2014. április 23., szerda

Fürdőszobai élvezet




Soha nem szerettem a nyarat és ez úgy tűnik mindig így marad. Hiába vagyunk itt a napsütötte Ausztráliában, nem igazán tudjuk kiélvezni az együtt töltött időt. Liam egész nap távol van, ugyanis a fiúkkal ezer meg egy dolguk van. Aláírás, fotózás, Meet&Greet, fellépések és még sorolhatnám. Így többnyire egymagam jártam be a környéket és próbáltam lefoglalni magam. Persze jobban szerettem volna Liammel lenni esténként meg összebújni, de mindig nagyon fáradt így csak beesik mellém az ágyba. De nem volt mit tenni, első volt a kötelessége.

Az nap is nagyon meleg volt mikor eldöntöttem lemegyek a partra. Na nem azért, hogy ússzak, mert Zaynhez hasonlóan nem tudtam én sem úszni. Amiért persze Louis és Harry piszkált is eleget. Csupán meg akartam mártózni a kellemesen meleg habokban és kicsit barátkozni a vízzel. Eltökélt szándékom volt megtanulni úszni, de ahhoz először le kellett győznöm a félelmemet. Így felvettem a kedvenc, csíkos trikinimet ami élénk színekben pompázott, nem túl sokat mutatva meg, de ahhoz elég volt, hogy sejtessen. Rá felvettem egy fehér rövidnadrág, pánt nélküli kék felsőt és belebújtam a kényelmes papucsomba.

Liam azt mondta, hogy csak estefelé jön meg így volt bőven időm. Leérve a partra láttam, hogy egy kisebb tömeg verődött össze és közelebb érve azt is láttam mi a tömörülés tárgya. Pontosabban kik. Louis és Liam. Épp szörfözni tanultak, ha jól láttam. Alaposan meglepődtem ezen. Azt mondta, hogy sok dolga lesz ma és elfoglalt lesz. Hát látom mennyire elfoglalt vagy Payne! Egy kicsit rosszul esett, hogy erre van energiája, de velem nem tud eltölteni egy órácskát. Rendben, lássuk mennyire, bírod a kiképzést! Levettem a ruháimat, amiket rádobtam a táskámra és megigazítottam magamon a fürdőruhát. Kicsit beljebb mentem a vízbe és elkezdtem magamon végigfolyatnia vizet. Direkt csináltam lassan és éreztem, ahogy a víz végigfolyik a testemen. Végighúztam a kezemet a nyakamon, a melleimen egészen le a hasamig. Pár perc múlva éreztem ahogy valakinek a tekintete szinte lyukat éget a hátamba. Oldalra sandítva láttam, hogy Liam néz engem meredten. Nem nagyon vettem róla tudomást így folytatva, amit elkezdtem. Kis idő után ismét a part felé mentem ahol épp akkor ment el mellettem egy strand felügyelő. Fiatal volt, kigyúrt izmos felső testtel és ez nekem most pont kapóra jött. Úgy csináltam mint aki nem tudja megtörölni rendesen a hátát és a srác bekapta a horgot. Azonnal felajánlotta férfias segítségét, amit én gonoszan el is fogadtam.

Elkezdte lassan és alaposan végigtörölni a hátamat, ki nem hagyva a fenekemet sem. Tudtam, hogy Liam még mindig engem néz és reméltem, hogy elérem a kívánt hatást.

- Bekenjelek naptejjel is? – kérdezte miután végzett.
- Oh azt megköszönném – mondtam és lefeküdtem a törülközőmre.
A fiú tényleg nem aprózta el mindenhol alaposan bekent. A hátamon, a lábamon, elől a hasamon és a mellem fellett. Nem nagyon váltott ki belőlem ez semmit, de reméltem hogy Liamből annál inkább. Még egy ideig élveztem a napsütést, majd jó egy óra múlva úgy döntöttem, hogy visszamegyek a hotelbe. Időközben Liamék is eltűntek én pedig már megsültem a napon.

Belépve megcsapott a kellemes hűvös levegő a klímának köszönhetően. A táskámat és a ruháimat leraktam az ágyra és bekapcsoltam egy kis zenét. Imádtam, hogy Liammel szinte egyezik a zenei ízlésünk így mindig az övét nyúltam le. Gondoltam veszek egy kellemes langyos fürdőt így bementem a fürdőbe és megnyitottam a vizet. Raktam bele bőven a kellemes vanília illatú habfürdőből is. Mindvégig Liam járt a fejemben és azon gondolkoztam, hogy vajon értem-e el bármiféle hatást is nála. Végül arra jutottam, hogy valószínűleg nem, mert akkor nem tűnt volna el. Visszamentem a szobába, hogy kivegyek egy puha törülközőt mikor két kéz fonódott a derekamra és az illető hátulról hozzám simult. Rögtön tudtam, hogy Liam az, felismertem a parfümjét. Elmosolyodtam az orrom alatt és a szívem hevesebben kezdett verni. Na nem azért, mert hátulról megölelt, hanem azért mert a fenekemhez simuló férfiasságából arra következtettem, hogy sikerült őt a parton felizgatnom. Nem is kicsit.

- Szia kicsim – mondtam ártatlanul
- Élvezted ugye? – szólalt meg azon a szexi mély hangján.
- Nem tudom, miről beszélsz… – mondtam még mindig ártatlan hangon.
- Szóval nem. – dörmögte és egyik keze felkúszott a derekamról a mellemre.
Mindig tudta, hogyan érjen hozzám ahhoz, hogy teljesen elgyengüljek.
- Nem – nyögtem és próbáltam visszafojtani a sóhajaimat.

Lágyan elkezdte a fürdőruhán keresztül simogatni a mellemet, ami végképp kiverte nálam a biztosítékot. Tudta mi a gyenge pontom és ezt minden alkalommal ki is használta.

- Neked nem.. a fiúkkal kéne lenned? – kérdeztem két sóhajtás között.
- De. Azt mondtam nekik fontos dolgom van. És ez igaz is. – fordított maga felé.
- Mi fontosabb lenne, mint a kötelességed? Legalábbis eddig úgy tűnt az a legfontosabb… – néztem fel rá.
- Az fontosabb, hogy megmutassam a barátnőmnek mit váltott ki belőlem az incselkedése – mondta és megfogva a kezemet merev férfiasságára, helyezte.
- Hmm ezt én okoztam volna? – kérdeztem és kicsit masszírozni kezdtem a péniszét.

Liam száját egy igen hangos nyögés hagyta el és hátrahajtotta a fejét. Kihasználva ezt elkezdtem végigcsókolni a nyakát, majd szinte letéptem róla az ingét. Tovább haladtam a mellkasán egészen le a rövidnadrágja széléig. Ekkor felhúzott magához és szenvedélyesen megcsókolt. Megharapta az alsó ajkamat így elérve, hogy nyelve szabad utat kapjon. Nem tudom mikor csókolt utoljára ennyire szenvedélyesen, de éreztem, hogy felizgulok. Liam mind két kezével a fenekembe markolt, majd lesöpörte a mögöttünk lévő asztalról a dolgokat és felültetett rá. A nyakamat és a vállamat kezdte csókolgatni, miközben kihámozott a trikinimből. Egyik kezével a hajamba túrt, míg másik kezével a mellemet simogatta. Szüntelenül csókolt és még levegőhiány fellépésekor se kegyelmezett meg nekem. Szájával lassan haladt lefelé és mikor ajkait a mellemen éreztem hangos nyögés hagyta el a számat. Beletúrtam a göndör hajába és hagytam, hadd domináljon ő. Én már ettől legszívesebben letepertem volna őt, azonban nem engedte. Egyre jobban haladt lefelé majd mikor az alhasamhoz ért gonosz mosoly kíséretében felnézett rám.

- Hm kicsim pedig még nem is csináltam semmit és te már így felizgultál? – mondta és váratlanul ért, ahogy hüvelykujjával körkörösen kényeztetni kezdett.
Megkapaszkodtam az asztal szélében, miközben Liam folytatta a kínzásomat.
- Szeretnélek itt és most magamévá tenni, de előbb visszakapod azt, amit a parton tettél velem! – mondta és először egy majd két ujjával, simogatta a csiklómat.
- Liam kérlek… – nyöszörögtem és éreztem, ahogy a nyelvével kezd körkörösen kényeztetni.
Érintése megőrjített és hangos nyögéseseket váltott ki belőlem, neki azonban ez nem volt elég.
- Látom élvezed. – mondta és két ujját a hüvelyembe dugta.
Itt már nem bírtam tovább és hangosan felsikítottam miközben ő ujjaival játszadozott a csiklómnál.
- Liam mindjárt… – kezdtem de ő közbeszólt.
- Még nem kicsim. – mondta és az ölébe vett.
- Hova viszel? – néztem rá.

Nem mondott semmit csak a fürdőbe vitt. Leültetett a kád szélére, ami időközben majdnem tele lett vízzel. Mikor újra rá pillantottam már meztelenül állt előttem és beszállt a kádba. Pár percig döbbenten pislogtam rá, majd követtem a példáját. De most én jöttem. Egyik kezemmel a kád szélén támaszkodtam, míg másikkal végigsimítottam a mellkasán és kezembe fogtam merev péniszét.

- Ahw – sóhajtott mikor elkezdtem először kézzel kielégíteni.
- Szóval ki is van felizgulva? – mondtam az alhasát végigcsókolgatva.
- Kicsim.. – kezdte, de megelőzve őt számba vettem férfiasságát úgy folytattam a kényeztetését. Lassan az egészet végignyaltam és a végén óvatosan érintettem a fogaimmal.
Élvezet volt látni, ahogy Liam teste ívbe feszül és fejét hátrahajtva sóhajtozik. Egyik kezével a hajamba túrt mikor teljes egészében a számba vettem és úgy szívtam óvatosan.
- A fenébe is, csodálatos vagy! – nyögte.
Felváltva kézzel és szájjal is kényeztettem őt, egészen addig, amíg el nem élvezett. Tudom, hogy ő megállt, de izgató volt látni, ahogy megfeszül a teste, majd elernyed, miközben a számba élvez.

- Most már 2:0 nekem - mondtam mikor felhúzott magához.
- Imádod, ha kínozhatsz igaz? - csókolt meg lágyan.
- Hallani, hogy mennyire élvezed, amit csinálok, nos igen imádom. - karoltam át.
- Most te jössz… - nézett a szemembe és éreztem, hogy újra merevedése lesz.
- Na de Payne! Micsoda telhetetlen alak vagy. - mosolyodtam el.
- Ha rólad van szó soha nem elég. - mondta és óvatosan belém hatolt.

Úrég! Mint mindig most is idő kellett, hogy megszokjam Liam nagy méretét. Eleinte ő diktálta az ütemet hiába én ültem az ő ölében, nem volt se túl gyors, se túl lassú. Minden egyes lökésnél hangos sóhaj tört fel belőlem és egyre mélyebben tudtam őt magamba fogadni. A végén már hagyta, hogy én irányítsak és kezeivel a mellemet kényeztette. A fürdőszobát a sóhajaink és nyögéseink töltötték be és kivételesen örültem, hogy nagy lakosztályt kaptunk. A víz hullámzott körülöttünk, egy kevés a földre is ment de nem érdekelt.
- Ahhw Liam most már mindjárt… – sikoltottam és egy utolsó lökésnél, elélveztem.
Liam hátát lágyan megkarmoltam és éreztem, ahogy ő is elélvez. Mély öblös hangon nyögött fel és magához szorított.

Nem szálltam ki az öléből, helyette zihálva öleltük egymást.
- Szeretlek! – mondta és homlokát az enyémhez döntötte.
- Én is szeretlek. – csókoltam meg.
- Több időt kéne együtt töltenünk. – nézett a szemembe.
- Ezt támogatom. – túrtam bele a hajába.
- Hiányoztál! – mondta miután kisegített a kádból.
- Te is, de ezt érezhetted… – pirultam el.
Törülközőbe bugyolált és felkapott az ölébe.
- Folytatás az ágyban? – kérdezte.
- Folytatás az ágyban… – bólintottam majd a hálószoba felé vette az irányt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése