2013. július 27., szombat

Drunk Harry

Átlagos hétvégének indult ez is, mint a legtöbb egészen addig, amíg a legjobb barátom meg nem hívott egy buliba. Teljesen szokványos bulinak ígérkezett, aminek általában csúnya vége van mindig és én kaparom fel őket, hogy ne fulladjon bele egyik se a medencébe. 
- Chris, medencés buli lesz! –huppant le mellém a kanapéra
- Akkor rám ne számíts! –bújtam ki az ölelése elől 
- Ne csináld már manó! –nézett rám nagy szemekkel
- Hiába becézgetsz és nézel nagy szemekkel! Nem fogok idióta mód fürdőruhában rohangálni, mint egy retardált! –mondtam 
- Oké, és ha te kivételes eset leszel? –kérdezte
- Pontosabban? –sandítottam rá 
- Nem kell fürdőruhában lenned! Elég egy ultra rövidnadrág és egy tetszetős felső! –mondta 
- Legyen. Ebbe még belemegyek! –adtam be a derekam 
- Nagyszerű! Akkor szombat este jövök érted! –vigyorgott 
Nem sok kedvem volt az ilyesféle bulizáshoz, de a szüleim már így is azzal nyaggattak, hogy egész nyáron otthon ülök. Így hát kihasználva ezt a megfelelő alkalmat – és remélve, hogy a következő pár hétben békén hagynak – elfogadtam a buli ajánlatot. Ruhának egy piros rövidnadrágot választottam és egy brit mintás szexi fűzőt. Fülledt meleg nyári este volt, így nem tartottam tőle, hogy fázni fogok. Max este 8 körül ért oda hozzánk és már mentünk is a számomra ismeretlen hely felé. Mint kiderült házi buli volt, valamelyik haverjának a szülinapját ünneplik. 
- Max haver! De jó hogy itt vagy! –támadta le jó pár fiú Maxet ahogy megérkeztünk
- Titeket is jó látni –éreztem a fiúkon az alkohol illatát
- És ő ki? –kérdezte egy göndör hajú fiú 
- Srácok ő itt Chris, a legjobb haverom. Már sokat meséltem róla nektek –mutatott be  
- Ő Chris? –kérdezték döbbenten
- Igen miért? –engedett el Max
- Azt hittük, hogy fiúról van szó! Ember a Chris az fiú név! –mondta az egyik szőke hajú 
- Igazából Christina a nevem, csak ez a lökött Chris-nek becéz –magyaráztam
- Mi meg fiúra számítottunk! –mondták nevetve, mire megforgattam a szemeimet
A göndör hajú srác előrelépett és elbűvölően mosolygott rám. 
- Örülök, hogy megismerhetlek –mondta mély rekedt hangon, amitől minden idegszálam felborzolódott
- Köszönöm a meghívást –álltam a tekintetét 
Láttam rajta, hogy még mondana valamit, de Max berángatott a tömegbe maga után így nem tudtam mit tenni. Rengeteg embernek bemutatott, és mint kiderült a legtöbb haverja engem fiúnak képzelt. Nem hibáztatom őket miatta, a Chris valóban fiúnév. A szülinapos srác, mint kiderült a göndör hajú srác volt, akit – ahogy azt, pár nyálát csorgató lánytól megtudtam – Harrynek hívtak. Harry. Valahogy illett hozzá a neve, olyan eleganciát, dominanciát sugárzott a tekintete és a kiállása. A Harry…pontosabban Harold illett rá. Éjfél környékén felvágták a tortát, aminek örömére Harryt meg a medencébe vágták bele a drága haverjai. Kicsit tartottam ettől az akciótól, figyelembe véve, hogy ittak már alkoholt, meleg este volt és a testük fel volt hevülve. De hála istennek, nem lett semmi baja. 
Az este további részében jól éreztem magam, azonban a vége felé ismét bebizonyosodott a társaság értelmi színvonala. Belépve a házba az a látvány fogadott, hogy jó pár lány megszabadult a bikini felsőjétől, Max és pár haverja a kanapén terpeszkedett a lányok alatt és a tömeg közepén ott ült Harry, félmeztelenül és ittasan. Nem sokat foglalkoztam volna a dologgal, ha nem merül fel az az ötlet, hogy tartsanak twitcamot ráadásul tele, akarták vele kürtölni a twittert. Odamentem hozzájuk és lecsaptam a laptop tetejét. 
- Mit csinálsz? –nézett rám Max homályos tekintettel 
- Megakadályozom, hogy baromságot csináljatok! –morogtam 
- Ne rontsd már el a bulit! –kezdett el nyafogni több lány is 
- Ne nyafogjatok, hanem menjetek és keressétek meg a női büszkeségeteket meg a bikini felsőtöket! Valahol a földön megtaláljátok! –kiabáltam rájuk 
- Milyen prűd a haverod Max! –röhögött az egyik srác 
- Lehet hogy prűd vagyok, de te akkor is hülye vagy! –vágtam hozzá egy párnát
- Hadd bulizzunk, szülinapom van! –motyogta Harry 
- Te legfeljebb a zuhany alatt fogsz tovább bulizni! –rángattam fel nem törődve a lányok nyafogásával 
- A bulinak vége, haza lehet húzni! –förmedtem rájuk 
Nagy nehezen sikerült Harryt felrángatni az emeletre, bár folyamatosan nyafogott akár egy kisgyerek. Nem foglalkoztam azzal, hogy leszedjem róla a nadrágját, úgy ruhástól belöktem a zuhany alá és ráengedtem a langyos vizet. Nem mertem hideget, mert még a végén valami baja lesz a jéghideg víztől. Így fokozatosan engedtem rá hidegebb vizet. Fél óra után kellően kitisztult a feje ahhoz, hogy ne lázadjon tovább. Segítettem neki megszárítkozni, lerángattam róla a vizes farmerjét és ráadtam egy melegítőnadrágot. Szerencsére nem nehezítette meg a dolgomat, azonnal oldalra fordult és motyogva valamit, a párnát ölelte magához. Kiosontam a szobából és Maxet is elhelyeztem az egyik szobában. Nem voltam álmos és fáradt így lementem a konyhába és kerestem valami rostos italt. Miután kitöltöttem felültem a pultra és körbenéztem a házban. Hatalmas volt az egész, még nem sikerült körbejárnom. Ízlésesen volt berendezve, és láthatóan, aki berendezte, szerette a fekete-fehér kombinációt. Kíváncsiságom felülkerekedett rajtam és annak ellenére, hogy már hajnali fél 4 volt elkezdtem körbejárni a házat. Volt ott minden, könyvtár, dolgozószoba, edzőterem, uszoda és egy….egy fura szoba. Belépve szoknia kellett a szememnek a szoba éles ellentétét a többihez képest. A falai vérvörösre voltak festve, nem volt nagy a szoba épphogy egy nagy franciaágy elfért benne. Kérdőn pillantottam körbe és a fal melletti szekrényhez léptem. Tudtam, hogy tiltott terepen mászkálok, és nem lenne szabad kutatnom, de a kíváncsiságom legyőzött. Azonban mikor kihúztam az első fiókot, azt kívántam, bár ott maradtam volna a konyha pultján. Nagyot nyeltem mikor rájöttem, hogy mi van az első fiókban. Vibrátorok. Mindenféle formájú, méretű és színű. Döbbenten gondoltam arra, hogy egy fiúnak mi szüksége lehet erre. Egy másik fiókot húztam ki és a döbbenetem még nagyobb lett. Max perverzsége által sok dolgot megismertem, amit soha életemben nem használtam és nem is akartam használni, de tudtam mi az. A második fiókban apró gyöngyök voltak, amelyet a hüvelybe kell felhelyezni és a nagyobb orgazmust, segíti elő. Riadtan toltam vissza és húztam ki még egy fiókot. Tudtam, hogy meg kéne állnom és elrohannom innen, de nem tettem. A harmadik fiúkban egy rudat találtam, aminek a végeire bilincsek voltak erősítve. Nem tudtam, hogy mi ez de valahogy az éreztem, hogy nem is akarom tudni. Mielőtt bármit is tehettem volna, egy hang szólalt meg a hátam mögött. 
- Ez egy spreader bar, vagyis feszítő rúd –mormogta egy mély rekedtes hang 
A szívem óriásit dobbant és remegni kezdett a kezem. Félve fordultam meg és még jobban megrémültem, mikor láttam, hogy Harry áll az ajtóban. Félmeztelen volt, a melegítőnadrág, amit korábban adtam rá, hanyagul lógott a csípőjén, haja pedig össze volt kócolódva. 
- Ne haragudj én nem….nem akartam kutakodni –cincogtam vékony hangon 
- A kíváncsiság nem bűn. De tudni kell féken tartani –mondta, miközben becsukta az ajtót maga mögött
Rémülten pislogtam rá, akkor már határozottan féltem. 
- Ne aggódj nem zárlak be ide. Csak nem akarom, hogy még egy erre kószáló ártatlan lélek betévedjen ide. Miközben….-kezdte de elhallgatott
- Miközben? –kérdeztem
- Miközben arról folytatunk eszmecserét, hogy mi micsoda –fejezte be
- Nem érdekel, hogy mi micsoda. –tettem vissza a rudat a fiókba
- Valóban? Akkor miért nem mentél már innen ki az első fiók után? –kérdezte zsebre dugott kézzel 
- Nem tudom, de most már határozottan el akarok menni innen –pislogtam rá még mindig rémülten 
- Mondtam már. Nem zártalak be ide, elmehetsz, ha akarsz –ismételte 
- Egy órája még teljesen részeg voltál, hogy lehet ez? –dadogtam 
- Nem voltam teljesen részeg. Csupán jól éreztem magam. De a te durvaságod, ahogy bántál velem kijózanított. –mondta
- Durvaságom? –pislogtam rá nagy szemekkel 
- Elég durván löktél be a víz alá. Bár nem panaszkodom, élveztem –mondta
- Te-tessék? 
- Szeretem, ha durván bánnak velem és azt is, ha másokkal bánhatok durván. –mondta 
- He? –ennyit bírtam kinyögni 
- Nem vagyok szadista. Csak nem ragadtam le a vanília szexnél –mondta
- A minél? –kérdeztem vissza
- A lágy, egymás karjában fekszünk miközben lágyan, mozgok benned, és lassan szeretkezünk módnál –magyarázta 
- Értem –éreztem, hogy az arcom lángol 
Egy ideig némán álltunk egymással szemben én pedig nem értettem, miért nem rohantam már el onnan. Harry némán figyelt engem, majd a szerkény felé biccentett a fejével. 
- A többi fiók még rosszabb dolgokat tartalmaz. Kinyithatod, ha akarod, de tekintve, hogy már az előzőektől is megrémültél talán nem kéne –magyarázta 
- Nem a tárgyaktól rémültem meg. –ráztam a fejemet
- Nem? –láthatóan meglepődött
- Nem. –néztem a szemébe
- Hát? 
- Tőled! –mondtam 
- Értem. Azt hiszed bántani foglak? –kérdezte
- Nem. Tisztában vagy vele, hogy ha sikítok arra mindenki, felébred –mondtam 
- Ha elhallgattatlak, akkor nem biztos –mondta nyugodt hangszínen 
A szívem hatalmasat dobbant. Ha elhallgattat? Hogyan? 
- Mindenre megvan a megfelelő eszköz. –válaszolta meg a ki nem mondott kérdésemet
- Te ezt élvezed? –kérdeztem leplezetlen undorral 
- Régebben élveztem igen. Ma már nem. –hajtotta le a fejét 
- Régebben. Mi változott, hogy már nem? –kérdeztem 
- Ha nem érdekel és félsz tőlem, miért vagy rá kíváncsi? –emelte fel a fejét 
- Kérdésre nem válaszolunk kérdéssel. –fontam keresztbe a karjaimat 
- Rosszul vagyok a gondolattól, hogy bárkit is bántsak. Durva határ van Christina a kemény perverz szex és az erotikus szex között. –mondta
- Egyik terén sem vagyok szakértő….hiszek neked –mondtam 
- Óóó –suttogta 
- Mi az? 
- És vanília szex? –nézett rám 
- Semmi közöd hozzá! –vágtam rá talán túl gyorsan
- Hmm –döntötte kicsit oldalra a fejét, izmai megfeszültek a karján, ami irtó szexi volt. 
Állj! Most komolyan azt mondtam, hogy irtó szexi? Jézusom! 
- Azt hiszem egy teljesen érintetlen teremtés áll előttem –mondta 
- Nem mindenkinek vannak fura hajlamai szexuális téren! –néztem rá 
- Valóban nem. De ahogy elnézem neked semmilyen hajlamaid nincsenek –állta a tekintetem 
- De van, csak nem jók az emlékeim. Ennyi. –fordítottam el a fejemet
- Bántottak? –kérdezett rá kertelés nélkül
- Nem. Vagyis nem mondhatni. –motyogtam 
- Hm. –ennyit bírt mondani majd közeledni kezdett
Automatikus hátráltam, ahogy előre haladt, majd megtorpant. 
- Menekülsz előlem? –kérdezte és kinyújtotta a kezét, hogy végigsimítson az alkaromon 
- Nem vagyok teljesen biztos benne, hogy a közeledbe akarok kerülni. Te sem vagy más –néztem fel újra rá 
- Ne ítélkezz. Lehet, hogy szeretem az, úgymond extra dolgokat szex közben, bocsánat szeretkezés közben, de nem bántanálak –magyarázta 
- Ezt jól mondod, nem fogsz, mert én most megyek –próbáltam megkerülni őt, de gyorsabb volt nálam 
Keze a derekam köré fonódott és szorosan húzott magához. Összeszorítottam a szememet és próbáltam kiszabadulni a karjaiból. Kisöpörte a hajamat a nyakamból és lágyan csókolgatni kezdte, a vállamtól egészen a fülem mögötti érzékeny részig. 
- Engedj el –motyogtam 
- Nem bántalak –ismételte
Nagyot sóhajtottam és beleremegtem az érintésébe, ahogy keze a hasamat simogatta és ajkaival a nyakamat harapdálta. Kezdtem elveszni a karjában, pontosan tudta, hogy mit kell tennie. És ez megijesztett. Utána már a félelemtől remegtem meg. Ezt ő is pontosan tudta. 
- Ne félj, kérlek –ölelt szorosan magához és a fejét a nyakamba fúrta 
- Nem tehetek róla. Megijesztesz –vallottam be
- Engedd meg, hogy változtassak ezen –suttogta mély rekedt hangján 
- Nem tudom –mondtam és éreztem, hogy teljesen össze vagyok zavarodva
- Akkor ne gondolkodj. Ha azt akarod, hogy megálljak, csak szólj, és leállok –mondta 
- Harry én….-kezdtem 
- Christina kérlek –mondta elfúló hangon és a nyakamba csókolt 
Bólintottam egy egészen aprót, de ő így is értette. Kezei a fűzőm aljához vándorolt és elkezdte lehámozni rólam. Ijedten kaptam a kezéhez és éreztem, hogy a szívem ezerrel dübörög a mellkasomban. 
- Meg kell ettől válni, másként nem fog menni –mondta lágyan 
- De nincs….nincs valami –kezdtem, de ő félbeszakított
- Egy pillanat –mondta és kiment 
Pár perc múlva visszatért egy szürke inggel a kezében, felemelte mikor megállt előttem. 
- Megfelelő? –kérdezte
- Igen –motyogtam
- Gyere –rakta a vállára az ingét, majd folytatta az előbbi műveletét
Lassan hámozta le rólam a fűzőt majd mikor az utolsó kapcsot is kikapcsolta, elkerekedtek a szemei. A fűző alatt egy fekete csipkés melltartót viseltem, aminek az egyik fele fekete selyem volt. Mutatóujjával végig simított a dekoltázsomon, majd egy ügyes mozdulattal kipattintotta a melltartó kapcsát. Elől kapcsos volt így nem volt nehéz dolga. A ruhadarab valahol a földön landolt és Harry ajkát egy halk nyögés hagyta el. Fülig vörösödtem attól, ahogy nézett rám. Gyorsan megrázta magát, majd rám adta az inget, össze nem gombolta és nem is engedte. Ujjával végigsimított a mellem közötti kis völgyön, majd elmosolyodott. 
- Ezt a területet szeretném közelebbről szemügyre venni és megízlelni –dörmögte
A hideg rázott ki már a gondolatától is, de nem volt időm ezen sokat agyalni. Harry keze már a nadrágommal babrált, majd hamar megszabadított attól is. Szerencsére az inge a combomig ért így valamelyest takart. 
- Azt hiszem valamivel kisebb inget kellett, volna hoznom –mérte fel a helyzetet ő is 
- Pont jó –motyogtam 
- Nos, ez esetben szépségem –jött közelebb
Kezével végigsimított a combomon, majd két ujját a franciabugyim szélébe akasztva elkezdte lehúzni rólam. Szívesen megállítottam volna, de mozdulni nem bírtam. Annyit érzékeltem, hogy megemeli a lábaimat, és óvatosan kiléptet a fehérneműből. Hiába volt rajtam az inge, frusztrált a tudat, hogy nincs rajtam semmi. Aztán eszembe jutott valami. 
- Másokra is ezt az ingedet adtad? –kérdeztem 
Sikerült meglepnem őt láthatóan, mert elhúzódott tőlem és a homlokát ráncolta. 
- Nem. Ezt a saját szekrényemből hoztam, mindennapos viseletre van –mondta
- Értem –motyogtam
- Miért kérdezted? –kérdezte
- Gondolom nem én, vagyok az első, akit ide behoztál –babráltam az ing ujjával 
- Szívesebben mondanám azt, hogy te vagy az első, de sajnos nem. Viszont egyik sem volt hozzád hasonló. –emelte fel a fejemet
Nem szóltam semmit, elakadt a lélegzetem, ahogy az ujjával körberajzolta a számat körbe. 
- Amióta megérkeztél, szeretnélek megcsókolni –mondta 
- Akkor miért nem teszed meg? –néztem a szemébe
- Mert nem akarok semmi olyat tenni, amit te nem akarsz –mondta 
- Harry, levetkőztettél, és te most mégis engedélyt kérsz ahhoz, hogy megcsókolj? Elkéstél az engedély kérések sorozatával, nem gondolod? –döntöttem oldalra a fejemet 
- Szemtelen –mosolyodott el és egyik kezével a hajamba túrva húzott közelebb magához
- Biztos akarod? –kérdezte 
Elmosolyodtam, majd közelebb hajolva megharaptam óvatosan és beszívtam az alsó ajkát.
Harry száját mély öblös nyögés hagyta el és kezeivel a fenekembe markolt az ingen keresztül. Szorosan húzott közelebb, a csípőm az ágyékához, a mellem pedig a mellkasához simult, miközben apró csókokkal halmozta el a nyakamat. A mozdulatai gyakorlottak voltak, ahogy ajkaival ízlelgetett, majd óvatosan a hajamnál fogva hátra húzta a fejemet, hogy még jobban a nyakamhoz férve, lágyan harapdálni majd szívni kezdte. A nyelvével végigsimított az érzékeny felületen, majd ajkai megtalálták az én ajkamat. Először csak ízlelgette, nyelvével körbejárta a szám vonalát, majd vadul megcsókolt. Esélyem sem volt arra, hogy ellenkezzek olyan hirtelen támadt le. Ennek ellenére nagyon lágy volt a csókja, bár azzal, hogy a szájába nyögtem sikerült még jobban felizgatnom. Erősen ziháltam, mikor elhúzódott megkegyelmezve nekem. Bele se mertem gondolni, hogy mi vár rám, ha már a csókjától ilyen szinten meghaltam. Belepuszilt a hajamba, majd az ágy felé vezetett. Megállt előtte és egy gyors mozdulattal megvált a nadrágjától. Képtelen voltam zavarodottságot tettetni, ahogy végignéztem rajta. Tökéletes teste volt, minden porcikája vonzó volt. Mindenét végig akartam csókolni. Harry a homlokát az enyémnek támasztotta, ezzel kizökkentve a gondolatmenetemből. Sikeresen elpirultam mikor arra gondoltam, hogy mit akarok vele tenni. 
- Nincs abban semmi rossz, ha beindul a fantáziád –mondta 
- De ez….-motyogtam
- Ijesztő? Igen, elsőre az –ölelt szorosan magához 
- Nagyon béna vagyok igaz? –motyogtam ismét 
- Dehogy vagy az. Sőt! Rettentő édes vagy –simogatta a hátamat
- Képzelem –csuktam be a szememet
- Figyelj rám. Nálad vonzóbb és édesebb lánnyal még soha nem találkoztam. Ráadásul még rettentő szexi is vagy az ingemben –hallottam a hangján, hogy mosolyog
- Ne gúnyolódj –löktem meg finoman 
- Ha nem akarod, még mindig abbahagyhatjuk –mondta 
Megráztam a fejemet. Kezdeti félelmem kellett alábbhagyni. Ahogy az előbbi percekben viselkedett és bánt velem. Megmutatta a gyengédebb énét és ez megnyugtatott. Harry távolabb húzódott, és mikor a szemembe nézve látta, hogy komolyan gondolom a szekrényhez ment. 
Kivette belőle ismét a spreader bart és nagyot nyeltem mikor ismét felém fordult. Egyik felem el akart rohanni onnan sikítva, a másik pedig kívánta, hogy Harry megtegye. Letette az ágyra, majd ismét csókolózni kezdtünk, miközben ledöntött az ágyra. Egyik kezével karolt így lassan leengedett, majd rám ereszkedett. Kezével felfedezte a testemet, az oldalamat, a mellemet, a combomat majd felhúzta az egyik lábamat és hüvelykujjával a csiklómat dörzsölte. 
- Hm a kezdeti ellenállás ellenére, nagyon gyorsan reagálsz –dörmögte 
- Melletted csodálkozol? –pimaszkodtam 
- Még mindig szemtelen vagy –puszilta meg az orromat
- Mert megtehetem –vigyorogtam rá
- De bátor lett valaki –csúszott lejjebb
Széthúzta a lábaimat, majd felnézett rám. Tudtam, hogy megerősítést vár, amit meg is kapott egy apró bólintással. A rúd mindkét felén egy kisebb bilincs volt, amelyet a bokáimra erősített. Állítható volt, így meg tudta határozni, hogy milyen széles terpeszben legyen a lábam. Kicsit megijedtem, de Harry nem állította túl szélesre, pont kényelmes volt nekem is és neki is. 
- Kényelmes? Nem fáj? –kérdezte 
- Nem –ráztam meg a fejemet és tényleg igaz volt 
- Így nem fogsz tudni mozogni, amely még intenzívebbé teszi az orgazmust –mondta
Akkora gombóc volt a torkomban, hogy már szólni se bírtam. A szívem a torkomban dobogott és már attól mocorogni kezdtem, ahogy rám nézett. Lassan kezdett az ujjával körözni a csiklómnál, miközben a nyelvével a mellbimbómat izgatta. Őrjítő volt, hogy nem tudtam összezárni a lábaimat, teljesen ki voltam neki szolgáltatva. Kezeimmel a takaróba kapaszkodtam és nyögdécseltem. Láttam rajta, hogy nem azt élvezi, hogy ilyen helyzetben vagyok, hanem azt ahogy az érintésére reagálok. Hangosan felnyögtem, mikor feldugta két ujját és ujjazni kezdett. Közben még mindig a mellemet izgatta a nyelvével, a másikat meg a kezével kényeztette. Ennyi ingerlést egyszerre érezni gyilkos volt. Feldugta még egy ujját és valamivel gyorsabb tempóra váltott. Majd lehúzódott és elhelyezkedett a lábam között. Kihúzta ujjait és nyelvével végignyalt a csiklómon. Közel álltam ahhoz, hogy a nevét sikítsam, de e helyett az ajkamba haraptam. 
- Nagyon finom vagy és selymes –mondta kéjesen 
- Istenem Harry –motyogtam 
Elmosolyodott és a nyelvével folytatta kényeztetésemet. Önkéntelenül próbáltam meg többször is összezárni a lábaimat, de a rúd megakadályozta. Éreztem, hogy az orgazmus egyre inkább közeledik és ezzel a nyögéseim is hangosabbak lettek. Harry hirtelen megállt és a lábamnál kezdett matatni. Felemeltem a fejemet és láttam, hogy leveszi a lábamról a bilincseket. Megsimogatta a bőrt, ahol a bilincsek kicsit felsértették, majd kezeivel nyitotta széles terpeszbe a lábaimat, és úgy folytatta. Így sem tudtam mozogni, de az ő érintése jobb volt ezerszer. Ahogy feldugta a nyelvét a hüvelyembe megőrjített, a szemeim már folyamatosan csukva voltak és éreztem, ahogy elélvezek. A hátam ívbe feszült és hangosan zihálva feküdtem miközben Harry felhúzódott hozzám. Kinyitottam a szemeimet és az ő gyönyörű zöld szempárjával találtam szemben magamat. Mosolyogva nézett rám, miközben mellettem támaszkodott a könyökén. 
- Szia –suttogta mosolyogva
- Szia –suttogtam erőtlenül 
- Fáj? A bokád? –kérdezte
- Nem. Tényleg nem. –mondtam 
- Akkor jó –fúrta a fejét a nyakamhoz 
- Miért vetted le? –kérdeztem a hajába túrva
- Mondtam már, hogy utálom ezeket, a dolgokat. De most mikor rajtad láttam, rájöttem, hogy igazán mennyire is utálom. –motyogta
- Értem. Szeretném én is megpróbálni –mondtam 
- Nem, muszáj –emelte fel a fejét 
- De én szeretném. Nem csak őrjítheted meg a másikat –néztem rá 
- Rendben. Csak a tiéd vagyok –gördült le rólam és lefeküdt mellém az ágyra 
Nagy levegőt véve ültem fel, és fordultam felé. Akkor vettem csak észre igazán, hogy mennyi tetoválása van. A legjobban az a két madár tetoválása tetszett a kulcscsontjánál. Közelebb hajolva csókoltam végig mindkettőn, majd haladtam lefelé a hasán. Nem volt az a kigyúrt állat, de így sokkal jobban tetszett. Vörös lett az arcom, mikor láttam, hogy Harry erekciója egyre növekszik. Az alhasához érve, erekciója már erőteljesen meredezett és láttam az arcán, hogy mennyire felizgult. Először csak a kezemmel simítottam végig a péniszén, majd lassan a nyelvemmel végignyaltam rajta. Jó volt látni, hogy Harry becsukja a szemét és ajkát egy öblös nyögés, hagyja el. Párszor még végignyaltam rajta, majd először a felét vettem be a számba, utána már az egészet teljes hosszában. Nyelvemmel végignyaltam a makkján majd hosszan beszívtam a péniszét. Harry kezével végigsimított a fenekemen és a hajamba túrt. Nem akartam tovább kínozni, így egyenletes ütemben szopni, ízlelgetni kezdtem. Kezeimmel a golyóit simogattam, masszíroztam és a hangos nyögéseitől és érintésétől a testemen, éreztem, hogy újra kezdek felizgulni. Csípőjét néha előrenyomta így a pénisze egészen a torkomig leért, amire erősen beszívtam és nyelvemmel lágyan nyalva, kihúztam a számból. Nem kellett sok ahhoz, hogy érezzem Harry a számba, élvez. Egy része a számba ment, egy része a mellemre, ahogy hátra húztam a fejemet. Harry teste úszott az izzadtságban, testére tapadt a takaró és hangosan zihálva csukott szemmel feküdt. Egy ideig néztem őt, majd egy apró puszit adtam a szájára. Kinyitotta a szemét majd az éjjeliszekrény felé nyúlt. Elővett egy apró kis törlőkendőt és letörölte a mellemet. 
- Képtelen vagyok megszólalni. Kifacsartál –gyűrt maga alá 
- Pedig nincs sok tapasztalatom benne –motyogtam
- Mi lett volna, ha még tapasztalatod is van –mosolyodott el 
Zavaromban nem tudtam mit mondani, Harry pedig csípőjével a lábaim között helyezkedett el. Erekciója a combomhoz simult, és kívántam őt. 
- Hogy szeretnéd? –kérdezte lágyan 
Legurítottam magamról, feltornásztam magam négykézlábra és az ágy háttámlájához, másztam. Megtámaszkodtam a támlában, háttal Harrynek. Közelebb kúszott hozzám, majd hátulról megölelve simult hozzám. Pénisze a lábam közötti részhez nyomult, és a vállamat csókolgatta. Egyik kezével szélesebbre nyitotta a lábaimat, majd teljesen hozzám simulva belém hatolt. Teljesen kitöltött, szinte feszített ahogy hatalmas péniszét magamban éreztem. Nem mozdult, csak egyik ujjával a csiklómat izgatta. Éreztem, hogy kezdek körülötte kitágulni, ellazulni mire lassan mozogni kezdett bennem. Eleinte fájt, majd a sokadik tolás után már nagyon jó érzés volt. 
- Magamban akarlak érezni, teljesen –nyögtem 
Harry erre előrébb tolt, hátrébb húzta a fenekemet és egy erőteljes lökéssel teljesen bennem volt. Hátra hajtottam a fejemet az élvezettől, ő pedig végigsimított a hátamon, majd a fenekemen. Ahogy erősödtek és gyorsultak a lökései, úgy ziháltunk egyre hangosabban. Golyói a fenekemhez csapódtak, ujjaim pedig már elfehéredtek, ahogy az ágy támlába kapaszkodtam. Szinte egyszerre közeledtünk a csúcshoz, Harry felhúzott hátra, a melleimet masszírozta, majd éreztem, ahogy elélvezek a pénisze körül. Nem kellett sok, hogy magamban érezzem, ahogy eléri őt is az orgazmus. 
Lihegve dőltünk le egymás mellé, Harry pedig magunkra húzta a takarót, miközben a mellkasára húzott. 
- Még mindig félsz tőlem –puszilta meg a kezemet 
- Már nem –néztem fel rá 
- Azt hiszem, életem legszebb születésnapi ajándékát kaptam –mosolyodott el 
- Csak egy ajándék voltam? –kérdeztem 
- Nem. Nem azzal a szándékkal közeledtem feléd. Bár nem tudom, te akarsz-e. Akarod-e ezt. –nézett rám 
- Randik, járás, barátnő dolgokról beszélünk most? –kérdeztem 
- Igen. Határozottan erről. A tiéd vagyok, ha akarsz –puszilta meg a homlokomat 
- És én is a tiéd. Ha akarsz –mondtam
Harry erre elmosolyodott és lágyan megcsókolt. 
- Akarlak, örökké! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése