2013. július 27., szombat

Hiányoztál.

Ledobtam az összes ruhámat, és felugrottam az ágyra, a mellkasán landoltam.
"OHW" motyogta, mielőtt átölelt engem, és közelebb húzott magához. Úgy bújtam be a mellkasába, és relaxáltam.
"Hiányoztam?" Kuncogott.
"Mhhmm" motyogtam.
"Mit csináltál egész nap?"
"Vásároltam, lógtam  Josh-sal, és elmentem a konditerembe. Úgy hiányoztál egész nap ..”Nyakára nyomtam a számat,mikor befejeztem a mondatot. Felsóhajtott, és a puhabőrébe mosolyogtam.
"Úgy hiányoztál te is."  mondta, mielőtt megfordult, és rám mászott. Lehajtotta fejét és pár csókot hagyott nyakamon.
"Egész nap csak rád tudtam gondolni." A gyengepontomon szívogatott,kiengedtem egy gyenge nyögést. Folytatta a csókolgatást le a kulcscsontomig, valamint a mellemhez, amit nem takart melltartó. Hátamat kicsit megemeltem, hogy ki tudja kapcsolni. Amit leszedte rólam,ajkai betámadták jobb mellemet. Megcsókolta, szívta és enyhén harapdálta a mellbimbót miközben masszírozta a másik mellem. Nyögtem és vonaglottam az érintése alatt, pontosan tudta, hogyan kell teljesen az őrületbe kergetnie.
"Zayynn .."
"Igen szerelem?"  kérdezte ártatlanul.
"Többet .." ziháltam. Elmosolyodott, és elkezdett a hasamfelé csókólgatni. Hagyott egy csókot a csípőcsontjaimon mielőtt a hüvelykujját a bugyim szegélyébe akasztotta, lehúzta végig a lábaimon. Megfogta  a jobb bokám , és elkezdte csókolgatni  a lábam a tetejétől,végig a térdem belsején át a combomig.  Amikor csak néhány centiméterre volt a puncimtól, ugyanezt végig csinálta a bal lábammal, csak ezúttal nem állt meg. Megcsókolta a központomat, mielőtt kinyújtotta a nyelvét és végignyalta a rést a csiklómhoz. Vállára dobtam lábam, közelebb csúszva hozzá,jelezve hogy többet akarok. A combomba kuncogott, mielőtt folytatta volna a nyalásomat. Úgy éreztem, az ismerős csomó kezd növekedni a gyomromban. A légzésem egyre nehezebb lett,izmaim megfeszültek,és már nem tudtam nyögni. Annyira közel voltam, amikor hirtelen megállt, és felcsúszott hozzám.
"Mi a .." félbe szakított,ahogy ajkait az enyémekhez préselte. Kezeimet végig futtattam testén, egyik kezemet a farkára csúsztattam,ami arra késztette őt,hogy kicsit eltolja azt. Becsúsztattam a kezem a boxerébe és teljes hosszát kezdtem simogatni. Belenyögött a csókba. Kihúztam a kezem a boxeréből,és letoltam róla azt. Lerúgta magáról a boxert és hagyta,hogy a farka felcsapjon a hasáig. Kezeimet a mellkasára tettem és lelöktem magamról,ezzel megtörve a csókot. Ráültem a csípőjére és apró csókokat hagytam a nyakán,mellkasán a kockáin és a csípőcsontjain. Hagytam egy csókot a péniszehegyén, mielőtt a számba vettem és szopogattam kicsit. Elhúzódtam egy kicsit,majd az egészet a számba véve,fel-le kezdtem mozgatni a fejem.
"A francba .. Ó, bazd meg annyira jó vagy ebben. “Mondta. Tovább szoptam őt,de egy időután felhúzott magához,és átfordított minket. Szerette, ha ő van felül, és én nem bántam egyáltalán.Farkát a kezébe vette,s a bejáratomhoz pozícionálta magát.
"Készen állsz?" mindig megkérdezte,persze én mindig igennel válaszoltam.Betolta a hegyét, és én felnyögtem. Hamarosan teljes hosszával belém hatolt,s tágítani kezdett. Lassú ütemben kezdett tolni, mert csak pár héttel ezelőtt vette el a szűzességem, s lévén,hogy az volt az első,még nagyon szűk voltam.. Fokozatosan gyorsított,végig tartotta a szemkontaktust.Hagytam,hogy a kezeim végig csússzanak hátán,karmolás nyomokat hagyva ott.
"Zayyn .. k- keményebben “felnyögtem. Kicsit változtatott a behatolási szögön,így tökéletesen érintve g-pontomat minden egyes tolással. Fejemet hátra vetettem a párnákba és lábaimmal körülfontam Zayn csípőjét. Közel voltam, és Zayn tudta így lenyúlt és elkezdte dörzsöli a csiklómat. Az egész testem reagált a hátam ívbe feszült, nyögtem a nevét, újra és újra, amíg el nem jött az orgazmusom. Nem sokkal később követett engem,s teljes „tárát” belém lőtte. Ő összeomlott fölöttem,fejét a vállamra hajtva pihent. Még mindig remegett egy kicsit, amikor végül kihúzta magát belőlem, és megfordult.
"Szeretlek  (T / N)"  mondta, és közelebb húzott magához.
 "Én isz szeretlek " motyogtam mellkasába. Ő kuncogott, és megcsókolta a fejem búbját. Elkezdett halkan énekelni,én pedig lassan elbóbiskoltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése