2014. május 9., péntek

Harryvel a stúdióban


A srácoknak rádióinterjújuk volt én pedig,pár rajongóval együtt a székház előtt vártam a fiúkra. Nagyon jó volt a hangulat,szinte egyszerre énekelt mindenki.
Megérkeztek a srácok,mi pedig vadul integettünk nekik,amit ők csak egy vigyorral viszonoztak,de kell ennél több?
Harry egyből kiszúrt engem,aki az első sorban vigyorgott rájuk. Valamit odasúgott Paulnak a következő pillanatban meg már mellettem állt.
-Szia.-mosolygott rám azzal az angyali mosolyával
-Ő.He-hello.-dadogtam
-Ne félj,nem bántalak..de téged ért a megtiszteltetés,hogy most feljöhetsz velünk a stúdióba.- megfogta a derekam és kiemelt a kordon mögül.Megfogta a kezem és húzott maga után. Teljesen le voltam sokkolódva. Nem elég hogy elmehetek velük,de még a kezemet is megfogta…
Beléptünk a stúdióba én pedig egy kicsit arrébb álltam a srácoktól.
Pár perc múlva azt vettem észre,hogy Harry állandóan a fenekem bámulja,bár nem csoda,hisz egy extra miniszoknya volt rajtam. Égett a fejem. Nem mertem ránézni.
-Egyébként ő kicsoda?-mutatott rám a műsorvezető
-A barátnőm.-sietett hozzám Harry és átölelt hátulról
A fiúk elkerekedett szemekkel néztek minket,én sem igazán tudtam mi van most.
  • Harry,miért hazudtál?
  • Nem hazudtam,csak te még nem tudsz róla.-éreztem meg egyik kezét fenekemen.
Keze egyre lejjebb haladt,míg be nem nyúlt a szoknyám alá és simogatni kezdett.
-H-harry ezt nem szabad.-nyöszörögtem,de ő tovább folytatta.
Óvatosan félrehúzta a bugyim és belém nyomta két ujját.
-Harry ne csináld.
Nem hatotta meg.Lassan de ütemesen mozgatni kezdte bennem ujjait,én pedig azt hittem ott halok meg. Sosem éreztem még ilyet.
Szorosan hozzásimultam,hogy minél kevesebb látszódjon az incidensből. Combomnál éreztem,hogy férfiassága már kitörni készül nadrágjából.
Hátra nyúltam és nadrágon keresztül kezdtem őt izgatni,már nem érdekelt kiláthat meg.
Harry sóhajtott egyet,majd gyorsított keze munkáján ami engem a kelleténél egy kicsit hangosabb nyögésre késztetett. Szinte egyszerre az összes szem ránk szegeződött. Azt hittem elsüllyedek szégyenemben.
-Csak begörcsölt a hasam.-mondtam és már indultam is ki a stúdióból,Harry pedig utánam
-Ugye nem gondoltad,hogy csak úgy elmész?-megragadta a karom és berántott a mosdóba
Lágyan megcsókolt,majd ujjait visszahelyezte belém és újra dolgozni kezdett.
Kicsatoltam övét,lehúztam nadrágját boxerével együtt és kezembe vettem férfiasságát. Hatalmas volt és kőkemény. Lassan mozgatni kezdtem rajta a kezem,amit egy nyögéssel jutalmazott.
-Már nagyon közel vagyok.-nyöszörögtem
Harry ismét gyorsított a tempón. Nyakamat csókolgatta,benyúlt felsőm alá és a melleimet kényeztette. Egyetlen mozdulattal lerántotta rólam a felsőm és harapdálni kezdte a mellbimbóim. Ez adta meg a végső löketet,egy hatalmas sikítás kíséretében elélveztem.
-Most én jövök cica.- vigyorgott én pedig elé térdeltem és dolgozni kezdtem szerszámán.
Először csak a hegyét nyaltam körbe,aztán figyelmeztetés nélkül az egészet betoltam a számba és gyorsan szopni kezdtem.
Megtámaszkodott a mosdókagylón , hátra szegte a fejét és hangosakat nyögött. Tetszett a helyzet. Még jobban gyorsítottam a tempón és Harry is rásegített egy kicsit a csípőjével. Pár perc múlva férfiassága rángatózni kezdett és elélvezett.Az egészet lenyeltem,majd felálltam.
-Most pedig, dugj meg úgy, hogy soha többé ne akarjalak elhagyni.- vigyorogtam.
Felkapott és azonnal belém hatolt. Esélyt sem adva arra,hogy megszokjam hatalmas méretét, ismét lassan és ütemesen kezdett bennem mozogni.
-Gyorsabban.-sipákoltam, ő azonnal teljesítette kérésem és őrült tempóban kezdett döngetni.
Körmeimet a hátába mélyesztettem ő pedig a nyakamat harapdálta. Néhány tolásnál érintette a g-pontomat,eszméletlen érzés volt.
Tolásai idővel egyre lomhábbak,de mélyrehatóbbak voltak,ezzel még jobban közelebb juttatva engem a csúcshoz. Éreztem, hogy farka ismét rángatózik bennem,majd elélvez és ez engem is arra késztetett. Nyögéseink megtöltötték a mosdót. Harry tolt még rajtam párat,majd letett és végre szilárd talaj volt a lábam alatt. Gyorsan magamra kapkodtam a ruháim és elégedetten sétáltam ki az utcára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése