2013. július 28., vasárnap

Niall, who you are?

Idegesen törtem magamnak utat a tömegen keresztül a folyosón kora reggel. Mindenki az esti bál miatt volt bezsongva engem meg teljesen hidegen hagyott. Úgyse megyek el. Na nem azért, mert nem volt k meghívjon, hanem azért mert mind csupa idióta barom volt. Így inkább a délutáni otthon tévézést választottam, a legjobb barátommal Niall-el. Ő viszont már azért nem ment, mert nem hívta el senki. Nem az a menő gyerek volt, visszafogott ruhákat hordott, többnyire inget és mellényt, illetve szemüveges volt. Folyton szekálták a suliban a többiek, amiért ölni tudtam volna. Ez alól a mai nap sem volt kivétel. Épp a szekrényembe pakoltam, mikor láttam, hogy Niall-t a szekrénynek lökik. Amúgy is rossz napom volt, bal lábbal keltem, így idegesen csaptam be a szekrényem ajtaját. Levágtam a táskámat a földre és odamentem. Nem voltam finomkodós hangulatomban, a srácot aki Niall-t szorította odébb löktem és beálltam kettejük közé.

- Mikor hagyod már abba ezt a gyerekes baromságot? –kérdeztem leplezetlen haraggal
- És te mikor fejezed be ennek a kis gyökérnek a védését? –vigyorgott önelégülten
- Tudod meg tudná ő védeni saját magát is, csak nem engedem, hogy lesüllyedjen a te szintedre. –sziszegtem
- Pár éve még odáig voltál azért, hogy lesüllyedj az én szintemre –röhögött
- Szégyellem is, hogy valaha közöm volt ilyen baromhoz! –tettem keresztbe a kezeimet
- Ha ennyire szereted, miért nem jöttök együtt a bálba? Legalább átadhatnánk a suli idiótája koronákat! –röhögött az egyik lány
- Élvezném átadni neked életem, elhiheted. –dobtam egy puszit felé

Erre már nem tudott mit mondani, csak nagy hőbörgés közepette elmentek. Ahogy eltűntek azonnal Niall felé fordultam.

- Jól vagy? –kérdeztem
- Persze és köszönöm –igazgatta meg a szemüvegét
- Nincs mit. A barátom, vagy akit imádok, és mondtam, hogy mindig számíthatsz rám! –simogattam meg az arcát
- Lehet egy kérdésem? –kérdezte
- Miről lenne szó? –néztem rá
- Szóval tudom, hogy úgy volt este tévézünk de… eljönnél velem a bálba? –kérdezte a szemembe nézve
- Ha ezt szeretnéd, örömmel –karoltam bele
- Igen? –nézett rám döbbenten
- Ne nézz ilyen döbbenten, este 8-ra gyere értem –pusziltam meg és elrohantam órára

Egész nap az esti bál járt az eszemben, jó lesz egy ilyen szuper baráttal menni. Nem aggódtam a többiek miatt, egyedül Niall-t féltettem. Délután hazaérve azonnal készülődni kezdtem, hogy időben kész legyek, mire Niall jön. Hajamat göndör loknikba sütöttem be, majd egy gondos kis kontyba feltűztem. Ruhának egy tengerkék ruhát választottam, ami elől rövid volt, hátul pedig gyönyörű hosszú része. Pont akkor vettem fel a cipőmet, mikor csöngettek. Rápillantottam az órára és láttam, hogy 8 óra van. Felkaptam a táskámat és lerohantam az emeletről, pont akkor értem le, amikor anya kinyitotta az ajtót. Már épp indultam volna az ajtó felé, mikor megtorpantam. Való igaz hogy egy fiú állt az ajtóban, de az nem Niall volt. Ez a fiú elegáns szmokingot viselt, haja hanyagul volt felzselézve, nem volt szemüvege és pimaszul mosolygott rám. Döbbenten álltam pár percig, majd megtalálva a hangomat kicsit közelebb léptem.

- Kit keresel? –kérdeztem
- Téged, együtt megyünk a bálba nem? –nézett rám értetlenül
- Nem, ne haragudj. Én a barátommal megyek, és te nem ő vagy –ráztam meg a fejemet
- Esther komolyan nem ismersz fel? –jött közelebb
- Kéne? –kérdeztem
- Niall vagyok –fogta meg a kezemet
- Tessék? De…de te és ő, ez hogyan? –hebegtem
- Majd útközben minden elmagyarázok. –nyújtotta felém a kezét

Haboztam egy pillanatig, majd elfogadtam és engedtem, hogy maga után kihúzzon az ajtón. A ház előtt egy fekete Range Rover állt, ami úgy tűnt Niall kocsija. Jézusom, ez az övé lenne? Hogy ismertem ennyire félre? Beszálltunk a kocsiba és kérdőn néztem rá, de ő csak megrázta a fejét és elindultunk. A bejárathoz közeli parkolót találtunk, majd ő a karját nyújtotta felém én pedig belekaroltam.

- Mikor kapok magyarázatot minderre? –kérdeztem
- Nemsokára. Csak még egy kis türelmedet kérem –mondta
- Ugye tudod, hogy nagyon jó magyarázatot kell adnod! –néztem rá
- Tudom. És az is lesz. –mondta

Kicsit idegesen lépkedtem mellette, és próbáltam feldolgozni a látványát. Megváltozott teljesen. Magabiztos volt, szexi, dögös, édes, aranyos és udvarias. Hol bujkált eddig ez az éne, és miért most jött elő? A bál a suli nagytermében volt, és végigmenve a folyosón szinte mindenki megbámult minket. Összesúgtak és azon tanakodtak, hogy ki van mellettem. Elértük az asztalunkat és Niall kihúzta nekem a széket, majd helyet foglalt mellettem. Szinte azonnal megjelentek a nagyképű idióták, hogy belénk kössenek.

- Na, mi az Esther, mégse Niall-el jöttél? Lepattintottad? –röhögött az egyik lány
- Nem tudom, miről beszélsz, ő Niall –mondtam
- Hagyd kicsim, az ő dolguk mit hisznek –karolt át Niall

Nem tudom min döbbentem le jobban, azon hogy Niall kicsimnek szólított, vagy azon hogy mindenki úgy megbámulta magának Niall-t.

- Ez tényleg ő! –sikkantott fel az egyik lány
- Attól, hogy erre az egy estére kikupáltad magad, még ugyanolyan kis gyökér maradsz –röhögött Chris
- Nagyot tévedsz, nem vagyok kis gyökér –állt fel Niall
- De felbátorodtál –lépett közelebb hozzá Chris

Mielőtt megszólalhattak volna, két lány sikított fel és rohant oda hozzánk.

- Uramisten, ez Niall Horan! –sikoltozták
- Mivan? –nézett rájuk Chris
- Ő egy szexisten! Niall kaphatunk egy közös fotót? –kérdezték

Hasonló döbbent arcom lehetett, mint a többieknek mikor Niall édesen mosolyogva bólintott és megcsinálta a közös fotókat. Mikor végeztek elégedetten vigyorgott a többiekre.

- Te híres vagy? –kérdeztem döbbenten
- Mondhatni igen. Ti meg, ha nem akartok mást, le lehet kopni –ült le mellém

A többiek se szó se beszéd elrohantak, a lányok pedig többször visszapillantottak a válluk felett.

- Elmondod, végre mi folyik itt? –fordultam felé
- De ne akadj ki. Igazából egy híres banda tagja vagyok, és kevésbé vagyok olyan ügyefogyott, mint ahogy megismertél –mondta
- Egész végig átvertél? –mondtam ki hangosan, ami azóta bennem van, hogy megláttam az ajtóban
- Én nem akartalak megbántani, csak egy olyan lányt kerestem, aki önmagamat látja meg bennem. Nem pedig a hírnevet és a pénzt. –magyarázta
- Ilyennek ismertél meg? Hogy ha elmondtad volna korábban, akkor csak ezért lettem volna veled? –kérdeztem idegesen
- Dehogyis, ne mond ezt! –mondta idegesen
- Pedig ez így jött le nekem! –álltam fel
- Ne menj el, Esther kérlek –állt fel ő is

- Ha ilyen számítónak gondoltál és nem bíztál bennem annyira, hogy másfél évig titkoltad, akkor nincs mit megbeszélnünk. Én egy aranyos és édes fiút kedveltem meg, nem ilyet amilyen igazából vagy! –fordultam sarkon

Alig értem ki a folyosóra mikor utolért és visszahúzott magához.

- Ne tedd, ezt velem kérlek. –nézett rám könyörgő tekintettel
- Engedj el Niall, időre van szükségem –fordítottam el a fejemet

Niall elengedett és hirtelen letérdelt elém. A szívem ezerrel kezdett dübörögni a mellkasomban.

- Bocsáss meg nekem kérlek. Fontos vagy számomra, mindennél jobban –nézett fel rám
- Ne csináld ezt, állj fel –próbáltam meg felhúzni
- Csak ha megbocsátasz és nem mész el –fogta meg a kezemet

Ahogy ott térdelt előttem és kérlelően nézett rám, azokkal a gyönyörű szemeivel minden ellenállásom dugába dőlt.

- Megbocsátok, és nem megyek el. De állj fel most már –mondtam nagyot sóhajtva

Niall adott egy puszit a kezemre, majd felállt és a karját nyújtotta felém.

- Táncolsz velem szépségem? –kérdezte
- Persze –karoltam belé

Visszamentünk a terembe, ahol már javában folyt a buli. Egy ritmusosabb dal ment, és mindenki összesimulva táncolt. Niall a tánctér széléhez vezetett, majd kissé idegesen megálltunk egymással szemben. Niall közelebb lépet, kezét a derekamra csúsztatta, és magához vont. Mellem a mellkasához, csípőm pedig az ágyékához simult. Elfojtottam egy feltörő nyögést, és hagytam, hogy a kezemet a nyaka köré fonja.

- Lazíts szépségem –simította meg orrával az enyémet
- Nem olyan könnyű, főleg ha az ember rájön arra, hogy a fiú, akire barátként tekintett, sokkal többet jelent számára –mondtam
- Ezt hogy érted? –simított végig a hátamon
- Úgy, hogy megőrjítesz. Eddig is szerettelek, de ez az oldalad megőrjít –suttogtam a fülébe
- Ne csináld ezt, mert nem tudom türtőztetni magam –mondta és megfordított

Kezei becsúsztak a szoknyám alá, ahogy lassan mozogni kezdtünk. Ahogy a belső combomat simogatta, teljesen elvesztem az érintésében. Rendben Horan, ha ilyen játékot játszol, akkor legyen. Közelebb húzódtam hozzá, és a fenekemet az ágyékához dörzsöltem. Niall erre mély öblös nyögést hallatott, és belecsókolt a nyakamba.

- Ne csináld, vagy most azonnal behurcollak az egyik terembe –mormogta mély rekedtes hangon

Kezemet magam mögé csúsztattam, és végigsimítottam Niall merevedő péniszén. Erősebben markolt bele a combomba, majd szembe fordított magával.

- Szóltam előre szépségem –mondta és maga után húzott kifele a teremből

A szívem ezerrel dobogott, miközben Niall a folyosó vége felé indult, majd fel az emeletre. Végül egy az épület távoli pontjában lévő szobába nyitott be, ami igazából iroda volt, ahogy körbenéztem. Niall bezárta az ajtót magunk mögött majd odalépett hozzám.

- Még megállhatunk, ha gondolod –túrt bele a hajamba

Közelebb léptem hozzá, és kezemet a zakója alá vezetve lehúztam róla, és a valahova ledobtam a földre. Ezt Niall igennek vehette, ugyanis a vállamat kezdte el csókolgatni, kezei pedig a fenekemre simultak. Áttért a nyakamra, és lágyan megszívta a bőrt, majd nyelvével végigsimított az érzékeny ponton. Miközben ő a nyakamat kényeztette, én az ingével babráltam és igyekeztem kihámozni őt belőle. Pár gomb a vége felé elszakadt, ahogy letéptem róla az ingét, de nem foglalkoztam vele. Végigsimítottam a mellkasán, és felfelé haladva apró csókokat adtam a meztelen, izmos mellkasára végig. Ahogy lehajoltam, Niall a kezét végigvezette a hátamon, majd le a fenekemre, amibe lágyan belemarkolt. Erre egy ponton megszívtam a mellkasán a bőrt, majd a mellbimbóján is végignyaltam a nyelvemmel. Egész testében remegett meg, majd felhúzott magához. Ajkai nagyon közel voltak az enyémhez, de ő csak játszadozott velem. Megnyalta az alsó ajkamat, majd erősen a fogai közé vette és ajkaival megszívta. Hangosan felnyögtem, mire megkegyelmezett nekem és nyelvét átcsúsztatva, szenvedélyes csókban részesített. Mohón kaptam ajkai után, és a nyelve játéka megőrjített. Zihálva húzódtunk el, majd háttal fordított magának. Kezével végigsimított a nyakamon, végig a gerincem vonalán, majd lehúzta a ruhám cipzárját, és kibújtatott a ruhából. Felé fordultam és az ajkaimba haraptam. Bár nem készültem semmi ilyenre a ma estét illetően, mégis egy fehér csipkés, szexi fehérnemű szettet vettem fel. Alulra pedig egy szintén csipkés drapp színű combfixet vettem. Niall hangosan felsóhajtott, majd végignyalt a dekoltázsomon, belecsókolt a mellem közötti kis völgybe, majd letérdelt elém. Kezeivel a combomat, majd lent a vádlimat simogatta végig, majd fogával elkezdte lehúzni az egyik, majd a másik combfixemet. Mikor kibújtatott belőlük, végigcsókolt a lábamon, a belső combomon és végigsimított rajtam a francia bugyimon keresztül. Felsóhajtottam és beletúrtam a hajába, mire ő felnézett rám. Felállt, majd a hajamnál babrált, kivéve belőle azt a két csatot, amivel felfogtam.

- Így sokkal szebb –mormogta és a hajamnál fogva hátrahúzta a fejemet, hogy a nyakamon csókoljon végig

Teljesen ki voltam neki szolgáltatva és piszkosul élveztem, ahogy hozzám ér, és amit művel velem. Egy könnyed mozdulattal kapcsolta ki a melltartómat, ami a földre hullott. Kicsit szégyenlősen álltam előtte, de büszkén, ahogy láttam, a reakcióját mikor végigmért. Megfogtam a kezeit és a mellemre raktam, egyfajta bíztatásként, hogy érjen végre hozzám. Kezeibe vette a mellemet, és finoman masszírozni kezdte, mire felnyögtem. Lehajolt és az egyiket nyaldosni kezdte, majd szopni, míg a másikat a kezével simogatta. Érintése nyomán azonnal megkeményedtek, és tökéletesen illetek a kezébe. Apró csókokkal halmozta el a mellem közötti részt, majd felemelte a fejét és az ajkaimat kezdte kényeztetni. Kezemmel végigsimítottam mellkasán, majd elkezdtem kigombolni a nadrágját. Könnyedén lehúzta magáról, majd kilépett belőle. Elhúzódtam tőle, és láttam, hogy a nadrágja már igen csak szűkös kezd lenni. Nekilöktem az asztalnak, és két ujjamat a boxerébe akasztva lehúztam róla, és közben letérdeltem elé. Láttam, hogy nagyot nyel és az asztalba kapaszkodott, miközben nézte mit csinálok. Pénisze már kemény és merev volt, mikor finoman végighúztam rajta először a kezemet. Élveztem, ahogy reagált az érintésemre, ahogy hátra vetette a fejét és hangosan mély torokhangon felnyögött. Nyelvemmel először csak a makkján nyaltam végig, majd teljes hosszában és ezt megismételtem párszor. Egyik kezével elengedte az asztalt és erőteljesen – de nem annyira, hogy fájjon – a hajamba túrt. Lassan ízleltem őt, kóstolgattam mielőtt a számmal kezdtem el kényeztetni. Először félig, majd teljesen a számba vettem a farkát, egészen le a torkomig, mire ő szitkozódások hadát mormogta el. Ahogy húzódtam hátra a fejemmel, a fogammal óvatosan érintettem a péniszét, amire hangos morgást kaptam válaszul. Eljátszadoztam vele egy ideig, majd gyorsabb tempóban kezdtem őt szopni. Kezeimmel rásegítettem, hol a szexi V-vonalát simogattam, hol a golyóit vettem a kezembe.

- Jesszusom, elég, mindjárt elmegyek –mondta lihegve

Nem mondtam semmit, csak befejeztem, amit elkezdtem. Kihúztam a számból, majd körkörös mozdulatokat tettem a makkján, majd újra a számba vettem és azonnal éreztem, ahogy remegés fut végig a testén és a számba élvez. Elhúzódtam és egy része a mellemre ment. Szemei elkerekedtek mikor látta, hogy mit csinálok, majd még egyszer végignyaltam rajta és felálltam. Azonnal elkapta a csípőmet és az asztal és a teste közé szorított. Láttam a tekintetét, ami már sötét volt a vágytól, és a szája perverz mosolyra húzódott.

- Lássuk csak, mihez is kezdjek veled –mondta és kezével a combom belső részét simogatta
- Niall –kapaszkodtam a vállába
- Sshhh szépségem, türelem. –mondta és ujját beleakasztva a bugyimba lehúzta rólam, majd felültetett az asztalra

Széles terpeszbe húzta a lábaimat, majd kicsit hátrébb húzódott, ahogy végignézett rajtam. Teljesen elpirultam a nézésétől és az ajkaimba haraptam. Niall ismét közelebb húzódott, majd ujjával kezdte izgatni a csiklómat. A fejem hátra billent, és a körmeimmel az asztalt karmolásztam. Egy ideig folytatta ezt, majd feldugta egy ujját, majd még egyet és lassan elkezdett ujjazni. Végigcsókolta az alhasamat, majd nyelvével kezdett kényeztetni, miközben feldugta még egy ujját. Hangosan nyögtem, nyöszörögtem és a nevét sikítottam, nem érdekelt, hogy ki hallja meg. Kihúzta belőlem az ujjait, felhúzott az asztalról, hasra fordított majd felhúzott, hogy négykézláb legyek előtte. A nyelvével párszor végignyalt rajtam és feldugta a hüvelyembe. Ez az érzés eddig ismeretlen volt számomra, így teljesen kikészültem tőle. Hüvelykujjával folytatta a csiklóm izgatását, én pedig nagyon közel voltam ahhoz, hogy elélvezzek. Láttam rajta, hogy nagyon élvezi ahogy az érintésére reagálok és teljesen átadom magam az érzésnek.

- Élvezz el szépségem –mormogta

Nem bírtam sokáig, a nevét nyögve elélveztem a hátam ívbe feszült és lihegve dőltem le az asztalra. Niall felhúzott magához, és két ujját a számba dugta, én pedig készségesen kezdtem el szopni, majd nyaltam le. A harmadik ujját ő nyalta le, majd elégedetten hümmögött. Leemelt az asztalról, majd odament a kanapéhoz és leült rá, kezét pedig párszor végighúzta újra merevedő péniszén. Kicsit zavarba jöttem, mivel én még soha nem csináltam ilyen pózban, azonban Niall bátorítóan nyújtotta felém a kezét. Beleültem az ölébe szemből, farka pedig a combom között meredezett. Megcsókolt, majd megragadta a csípőmet és kicsit felemelt. Makkja a bejáratomat érintette, ördögi játékot játszott, ahogy előre hátra mozgatta, de nem hatolt belém. Egyik kezemmel a kanapé háttámlájára támaszkodtam, majd lassan ráereszkedtem Niall-re, miközben a hajába túrtam. Teljesen bennem volt, én pedig próbáltam megszokni méretét. Feszített, de nem volt kellemetlen, sokkal inkább volt észvesztő érzés, ahogy teljesen kitöltött. Eleinte lassan kezdtem el mozogni, majd gyorsítottam a tempón, ahogy mindketten hevesebben ziháltunk. Niall hol megcsókolt, hol pedig a melleimet masszírozta, csókolta. Éreztem, hogy nagyon közel vagyok az orgazmushoz, ahogy Niall is. Magához húzott, kezeivel átkarolta a derekamat és saját tempóban kezdett el mozogni. Egyszerre élveztünk el, és ajkaink forró csókban forrt össze, elfojtva a nyögéseinket. Kimerülten, de elégedetten pihegtünk egymás karjában, időbe telt mire megnyugodtam és ki tudtam nyitni a szememet. Niall mosolygó arcával találtam szemben magamat, miközben az arcomat simogatta.

- Ez eszméletlen volt –motyogtam
- Egyetértek. És szeretném sokszor megismételni veled –mondta
- Nem játszunk barátság extrákkal dolgot –néztem rá
- Nem is akartam. Szeretném, ha a barátnőm lenné. Te vagy a tökéletes lány, akit mindig is kerestem –döntötte a homlokát az enyémnek
- Leszek a barátnőd –néztem a szemébe
- Köszönöm szépségem. Szeretlek –mondta és megcsókolt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése