2014. május 9., péntek

Nouis a lovardában


Egyik délután megbeszéltük Niallel,hogy elmegyünk lovagolni. Sosem lovagoltam még és Niall megígérte,hogy megtanít. De igazából engem nem az érdekelt,hogy lovagolhassak,hanem az,hogy Niallel tölthetem a délutánt. Már régóta tetszett nekem,csak nem mertem neki elmondani.
Már vagy egy órája lovagolhattunk,amikor Niall lova behülyült és ledobta szegény srácot. Azonnal leugrottam a lovamról és Niallhez rohantam.
-Hé.Jól vagy?-térdeltem mellé
-Persze. Csak egy kicsit bevertem a fejem.-mosolygott rám azzal a tipikus ír mosolyával.
Felkaptam őt a karjaimba és a lovakra nem is figyelve,visszavittem őt a lovardába. Lefektettem az egyik szénabálára és simogattam az arcát.
-Nem kérsz valamit?
-Hát ami azt illeti…-megsimította az arcom és lágyan megcsókolt.-Köszönöm,hogy megmentettél
-Nincsen mit ír szépség.-vigyorogtam,és csókján felbátorodva,én csókoltam meg őt.
De ez teljesen más volt. Ez sokkal szenvedélyesebb és forróbb volt. Niall a karjaimba kapaszkodott és ülőhelyzetbe húzta magát. Pólóm aljával kezdett babrálni,majd egyetlen mozdulattal lehúzta rólam.
-Niall.Ez biztos hogy jó ötlet?-húzódtam el egy pillanatra
Ő válasz helyett újra ajkaimra tapasztotta övéit,majd bejutásért megnyalta alsóajkam. Engedélyt adtam neki,nyelveink pedig hatalmas csókcsatába kezdtek. Kezeimet végig vezettem mellkasán majd nadrágját kezdtem lehúzni róla. Csókunka vigyorgott.
-Louis..azt akarom,hogy most azonnal kielégítsd a vágyaimat.-suttogott
Nem kellett kétszer mondania. Lehúztam róla boxerét is majd kezembe vettem hatalmas férfiasságát. Lassan fel-le mozdulatokat kezdtem rajta végezni,majd számat kezdtem hozzá közelíteni. Először csak rá leheltem,majd megnyaltam a hegyét.
Már ekkor kéjes nyögések hagyták el a száját és teste vonaglani kezdett.
Néhányszor még körbe nyaltam farka végét,majd az egész hosszát betoltam és gyorsan szopni kezdtem.
-Ezaz Louis ne hagyd abba.-hátraszegte fejét
Kezemmel is rásegítettem kényeztetésére,amitől egyre hangosabban kezdte nyögni a nevemet. Kis idő múltán csípőjével is rásegített,ami engem öklendezésre késztetett,de folytattam.
-Louis..nagyon közel vagyok már.
Még jobban rágyorsítottam,majd éreztem,hogy Niall farka rángatózni kezdett,majd a számba élvezett.
-Rendben Louis..most te jössz.-zihált,majd felhúzott magához és megcsókolt.
Nadrágomat kigombolta,majd boxerrel együtt lehúzta rólam. Mögém állt,majd bejáratomhoz pozícionálta magát.
-Látom Niall sokkal jobban vagy.-nevettem fel
-Köszönhetően neked,de most lehet hogy ez kicsit fájni fog.-simította néhányszor végig a bejáratomat,majd lassan belém tolta magát.
Igaza volt,tényleg fájt,de tűrhető volt. Kicsit várt,hogy megszokhassam méretét, majd lassan tolni kezdett. Idővel a fájdalom elmúlt és élvezetté változott.
Niall a vállamban kapaszkodott,így növelve a behatolás mértékét. Istentelenül jó érzés volt vele lenni. Soha életemben nem éreztem még ilyet.
-Niall…gyorsabban.-nyögtem fel,ő pedig növelt a tempón
-Istenem Louis.-dőlt a hátamra és a nyakamat kezdte kényeztetni
Tempóján még jobban növelt,s golyói az enyémeket csapodták,ami engem még közelebb vitt a csúcshoz.
-Niall..közel vagyok…-nyögtem
-Én is kincsem..de tarts még.- nyöszörgött,majd farkamat megfogta és lassan fel-le mozdulatokat kezdett rajta végezni.
Egyszerre élveztünk el,egymás nevét nyögve. Végzett még néhány levezető tolást,majd kihúzta magát belőlem és mindketten a szénabálára feküdtünk,egymás karjaiban.
-Louis, ez eszméletlen jó volt.-suttogott nyakamba
-Köszönöm Niall.-csókoltam meg,majd hátát kezdtem cirógatni
Kicsit kipihegtük magunkat,majd felöltöztünk és mintha mi sem történt volna, haza indultunk.
~E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése