2014. május 9., péntek

Louis


Már több mint egy éve jártam a barátommal,Louissal,de eddig még sosem volt alkalmunk kettesben lenni ÚGY. Valami mindig közbe jött.
De most végre a szüleim és a húgom is eltűntek a hétvégére,így szabad volt a pálya. Áthívtam Louist,azzal az ürüggyel,hogy félek egyedül a házban és szeretném ha nálunk aludna. De persze nem ez volt a cél.
Tele tettem gyertyákkal a szobát és kapcsoltam egy kis zenét.Romantikussá próbáltam tenni a szobát. Csak egy zavaró tényező volt,az emeletes ágy. Sajnos a húgommal vagyok egy szobába,ő pedig ragaszkodik ehhez az ágyhoz,szóval…
Felvettem egy szexi fehérnemű szettet és abban vártam Louisra.
***
-Ohh szia kicsim. Minek köszönhető ez a 'sok' ruha?-lépett be Louis a lakásba és megcsókolt
-Van egy meglepetésem.-mosolyogtam rá,majd megfogtam a kezét és felhúztam a szobámba
- Mire készülsz drága?-jelent meg egy kanos vigyor az arcán
Én válaszképp megcsókoltam és az ágyig lökdöstem őt.
-Fenn szeretném.-vigyorgott csókunkba,majd elhúzódott és felmászott én pedig utána. Fenn végig döntöttem őt az ágyon és a csípőjére ültem.
Megcsókoltam őt,majd apró csókokat leheltem nyakára. Óvatosan elkezdtem felhúzni a pólóját. Nem ellenkezett. Egyetlen mozdulattal leszedte magáról.
Már ekkor láttam,hogy nadrágja feszül,férfiassága kitörni készül. Alsónadrágja szélétől elkezdtem felfele aprócsókokat és harapásokat hagyni testén. Louis ajkait öblös nyögések hagyták el. Ezen felbátorodva lehámoztam róla nadrágját és boxerét is.
Férfiassága megcsapta hasán. Lassan végig simítottam egész hosszán.
-[T/N]! Nem kell ezt tenned,ha nem akarod.-zihált
-Louis. Ha már idáig elmentünk,be is fejezzük.- mosolyogtam és körbenyaltam farka végét és teljes hosszát is,majd az egészet a számba toltam és ütemesen elkezdtem mozgatni a fejem.
Csípője kicsit megemelkedett,fejét hátraszegte.
-Szeretlek.-nyögte én pedig gyorsítottam a tempón,kezeimmel segítettem munkámat.
Éreztem ahogy farka rángatózik a számban,majd pár másodperc múlva számba élvezett. Feljebb csúsztam és egy apró csókot leheltem ajkaira. Kezeit felvezette melltartómhoz,majd egy pillanat alatt leszedte rólam és maga alá fordított.
-Én jövök. De elég volt az előjátékból. Térjünk a lényegre.-nyakamat csókolgatva haladt egyre lejjebb,míg a bugyimhoz nem ért.  Félre húzta a szövet darabot és néhányszor végig nyalta vénuszdombom. Leszedte rólam a bugyit is,majd újra ajkaimat kényeztette.
-Louis…tedd már meg.-suttogtam ajkaimba
-És a gumi? – nézett szemeimbe
-Azt most hagyd.-kapaszkodtam nyakába és közelebb húztam egy csókra.
Farkát a bejáratomhoz pozícionálta és lassan belém vezette magát. Először egy picit fájt,de idővel megszoktam méretét.
Lassú,de erőteljes tolásokat végzett rajtam,amitől nekem folyamatosan nyögések hagyták el a szám.
Látszólag Louisnak tetszett. Néha-néha lágyan a nyakamba harapott vagy megcsókolt.
Soha életemben nem volt még ilyen a szex. És azt sem gondoltam volna,hogy Louis ennyire jó.
-Louis..közel vagyok.-nyöszörögtem
Mondatomra begyorsított és éreztem ahogy falaim tágulni kezdenek.
-Én is bébi. Én is.-csókolt meg szenvedélyesen
Alhasamban eluralkodott az a szorító érzés és pár pillanaton belül elélveztem,s Louis követett engem.
Végzett rajtam néhány levezető tolást,majd zihálva mellém feküdt.
-Köszönöm édesem.Ez volt életem eddigi legjobbja.-csókolt meg
A mellkasára hajtottam fejem és elkezdtem simogatni.
-Én köszönöm. Csodálatos voltál.
Megpuszilta homlokomat,majd ránk húzta a takarót.
Az aznap éjjelt tényleg nálunk töltötte. Csak nem biztos,hogy csak alvással. J
~E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése