2014. április 23., szerda

A bátyám barátja




- Halihó fiúk! –kiabáltam be miközben vettem le a cipőmet
- Nicole? Hát te? –jött oda Andy és kivette a kezeimből a csomagokat
- Küldetést teljesítek –mosolyogtam rá és bementünk a konyhába

Bent ott találtam Liamet aki csurom vizes volt. Érdeklődve néztem rá, mire elnevette magát.

- Inkább nem akarom tudni, hogy mi történt a csappal –mondtam
- Neked is szia Nicole –ölelt meg Előbb talán öltözz át, csurom víz vagy! –toltam el kicsit
- Ha még sokat maradsz a konyhában te is az leszel! –figyelmeztetett Andy
- Zárjátok el alul a főcsapot és nem fog elázni még jobban a konyha –pakoltam ki az egyik zacskóból
- Mondd valamit! –néztek össze és Andy bemászott alulra a szekrénybe
- Fiúk! –forgattam meg a szememet
- Láttam! –mondta Liam és mutató ujját fenyegetően emelte fel
- Nem baj –öltöttem rá nyelvet
- Andy a húgod nagyon pimasz mondtam már? –árulkodott a bátyámnak
- Elég sokszor. Mindig ez van, ha ti egy légtérbe kerültök –mászott ki vizesen
- Erről van szó! –mondtam
- Mi finomat hoztál? –jött oda Andy
- A kedvenceiteket. Anya kért, hogy szánjalak meg titeket és főzzek rátok –pakoltam tovább
- Tudunk főzni! –játszotta a sértődöttet Liam
- Hát persze –simogattam meg az arcát
- Szemtelen –morgott az orra alatt
- Én is szeretlek –raktam az ölébe a kedven süteményével megrakott tányért
- Köszönöm –vigyorgott rám szélesen
- Van még valami –túrtam fel a táskámat
- Az egész konyhát kipakoltad? –nézett rám Andy
- Persze és a nagykés is itt van valahol –mondtam
- Vicces –borzolta meg a hajamat
- Szóval tudom, hogy csak jövő héten van a születésnapod, de ezt anyáék küldik. Amolyan előzetes születésnapi ajándék –adtam át egy dobozt Liamnek
- Igazán nem kellett volna –jött kicsit zavarba
- Ezt nekik mond! És meglátod, kapsz még egy rakás ajándékot! –ültem le
- Ez nagyon szép! –vette ki a kis dobozból az új karóráját
- Anyáék választották. A neved is bele van írva a számlapra, a hátuljára meg egy idézetet gravíroztattak –fordítottam meg
- „We need to believe that our dreams can come true” –olvasta
- Igen az –bólintottam megelőzve őt
- Köszönöm –ölelt meg
- Majd továbbítom az ölelést –nevettem

Miután kipakoltam mindent úgy döntöttem, hogy lassan megyek. Azonban a fiúk – pontosabban Liam – nem engedték.

- Maradj még! Olyan ritkán vagy itt amúgy is! –érvelt előttem állva
- Az ember önszántából nem jön egy fiú bunkerbe –néztem rá
- Akkor hölgyem ön most a fiú bunker rabja lesz! –mondta Liam és a vállára véve bevitt a kanapéra
- Na ezért nem jövök sűrűn! –nevettem Andy mellett
- Vigyázz, mert még a végén el se enged innen! –nevetett Andy
- Gyönyörű testvér lennél, ha itt hagynád a kishúgod! –löktem meg
- Jó kezekben lennél –kacsintott
- Csak azért ekkora a szád mert Liam a legjobb haverod! –vágtam hozzá egy párnát
- Van benne valami –dobta vissza a párnát
- Ha így folytatjátok, találhatom ki, hogy miért van két összevert ember a lakásomon! –vette el tőlünk a párnákat Liam
- Támadjuk le őt, és akkor nem kell ezen agyalnia! –javasolta Andy
- Az a fő, hogy szereted –nevettem
- Fogd be –bökött meg
- Naa! Nem bökdösődsz! –borzoltam meg
- Na elég legyen! –szólt közbe Liam és átrakott maga mellé távol Andytől
- Ezt te hagyod? –sértődtem be
- Miért ne? Így legalább le tudok feküdni –terpeszkedett el
- És ti még Harryt szóljátok le! –ráztam a fejemet
- Jó helyen vagy itt –nézett rám mosolyogva Liam
- Nézzünk filmet –vágtam rá
- Rendben –állt fel
- Egy ideig kotorászott a filmek között majd berakta az Utolsó dal c. filmet.
- Remek választás –mondtam miközben hozott egy kis nasit
- Köszi –vettem el tőle a youghurtot

Andy időközben önkényesen bevonult a vendégszobába aludni, mondván mi zavarjuk és nem tud aludni.

- Kis kényeske –mondtam
- Te meg kismalac vagy –mondta Liam
- Mi? –néztem rá értetlenül
- Leetted magad –mutatott a felsőmre
- Ah a fenébe –próbáltam dörzsölni
- Liam mellettem együtt érzően nevetett mire felhúztam az orromat.
- Nézd Liam, te is leetted magad! –mondtam
- Hol? –nézett le magára
- Itt! –mondtam és a pólójára öntöttem a maradék youghurtomat
- Héé! –kiáltott fel ugyanis ment a pólója alá is belőle
- Bocsi –néztem rá bűnbánóan
- Na várj csak –mondta mire én felpattantam, és rohanni kezdtem

Körbekergetett a lakáson mire sikerült a konyhába beszorítania.

- Na jó feladom! –mondtam és a pultig hátráltam
- Helyes –jött közelebb

Kicsit tartottam tőle, hogy miként próbálja majd megbosszulni az előbbi tettemet.

- Öhm Liam? –kérdeztem mire ő közelebb lépett és megcsókolt

Teljesen ledöbbentem és mozdulni se mertem. Liamet régóta ismerem és mindig jó barátok voltunk.

- Ezt talán nem kéne –toltam el, de ő visszahúzott
- Mi a baj? –kérdezte
- Ez őrültség! Te a bátyám haverja vagy! Kiskorom óta ismerlek! –bújtam ki az öleléséből
- Az nem jelent semmit –ért utol az előszobában és a falnak szorított

Azelőtt soha nem néztem Liamre úgy, mint egy férfira, de ahogy ott hozzámsimult szorosan és éreztem, hogy felizgult teljesen megőrjített. Haja kócosan állt a négy égtáj felé, a kivágott felső ami rajta volt kiemelte a mellkasát és kulcscsontját amin még mindig ott volt a youghurt. Kezeivel végigsimított a combomon majd erőteljesen belemarkolt a fenekembe. Kéjes nyögés hagyta el a számat és ezt Liam győzelemnek, vette. Ajkait az enyémre tapasztotta és én azonnal szabad utat, engedtem neki. Nem sok fiúval volt dolgom előtte, de amit Liam művelt az helyből felébresztette a benső énemet. Átkaroltam a nyakát és a hajába túrtam miközben ő a kanapé felé hátrált velem. Feléledt bennem a kisördög és úgy fordultam, hogy ő kerüljön alulra. Láthatóan tetszett neki a helyzet ugyanis minden ellenállás nélkül engedte nekem, hogy levegyem róla a pólóját. Négykézláb hajoltam fölé és lassan elkezdtem lenyalni a mellkasáról a ráömlött youghurtot. Minden egyes cseppet lenyaltam róla miközben az ajkait halk nyögések hagyták el. Lassan haladtam lefelé miközben már attól felizgultam, ahogy ott feküdt előttem félmeztelenül és a csókjaim hatásától feszült ívbe a háta. Kezeit lefogtam a teste mellett így nem tudott megérinteni. Láthatóan ez is az őrületbe kergette, de nem engedtem neki. Miután végeztem felhajoltam hozzá és szenvedélyesen megcsókoltam, beleharapva az ajkába. Liam erre hirtelen változtatott a helyzeten és én kerültem alulra. Lábaimmal átkulcsoltam a derekát és hagytam, hogy a fejem fölött fogja össze a kezeimet. Rajtam egy ing volt, amit egyetlen mozdulattal letépett rólam és visszakaptam az előbbit. Lerángatta rólam az ingemet majd a melltartómat és nyelvével felfedezőútra indult. A mellemet a szájába vette, és lágyan szívni kezdte miközben a másik kezével körkörösen, simogatta. A kezeimet még mindig lefogta, így csak vonaglani tudtam a tette nyomán.

- Liam –nyögtem a nevét

Erre gonoszan elvigyorodott és a keze becsúszott a szoknyám alá.

- Annak ellenére, hogy mennyire ellenkeztél, nagyon felizgultál –búgta mély rekedt hangon
- Kérlek! –néztem rá
- Te kérted! –húzta le rólam a szoknyát és a franciabugyimat

A belső combomat kezdte el simogatni és csókolgatni majd haladt egyre beljebb. Mikor nyelvével elérte a csiklómat beletúrtam a hajába és a fejemet hátra hajtva nyögdécseltem. Belém dugta két ujját majd még egyet, majd elkezdte ki-be húzogatni lassan miközben hüvelykujjával körkörös mozdulatokat végzett. Kontroll nélkül rángatózott a testem azonban Liam ezt megoldotta azzal, hogy széles terpeszbe kényszerítve lefogta az egyik lábamat. Kiszolgáltatva éreztem magamat előtte, azt tehetett, amit akart velem és ez még jobban felizgatott. Már nagyon közel jártam ahhoz, hogy elélvezzek mikor Liam kihúzta belőlem az ujjait, és a nyelvével folytatta a kínzásomat. Soha nem gondoltam volna, hogy nyelvvel is lehet ilyen örömöt okozni gondoltam magamban, mikor Liam nevét sikoltozva elélveztem ő pedig lenyalta minden cseppjét. Felhúzódott hozzám és az előbb kihúzott három ujját a számba helyezte én, pedig körbe lenyaltam.

- Érzed milyen édes vagy? –mondta, és a nyakamat kezdte el szívni

Miután sikerült összeszednem magamat ismét Liam került alulra én pedig kihámoztam őt a nadrágjából és a boxeréből. A férfiassága hatalmas volt és kényeztetés után könyörgött. Lassan végignyaltam az alhasát majd a pénisze végét kezdtem el nyalogatni, szívni. Liam a hajamba túrt és erőteljesen előrenyomta a csípőjét. Egész hosszában beszívtam és a fogammal óvatosan megérintettem a végét. Hallottam, ahogy Liam száját egyre hangosabb nyögések hagyják el ezért egyre gyorsabban kezdtem el őt kielégíteni. Hol szájjal, hol kézzel csináltam miközben körbe lágy csókokkal halmoztam el az alhasát. Egy ízben óvatosan megharaptam, a fogaimmal csak alig érintettem mire ő hangosan felmordult. Nem tudom honnan jött ez a merészség, de Liam férfias morgása engem csak ismét felizgatott.

- Ahhw mindjárt! –nyögte és a következő pillanatban, éreztem, ahogy a számba élvez és a teste elernyed
- Liam? –másztam fel mellé és lágyan megcsókoltam
- Még nem végeztünk –mosolyodott el pimaszul

Átfordított magán és úgy helyezett, hogy háttal neki legyek. Kezeimmel a kanapé háttámláján támaszkodtam, míg ő széles terpeszbe helyezte a lábaimat. Remegtem, mint a kocsonya már

csak annak a gondolatától is, hogy őt érezzem magamban. Kezeivel ismét a mellemet simogatta miközben végigcsókolta a hátamat én pedig hangosan ziháltam.

- Liam…kérlek! –kiáltottam fel
- Máris hercegnőm –mondta és lassan belém hatolt

Teljesen belém nyomta a péniszét, majd hagyva egy kis időt hogy megszokjam őt lassan mozogni kezdett. Andyről teljesen megfeledkezve hangosan nyögtünk mind a ketten miközben a bőrünk hangosan csattanva ért össze minden egyes másodpercben. A végére gyorsított a tempón és rám hajolva a vállamat csókolgatta. Éreztem, hogy egyre közelebb vagyok az orgazmushoz és Liam hangos sóhajai is erre engedtek következtetni.

- Sikítsd a nevem, mikor elélvezel –utasított lágyan Liam

Nem kellett kétszer mondania, önkéntelenül az ő nevét sikítottam mikor elélveztem és utánam ő is. A lábaim nem bírták tovább és összerogytak a saját és Liam súlya alatt. Lágyan maga felé fordított és hosszan megcsókolt.

- Következő menet a Nutellával? –kérdezte pajkosan a szorosan a karjaiba vonva
- Adj egy kis időt és mehetünk –pusziltam meg a mellkasát

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése