2014. május 9., péntek

Nőgyógyásznál



 

A szokásos negyedéves vizsgálaton voltam a nőgyógyászomnál,de mikor bejött az orvos,teljesen meglepődtem,mert nem Mr.Morgan volt,hanem valaki más.
-Jó napot.Dr Styles vagyok. Ma én fogom önt megvizsgálni,mert Mr.Morgan betegállományban van.-motyogta a mappája mögül,s mikor rám nézett,teljesen elkerekedtek a szemei.
Teljesen elvörösödtem,kínos volt a helyzet. Nem csak azért,amiért így nézett,hanem mert istentelen helyes volt és az is ciki volt,hogy már széttett lábakkal ültem a vizsgáló asztalon.
-Elnézést, nem akartam zavarba hozni.- mosolyodott el.
Én csak megráztam a fejemet, s lehunytam a szemeimet. Ő leült az előttem lévő kis székre,s ahelyett,hogy megvizsgált volna,csak méregetett.
-Kérem,üljön fel.-utasított,én pedig tettem amit kért. Kezeit combomra tette és lágyan elkezdte simogatni őket.
Teljesen libabőrös lettem,tetszett amit csinált. Keze egyre haladt feljebb,míg nem elérte a puncimat. Óvatosan széthúzta a "vágást" és két ujjal a csiklómat kezdte dörzsölni. Akaratom ellenére is felnyögtem.
-Tetszik mi?-jelent meg egy kanos vigyor az arcán,majd felállt és a két ujját a csiklómról,a vaginámba vezette, s elkezdett ujjazni.
Abban a pillanatban valami hihetetlen érzés kerített maga alá. Nem voltam már szűz,de sosem éreztem még ilyet.
Ajkaimat hatalmas sóhajok hagyták el,ő pedig közelebb hajolt hozzám és megcsókolt. Nyelveink hatalmas csatát vívtak,de végül ő nyert.
Még egy ujját felhelyezte és gyorsabban kezdte őket pumpálni.
-Ohh. Dr.Styles. –nyögtem a vállába kapaszkodva
-Szólíts csak Harrynek.-suttogott búgó hangon a fülembe
Éreztem,ahogyan falaim tágulni kezdenek,majd elélvezek. Eltoltam őt magamtól,övét kicsatoltam,majd boxerével együtt letoltam nadrágját.
Erekciója hasát csapta. Lemásztam a vizsgáló asztalról,majd neki toltam őt és elé térdeltem.
-Most te jössz Harry.-megragadtam péniszét és teljes hosszát a számba toltam
Egy férfias morgás hagyta el száját,miközben lassú tempóban szopni kezdtem őt. Kezeit tarkómra csúsztatta,s segített a "mozgásban".
Kezeimmel hasát simogattam. Attól ahogyan nyögdécselt munkám alatt,teljesen benedvesedtem.Senki sem gyakorolt rám még ilyen hatást.
Éreztem ahogy farka rángatózni kezd,majd elélvez.
Felálltam és eldöntöttem őt a vizsgáló ágyon. Rámásztam,majd farkát bejáratomhoz helyeztem,s lassan ráereszkedtem.
Mindkettőnk száját egy mélyről jövő nyögés hagyta el,majd egyszerre kezdtünk el mozogni. Kezeit fenekemre csúsztatta,s jó erősen bele markolt,ami ismét egy nyögést váltott ki belőlem.
-Szeretem,amikor ő nő irányít.-nyögött fel
- Én meg szeretem,mikor valaki ilyen lélegzetelállítóan dögös.-hajoltam felé és egy szenvedélyes csókot leheltem ajkaira.
Elengedte fenekemet és kezei ezúttal melleimet vették kezelésbe. Csípkedte a bimbókat,amitől azokat egy picit megkeményedtek.
Meleg kezeibe pontosan bele illettek és eszméletlen érzés volt,ahogyan munkálkodott rajtuk.
Feje mellett megtámaszkodtam,s növeltem a tempón. Légzésünk akadozottabbá vált, nyögéseink egyre sűrűbbek voltak,s éreztem,hogy közeledik a menny.
-Gyorsabban bébi.-zihált Harry
Teljesítettem kívánságát,és amilyen gyorsan tudtam,úgy mozogtam rajta. Pár percen belül éreztem ahogyan belém élvez,s ezt követően jöttem én.
Teljesen önkívületben voltam. Életemben nem élveztem még ekkorát. Legalább 5 percig tartott.
-Szeretlek.-suttogta Harry,amin én teljesen meglepődtem
- Ömm..oké..-suttogtam
-Lehetne ennek folytatása?-kisfiúsan vigyorgott.
Én csak elvigyorodtam és rábólintottam a dologra.
Lemásztam róla, s rendbe szedtem magam. Ő is követte a példám,majd kezembe nyomott egy papírt.
-Ez itt a számom,majd még értekezünk a dologról.Legyél rossz.-arcon puszilt,majd rácsapott fenekemre.
- Úgy lesz.- mosolyogtam,majd elhagytam a rendelőt.
~E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése