2013. július 29., hétfő

Szülinapi hatos




Ez egy fordítás.Rossz álmokért nem vállalunk felelősséget :DDD xx

A szülinapom volt,és Niall meglepett engem azzal,hogy felvitt magával a színpadra.A fiúk a One Thing-et énekelték nekem és kihoztak egy tortát. Ez egyszerűen imádnivaló volt,de valami hiányzott. A szülinapi szex.Alig vártam,hogy vége legyen a koncertnek,szóval Niall és én végre szórakozhatunk egy kicsit. Imádtam amikor fellépés után dugtunk. Mindig annyira fel van villanyozva,és olyan izzadt…ez annyira szexi.Már a gondolatra is benedvesedtem,arra a pillanatokra gondoltam,amikor bevitt az öltözőbe,vagy a backstage-be. Sajnálatosan Niall nem emlékezett,és áthívta a srácokat vacsorára.Egy francia étterembe mentünk és nem tudtam magamban tartani a szexuális frusztrációm,annyira kívántam Niallt. Szükségem volt rá. Megmarkoltam a térdét,hogy megkapjam a figyelmét. Felém fordult,én pedig a puncim felé intettem. Csak zavarodottan nézett rém,aztán leesett neki mire célzok.Huncut vigyor jelent meg az arcán,majd odahajolt Liamhez és súgott neki valamit.
Liam félbeszakította Harryt és Louis-t és suttogott nekik valamit. A szemük megtelt izgalommal és bólintottak.Aztán Louis Zaynhez fordult,aki velem beszélgetett. És ő is suttogott.Reméltem,hogy ha már Zayn is tudja,akkor már én jövök.Mintha telefonosat játszanánk.De nem. Végig mentünk az egész menün,egészen a desszertig.Niall a számlát kérte.Meglepett,Niall mindig eszik desszertet.Miutát fizetett,mindnyájan felálltunk és Louis és Zayn megragadták a kezeim.
-Tudod [T/N].Gyönyörűen festesz.
-Köszönöm Zayn
-Én mindig mondtam,hogy szexi vagy
-Umm..köszönöm Louis
Mindnyájan beszálltunk a kocsiba és elmentünk Niall és az én lakásomba. Mikor mindnyájan a lakásban voltunk,magamra maradtam,mert a fiúk a konyhába mentek és ettek.Fogtam magam és leültem.
-[T/N].
-Igen?
-Hercegnő,van egy kis meglepetésem neked
-Mi az?
Niall lefeküdt oda,ahol ültem.
-Öt fasz
Úgy néztem rá,mintha őrült lenne,de ekkor a többiek mind meztelenül sétáltak be.Gyorsan eltakartam a szemeimet
-Hercegnőm.Nyugodtan odanézhetsz.Ez egy az ajándékaid közül.
Leengedtem a kezeim és Niall is meztelen volt. Harry odasétált hozzám,az erekciója igazán tisztességes volt.Felkapott engem,én pedig csak bámultam Niallre.Harry a fülembe suttogott.
-Relaxálj cica.Ez életed pillanata lesz.
Felvitt az emeletre a többiek pedig követtek minket. Lerakott az ágyra.
-Vetkőzz.-mondta Louis
-Um…tessék???
-Azt mondtam vetkőzz.-udvariatlanná vált,mellém sétált,felállított  és levette  a ruhámat.Nem viseltem tangát,csak egy pántnélküli melltartót,azon volt,hogy levegye rólam.
-Baby,csodálatos melleid vannak.-egyet a szájába vett és elkezdett játszani vee,majd megragadta a másikat is és azt is szívni kezdte. A nyögéseim megtöltötték a levegőt,ahogy a fiúké is. Felnéztem és Liam éppen Niallt szopta,miközben Zayn és Harry egymásnak verték ki.(ez egy elég bizarr jelenet..:D-szerkesztői megjegyzés.)
Louis lenyomott az ágyra.
-          Nedvesítsd be őt Zayn.-Zayn odasétált s széttárta a lábaimat
Lefeküdt és végig nyalta a csiklómat,egészen le a bejáratomig aztán vissza. Elkezdte szívni a puncimat,amíg két ujját fel nem csúsztatta.
-Annyira jó az ízed bébi.
-Fogadok,hogy tetszik az érzés,hogy az ujjai benned vannak hercegnő. Szerencsém van egy ilyen ribanccal mint te.-csak nyögtem a barátom mocskos beszédére
-Tetszik ez neked?
-Igen.Zayn bassza meg. Igen!
-Annyira szűk vagy az ujjaim körül.Nem tudok addig várni,amíg a farkaink benned lesznek.
Felsikítottam a gondolatra. Felcsúsztatott még két ujjat,így már 4-el dolgozott rajtam. Elkezdte dörzsölgetni a csiklómat,én pedig elélveztem. De ő még mindig ki-be pumpálta az ujjait.Meghúztam a haját és sikítottam,ő pedig kihúzta az ujjait.
-Készen áll.
Aztán Liam és Harry sétáltak felém,és a térdemre állítottak.Mögém álltak és széthúzták a farpofáim. Istenem.IMÁDOM AZ ANÁLSZEXET! A fenekemre köptek és elkezdték dörzsölni a bejáratomat,majd 2 ujjat fecsúsztattak.
-Szentséges szar!
Az ujjak felé toltam magam,de ők kihúzták őket,aztán két farok csusszant a fenekembe.Először fájt,de amikor felvették a ritmust,eszméletlen volt.
-Szentséges szar cica, a feneked olyan szűk.
-Ez igaz édes.Tetszik neked,ahogy Harry és én a fenekedbe csapódunk!
Mindhárman elélveztünk és ők kihúzódtak belőlem.Aztán Louis rohant az ágyhoz,lefeküdt, a kezei a háta mögött.
-Lovagolj meg.-tettem ahogy mondta és elkezdtem a farkán pattogni
Ledaráltam a puncimat a hatalmas farkán.
-Baszd meg bébi.-Megéreztem,hogy valami a fenekembe nyomódik,és ez Zayn farka volt. Mindketten dugtak engem,de még mindig szűknek találtak. Louis Zayn előtt élvezett el és ott ratott engem egészen addig,amíg mindnyájan el nem mentünk.Zayn is elment,én pedig ouis farka köré élveztem. Kihúzódtak és Niall ült az ágyra. Ahogy Louis is tette az előbb.Már azon voltam,hpgy megkapjam a farkát.
- Mind a négyen a fölre.-Liam már a földön feküdt. A nagy farka kemény volt.
-Gyere bébi lovagolj meg. A farkam a puncidat akarja.-engedelmeskedtem és ő döngeti kezdett.
Megmarkolta a fenekem ezzel közelebb húzva magához,ahogy magamba fogadtam őt. A fenekemben ismét 2 farok tűnt fel.Harry és Louis.
-Cica,a feneked még mindig szűk.
-Ez igaz.Pattogj a farkamon édes.
Liam farka köré élveztem,de ők még mindig döngettek engem. Aztán Zayn a számba döfte a farkát.
-Szívd bébi. Remélem a szád is olyan jó,mint a puncid.-felnéztem,amikor meghallottam egy ismerős nyögést. Niall magának verte ki,és nézte,ahogy 4 faszt fogadok be. Először Louis élvezett el,majd Zayn,Harry és levégül Liam. Feltöltöttek a nedvükkel.Niall felállt és odajött hozzám.
-Köszönöm srácok.-elmentek,ő pedig a karjaiba vont
-Az én köröm következik bébi.
-Bassza meg.Szükségem van az Ír farkamra.-nevetett és rám feküdt az ágyon.
-Annyira szexin nézel ki szétdugva.-mondta és belém nyomult.
-De ez az én puncim
Elkezdte dörzsölgetni a csiklómat.Mindketten elélveztünk. Felhúzott engem,én még mindig petyhüdten a farkán voltam.
-Boldog születésnapot.
-Köszönöm.-azon voltam,hogy lemászom a farkáról.
-Nem hercegnő.Szeretek benned lenni és amikor felébredsz,következik a második kör!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése