2013. július 25., csütörtök

Little Things

Ez volt az. Végeztem. És Ő nem volt itt,hogy megállítson. Niall távol volt. Turnén volt a bandájával,a One Direction-nel. Pár héten belül haza kell,hogy érkezzen. Szóval addig végeznem kell ezzel. Sírva,egyedül ültem a fürdőszobámban.Az összes pirulát kiöntöttem a dobozból,egytől-egyig. A mai volt az utolsó napom. Az összes pirulát bevettem. Így kerülve egyre közelebb és közelebb a halálhoz.Éreztem,ahogyan egyre jobban gyengülök és homályosodik minden.Ez volt az. De egy hirtelen pillanatban két,erős kar fonódott körém. Felnéztem,és az én gyönyörű barátom sírt előttem. “Hercegnőm?” zokogott gyengén a fülembe. “Niall…” nyöszörögtem erőtlenül. Elkezdett elsötétülni előttem.Egy nagy maszattá változott. “NEM!Nem veszíthetlek el így [T/N]!” kiáltotta,könnyek potyogtak szemeiből. Valami hirtelen megváltozott.A testem reagálni kezdett. Felkeltem és a maradék „mérget” a wc-be öntöttem. “Niall..” szóltam még egyszer,rekedten. Nem mondott semmit,csak erősen a karjaiba zárt. “Én…” félbeszakított egy csókkal.Közelebb húzott magához,ujjainkat összekulcsolta és énekelni kezdett, “You’re hand fits in mine like its made just for me…” felkapott,bevitt a szobámba és lefektetett az ágyra. “But bare this in mind, it was meant to be…” lágy csókokat hagyott a nyakamon,majd folytatta a dalt,az ő részéhez ugorva. “And you’ll never treat yourself right darling but I want you to.” kibújtatott a pólómból és végig csókolgatta a vágásaimat. “If I let you know I’m here for you” Nadrágjával együtt lehámozta magáról a boxerét és lehúzta rólam a bugyim“…Maybe you’ll love yourself like I love you…” A fülembe énekelt,miközben gyengéden belém hatolt. “Oh.. Niall” Nyögtem édesen.Átvágta az űrt közöttünk. Gyorsan,de mégis nyugodtan döngetett. “Oh, and I’ve just let these little things slip, out of my mouth.” Éreztem,ahogy az orgazmusom összeszorítja a gyomromat. “It’s true, it’s you, oh, it’s you they add up to.” “NIALL! SZENT SZAR!” kiabáltam,mikor elért az orgazmus lökése. “And I’m in love with you, and all your little things.” énekelte,ahogy belém élvezett. Kihúzta magát belőlem és mélyen a szemeimbe nézett. “Soha többé ne bánts magad hercegnőm…szeretlek” mondta,s egy könnycsepp végig folyt arcán. “Megígérem…” Válaszoltam csendesen,majd egymás karjaiban elaludtunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése