2014. április 23., szerda

Niall szülinapja (5SOS sztoriból átírt)


*A te szemszöged*
„Niall ébresztő.” suttogtam a pasim fülébe,aki még mindig aludt.Szeptember 23.-a volt Niall 20.szülinapja. Nagyon izgatott volt ezzel kapcsolatban,ennek ellenére,most mégsem tudom felkelteni.
„Niall,Niall,Niall,Niall.” böktem meg őt,megmoccant,de a szeme még mindig csukva volt.
„NIALL.” kezdtem volna kiabálni,de mielőtt befejezhettem volna,körül ölelt a karjaival és magához húzott,így már rajta feküdtem. „Jó reggelt Niall.Boldog szülinapot.” mondtam,és megpusziltam az orra hegyét.
„Köszönöm bébi.” válaszolt,és felült velem együtt.
„Csináltam neked reggelit.”mondtam neki
„Nem kellett volna.”
„De igen,hisz szülinapod van.”
Lementünk a földszintre,ahol csokis palacsinta és bacon várt,csak Niallre.
„Szóval,mit fogunk ma csinálni?” kérdezte palacsintával teli szájjal
„Amit csak szeretnél.” válaszoltam.De a fiúk és én egy meglepetés bulit szerveztünk neki egy klubba.Egyszer 20 éves. „De arra gondoltam,hogy elviszlek valami különleges helyre,úgy 8 körül.” tettem hozzá
„Mi az?” ropogtatott egy kis bacont
„Csak vacsora.”hazudtam.Különösen jó hazudozó vagyok,de nem igazán szoktam hazudni Niallnek,remélem most sem tűnik fel neki. De szerencsére nem történt ez. Miután megreggeliztünk,elmosogattam,Niall pedig elkészülődött.Én már régen elkészültem,hisz fel kellett kelnem elkészíteni a reggelit. Niall már lefele jött a lépcsőn,kettesével véve azokat,miközben áthúzta a pólóját a fején.
„Merre mész?” kérdeztem
„Megbeszéltem a fiúkkal egy találkozót. Lézer harcolni megyünk.” válaszolta félénken

„Ne legyél zavarban, imádom a lézer harcot.”megpusziltam az arcát. ”Nyomás.”
Amikor odaértünk Liam már ott volt,s azonnal felrohant Niallhez.
„BOLDOG SZÜLINAPOT HAVEER!”ordított Liam,ezzel az összes ember figyelmét magunkra irányítva,aki az épületben tartózkodott.
„Boldog szülinapot Bébi.” kiáltotta Liam Niall fülébe.
„El a kezekkel! Ő az enyém.” biggyesztettem le az ajkam,Liam pedig kinyújtotta a nyelvét
„Hol van Louis?” kérdezte Liam
„Nem tudom.” válaszolt Liam.Öt percig vártunk,aztán az ajtók kivágódtak és Louis sétált ki rajtuk.
„Nocsak,ki tűnt fel.” mondtam,s megforgattam a szemeimet
„Neked is szia [T/N].” mondta szarkasztikusan.Nem vagyunk a legjobb kapcsolatban,de dolgozunk rajta
„Hagyjátok abba.” mondta Niall. „Ideje lézer harcolni.” Felugrottam a hátára és elfutottunk a szobába,ahol felvettük a szerelésünket.

*Órákkal később.”
„Ez király volt.”
„Igen,nagyon mókás.”
„Olyan izzadt és sikamlós vagyok.”
„ Na,most elviszem Niallot vacsorázni,szóval tünés innen!” mondtam a másik négy fiúnak.Elköszöntek,majd még egyszer boldog szülinapot kívántak Niallnek.Amikor a kocsiban ültünk,megkérdezte hová viszem.
„Ömmm.Csak egy új hely amit láttam.” mondtam a visszapillantót vizslatva
„Tudod merre megyünk?” tette fel a kérdést
„Persze,hogy tudom.” gúnyolódtam.”Nem érnénk oda időben,ha nem tudnám.” Mondtam,majd leparkoltunk egy üres helyre. Megfogtam a kezét és lesétáltunk a járdán.Odaértünk a klubbhoz és Niallnek elakadt a lélegzete.
„[Teljes neved]” mondtad a kidobónak. Bólintott és elengedett a sikítozó emberek mellett,akik mind be akartak jutni.Ahogy beértetek Liam elkezdett kiabálni. „[t/n] és NIALL MEGÉRKEZTEK.” és ahogy ezt kimondta,mindenki egy emberként kívánt Niallnek boldog szülinapot.
A DJ egész éjjel Niall kedvenc számait játszotta,és az összes kedvenc ételét megtalálhatta az asztalokon.A legjobb barátommal beszélgettem,amikor Niall odajött hozzánk és hátulról magához ölelt.”Ezt mind te tervezted meg nekem?” kérdezte
„Igen,próbáltam a legtökéletesebbre.” válaszoltam
„Nos..sikerült.” mosolygott,és megpuszilta a fejem tetejét.Elhúzott [Legjobb barátod neve]-től és a táncparkettre vezetett.”Wherever you are” ment és mindenki megállt,csak minket kettőnket bámultak.
Amikor a dalnak vége lett,egy hatalmas torta gurult ki,amit Harry rendelt a cukrászdából. Úristen,remélem nem Én kicsi pónimos.Keresztbe tettem az ujjaim,aztán megláttam,hogy a tortán a bandalogója van. Nagyon jól nézett ki. 20 gyertya volt rajta,mind meggyújtva,s mindenki énekelt Niallnek.Egy pillanatra lehunyta a szemeit,majd az összes gyertyát elfújta. Amikor már az asztalnál ültünk és a tortánkat ettük,megkérdeztem mit kívánt.
„Azt kívántam,hogy az egész életemet veled tölthessem.” súgta a fülembe

„Azt hiszem ezt a kívánságot valóra tudom váltani.” súgtam vissza neki,ő pedig közel húzott magához és megcsókolt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése