bárban


Egyik hétvégén lementünk a haverokkal a közeli bárba billiárdozni.Mindenki ott volt aki számít,beleértve Josht is akibe fülig szerelmes voltam,de ő ezt nem tudta.
Én Niallel és Joshsal kerültem egy asztalhoz,jelzem, nem bántam. Mikor rám került a sor,direkt mindig bepucsítottam,nadrágom megfelelően emelte ki fenekemet. Josh minden egyes mozdulatomat figyelte,végig engem bámult.
Egyetlen egy golyót kellett már csak a lyukba juttatnom,hogy győzzek.
-[T/N], ha nyersz,teljesítem egy kívánságod.-állt mögém Niall és a fülembe suttogott. Lehelete csiklandozta a nyakamat.
-Szavadon foglak Horan.-nevettem és bepozícionáltam a dákót. Éreztem,hogy valami a fenekemnek nyomódik,majd valaki ismét a fülemhez hajol.
-Csak ügyesen cica.-Josh volt az. Éreztem ahogy feszül a nadrágja,teljesen benedvesedtem odalent.És koncentrálni is alig tudtam,de végül löktem…és a golyó bement oda,ahova kellett. Örömömben felugrottam és sikoltoztam. Senki sem nézhetett ám hülyének. Megfordultam,és Joshsal találtam szembe magam,vagyis Josh mellkasával.
Neki nyomott a billiárd asztalnak és megtámaszkodott két oldalamon.
-Legyőztél.Engem sosem vernek meg,ezért büntetés jár.-jelent meg egy kanos vigyor az arcán.
-Jajj ne..-tettettem ijedtséget. Nem kellett volna. Josh azonnal,vadul csókolt. Harapdálta ajkaimat. Felnyögtem.
Kezeivel végig simított hátamon,majd le a fenekemre és felültetett a billiárd asztalra.
-Most komolyan megbüntetsz?-néztem rá ártatlanul
-Meg bizony.-nevetett majd újra megcsókolt. Éreztem,hogy valaki mögöttem van,elsöpri vállamról a hajam és apró csókokat lehel rá,végig felfelé,egészen az áll vonalamig. Meg fordultam,és Niall gyönyörű szemeivel találtam szembe magam. Elmosolyodtam,és visszafordultam Joshhoz. Kezem óvatosan levezettem nadrágjához és megmarkoltam férfiasságát,ami ekkora már kőkemény volt.

 

Niall lehúzta rólam a felsőm,kikapcsolta a melltartóm és folytatta nyakam kényeztetését,mialatt melleimet masszírozta. Josh sem tétlenkedett,ő leszedte rólam a nadrágom,és bugyimon keresztül kezdte izgatni a csiklóm. Felnyögtem,majd közelebb húztam magamhoz egy csókra.Megnyalta alsó ajkamat,majd csókunkat még szenvedélyesebbé tette. Közelebb húztam magamhoz,és elkezdtem kicsatolni az övét.
Eközben Josh arrébb húzta a kis szövet darabot,az addigra már csöpögő puncimról. Először egy,majd még kettő ujját belém tolta,aminek hatására szájába nyögtem. Elmosolyodott és lassan,ütemesen mozgatni kezdte ujjait.
Nagy nehezen kicsatoltam övét,majd boxerével együtt lehúztam nadrágját. Erekciója hasát csapodta,ami tetszett. Kezem közé vettem péniszét és fel-le kezdtem mozgatni a kezem. Lassan-gyorsan,lassan-gyorsan,így váltogattam az ütemeket. Josh ajkait kéjes nyögések hagyták el,s abba hagyta rajtam a munkálatokat, nem bírta egyszerre a kettőt. Niall ezt észre véve fogta magát,leszedte szaját boxerét és a farkára ültetett. Őrületes tempóban kezdett mozogni. Úgy éreztem szétszakadok. Hatalmas volt. Éreztem,hogy alhasam szorítani kezd és elélveztem,de Niall nem hagyta abba ,ő még közel sem volt ilyen állapotban.
Feltérdeltem, így közelebb jutva számmal Josh szerszámához. Megnyaltam a hegyét,majd óvatosan az egészet a számba toltam. De csak párat kellett mozdítanom fejemen,az előzetes munkámnak köszönhetően hamar a számba élvezett.Az egészet lenyeltem. Josh ajkait az enyémre tapasztotta és szenvedélyesen csókolt.
Éreztem,hogy nem sokára 2.szorra is a csúcsra jutok,és ehhez nem kell sok. Niall ismét gyorsított a tempón és golyói a csiklómat csapodták. Hatalmasat nyögött és belém élvezett. Az érzés,ahogy meleg ondója végig folyt vaginámban,nálam is elhozta a kívánt hatást.

 

Niall kihúzta magát belőlem,majd leült az egyik székre. Ismét Josh vette át az irányítást. Végig döntött az asztalon és rám mászott. Először behintette egész testemet csókjaival,majd semmi figyelmeztetés nélkül teljes hosszát belém tolta. Felsikoltottam,már nem bírtam tovább. Hatalmasabb volt mint Niall. Lassan mozogni kezdett és a fájdalom élvezetté vált. Hallottam ahogyan Niall nyöszörög mellettünk,ezért odapillantottam és láttam,hogy épp ránk veri ki. Nagyon édes volt,ahogyan ki volt pirulva.
-[T/N], annyira jó vagy.-zihálta Josh. Lábammal körül fogtam derekát,így húzva magamhoz közelebb
-Én? Hát te döngetsz engem itt úgy,mint egy isten.-suttogtam
- Nagyon közel vagyok [T/N]!- rámdőlt és a nyakamba suttogott
-Én is. Én is.
Tempója felgyorsult,majd kis idő múlva éreztem hogy farka rángatózik bennem. Egyszerre élveztünk el.Én immár harmadszorra. Nem értettem hogy vagyok ilyenre képes. Lassan Niall is végzett mellettünk,aki mikor elélvezett a nevemet ordította. Odasétált hozzám,majd az egész 'tartalmát" rám verte,majd lenyalta.
-Isteniek voltatok.- mondtam kielégülten.
Ők csak egymásra vigyorogtak,majd Josh lehúzott az asztalról és segített felvenni a ruháim,minden egyes darab után egy csókot hagyva a megfelelő testrészen.
Ők is felöltöztek,majd mint akik jól végezték dolgukat,ott hagytuk a bárt.

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése