2014. május 9., péntek

Klasszikus szerelem /fordítás/

1942 augusztus  18.-a volt,a 23.szülinapom . A Nap tűzött rám,a hosszú út alatt amit Harry mellett töltöttem az autóban .Egész héten azzal zaklatott,hogy elvihessen engem egy különleges helyre. Azonban én csak el akartam tölteni egy szép napot a strandon vele.Némi könyörgés után megadta magát,bepakoltunk az autóba és elindultunk.

Amikor odaértünk, felállítottuk a sátrat és a napozó ágyat a homokban. Harry idegesen próbálta felállítani a sátrat,de nem ment neki. Nem tudtam segíteni rajta,csak hisztérikusan nevettem és csináltam róla egy fényképet."Ezért még számolunk!" Bosszankodott,ahogy megláttam,hogy a lencse az ő irányába mutat . "Ó, Nem fog Mr.Styles.Nem engedem." kuncogtam. Ő csak nevetett, és kacsintott a kamerába.

Mikor én és Harry mindent felállított úgy döntöttünk, hogy teszünk egy sétát a parton. Ő óvatosan megfogta  kezem, együtt nevettünk, amikor újraéltük a vicces emlékeket. "Emlélszel,amikor elestél a vizivilágnál és kiszakadt a nadrágod?"  bökte ki. "Megígérted,hogy soha többé nem kerül ez szóba!" mondtam neki,miközben játékosan oldalba böktem. Ő csak vállat vont, és  aranyosan elmosolyodott

Amikor elmentünk úszni,Harry levette a fehér pólóját és a vörös úszónadrágjában volt. Imádtam, ahogy a tökéletes testéhez tapadt. Ami engem illet, egy fekete egyberészes volt rajtam. A hajam szép csigákban állt .Egyébként Harry mindig elmondta nekem,mennyire szereti ebben a fürdőruhában a fekenekem,mindig ilyen pimasz volt. Kéz a kézben lerohantuk a sós vizet. Átölelte a derekam,felemelt majd megpörgetett és az óceánba dobott. Nekem bosszút kellett állnom, úgyhogy megbirkóztam vele a vízben, amint felszínre emelkedtem

Harcoltunk, és játszottunk.Együtt nevettünk a nyári vizekben. Egy  pillanatra megálltunk, és csak csókolgattuk egymást a legtökéletesebb módon ami  elképzelhető.

Körülbelül délután három lehetett,én és a zöld szemű csoda úgy döntöttünk, hogy ideje egy kicsit pihenni . Mindketten a sátorba mentünk és karjaiba feküdtem. Felnéztem rá,  álmosan mondtam  "Köszönöm a szép születésnapot." Ő csak nézett le a kis arcomra, majd megcsókolta a fejem tetején óvatosan.


Arra ébredtem , hogy egy hosszú ujj megbökte az orromat, alig láttam mi történik.Valami a szemembe világított a közelből. Felnyögtem és felültem.Álmosan megdörzsöltem a szemeim. Amikor kinyitottam őket, figyeltem, hogy mi volt az vakító fény ,n em tudtam elhinni. Ott, előttem volt az én Szerelmem, legjobb barátom , a mindenem, kezében egy gyönyörű gyémántgyűrűvel. Őszintén nem tudtam lélegezni,vagy gondolkodni abban a pillanatbam.Harry pislogott, megnyalta rózsaszín telt ajkait és halkan azt mondta: "Tudom, hogy ez hirtelen, és tudom,hogy azt gondolod őrült vagyok. De van egy ötletem bébi. Mi lenne, ha igent mondanál, mi lenne, ha megházasodnánk, mi van, ha éppen úgy döntesz,a világ legboldogabb emberévé teszel?Itt is most nincs mentség. A francba is. Hozzám jönnél?"Ültem ott,a sós könnyeim folytak le az arcomon. Arcom kipirult, és az egész testem remegett. "Igen, Harry Edward Styles, igen, én hozzád megyek" sikerült kinyögnöm.Akkor és ott átölelt hosszú karjaival én pedig az ölében ültem. Nem tudom elmondani mennyi ideig voltunk így,de végig egymás vállára dőlve sírtunk. Visszatekintve, az hogy feleségül mentem hozzá,életem legjobb döntése volt.Minden nappal tökéletesebbé tette az életem. Ő adott nekem két gyönyörű gyermeket, egy csodálatos házat, és soha véget nem érő szerelemet. Attól a naptól kezdve, és addig a napig, amíg nem halok meg, mindig szeretni fogom . Rájöttem, hogy ő  szereti, ha hozok neki rózsákat, pirosakat. A napok térdeltem a sírja mellett és az oldalára tettem a rózsákat,és úgy tűnt ma, a Nap is különösen jobban fénylet. Nem vagyok szomorú ,hogy ez mind megtörtént. Én tudom, hogy bárhol is legyen,ő mindig vár rám,tárt karokkal,angyali mosollyal a csodálatos arcán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése