2014. május 9., péntek

Színház



Az osztállyal színházba mentünk,mert a tanár kitalálta,hogy nézzük meg az ötödik Sallyt,mert szükséges az irodalom órához.
Szerintem mondanom sem kell,nem sok kedvem volt elmenni,főleg úgy,hogy az osztály két leghelyesebb srácával kerültem egy páholyba.Így esélytelen,hogy a darabra tudjak koncentrálni.
És igazam lett. Hol Niall,hol Harry arcát páztáztam,vagyis nem csak azt,de mindegy.
Úgy a darab felénél,ágy jelenet volt,amit eléggé élethűen és látványosan adtak elő. Láttam,ahogy Harry nadrágja dudorodni kezd,amitől teljesen benedvesedtem. Kezemnek nem tudtam parancsolni,automatikusan Harry nadrágja felé nyúltam,s kezemet férfiasságára simítottam,majd simogatni kezdtem.
Teljesen meglepődött,de tetszett neki az ötlet. Ahogy egyre keményedett férfiassága a kezem alatt,bebátorodtam és felálltam. Odaléptem Harry elé,majd leguggoltam. Nadrágja zipzárját lehúztam és boxerrel együtt lehúztam róla a nadrágot. Erekciója egész hasáig ért.
Kezembe vettem a büszkeségét és végignyaltam teljes hosszát.Néhányszor a végét is körbenyaltam,aztán az egészet a számba toltam.
Ajkait halknyögés hagyta el,én pedig gyorsan szopni kezdtem. Csípőjét körkörösen mozgatta és szinte egész teste vonaglott az élvezettől.Akaratom ellenére is elmosolyodtam rajta.
Közben néha-néha lágyan megharaptam farka végét,amire szinte felmordult.
-Bébi..én mikor kapok ilyet?-szólalt meg Niall,s mikor felnéztem rá észrevettem,hogy éppen ránk veri ki.
-Ülj ide.-mutattam a székemre
Ő követte utasításom és miután leült,rajta is munkálkodni kezdtem.
Amíg Harryt szoptam,addig Niallt a másik kezemmel elégítettem ki.
Niall folyamatosan nyögdécselt,Harry pedig kis időn belül a számba élvezett.Az egészet lenyeltem,majd megtöröltem a számat.
Felálltam,lehúztam bugyimat,majd Niall ölébe ültem,farkát a bejáratomhoz pozícionáltam és ráültem.
Lassan és ütemesen egyszerre kezdtünk mozogni. Teljesen rávoltam indulva.
Kezeit végig vezette mellkasomon,majd megfogta melleimet és masszírozni kezdte őket.
Kezeimet övéire simítottam és segítettem neki megtalálni a megfelelő technikát,s közben szenvedélyes csókot leheltem ajkaira.
-Közel vagyok.-suttogta ajkaimba
Gyorsabban kezdtem meglovagolni farkát,amire ő a kelleténél egy kicsit hangosabban nyögött fel.
Harry aggódva nézett körbe,de szerencsénkre nem nézett minket senki.
Éreztem ahogyan Niall farka megrángatózik bennem,majd nedve szétárad bennem,de én még közel sem voltam a csúcshoz.
-Nekem ennyi nem volt elég..-csúsztam le Niallről,majd leültem a székre és ujjazni kezdtem magam.
De Harry nem sokáig tűrte.Ujjaimat kihúzta csöpögő puncimból,s az övéit tette a helyére. Ütemesen kezdte ki-be pumpálni,nyelvével pedig a csiklómat nyalta körkörösen.
-H-Harry..Istenii vaaagy.-nyögtem
Még egy ujját feltolta és gyorsabban kezdett nyalni.
Éreztem,hogy közeledik a "vég". Falaim tágulni kezdtek,alhasam szorított és eluralkodott rajtam az eufórikus érzés.
Megvonaglottam,majd elélveztem. Harry kihúzta belőlem ujjait,majd tisztára nyalt.
-Ez isteni volt..-vigyorogtak mindketten.
-Nem értem,hogy eddig miért nem kerültem ilyen közel hozzátok.-éreztem hogy vörösödöm
-Nyugi bébi.Olyan jó voltál,hogy ezek után le sem fogsz tudni vakarni magadról minket.-kacsintott rám Harry,majd felhúzta a nadrágját.
Niallel mi is követtük példáját,majd visszaültünk saját helyünkre.
Élvezetes egy előadás volt,de nem a színészek munkájának köszönhetően.:)

 

~E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése