2014. április 23., szerda

A bátyám barátja… 2. rész



A kanapéról nagy nehezen elvánszorogtunk Liam szobájáig és egymás mellett feküdve elaludtunk az ágyon. Persze a biztonság kedvéért magamra vettem Liam pólóját, hiszen Andy mégis a másik szobában volt. Fejem Liam mellkasán pihent miközben ő a karjaival ölelt magához szorosan. Nem tudom mennyi idő, telhetett el, mikor ajtócsapódásra riadtam fel. Rápillantva az órára láttam, hogy fél 6 múlt, jó alaposan elaludtunk. Nem tudtam már visszaaludni, így óvatosan kimásztam Liam mellől és kimentem a szobából. A ruháinkat szerencsére összeszedtük így csak a szanaszét heverő párnák, tanúskodtak arról, hogy mi történt a nappaliban. A dohányzóasztalon találtam egy papírt, amin Andy írását véltem felfedezni. Elolvasva írását magamban finoman tarkón vágtam párszor.

„Húgi el kellett mennem, a barátnőm hívott. Anyának írtam üzenetet, hogy Liamnél vagy szóval ne aggódj senki nem fog zavarni titeket. Legyetek rosszak! Ui: védekezzetek! ;) „

- Idióta! –morogtam magamban és a hajamba túrva, lerogytam a kanapéra.

Hogy a fenébe jutottunk el oda egy egyszerű látogatásból, hogy lefeküdtem Liammel? Soha nem gondoltam rá úgy, mint „férfira” és most mégis kiráz a hideg, ha arra gondolok, amit tettünk. De ami a legijesztőbb az egészben, hogy újra akarom. Újra át akarom élni milyen az érintése a testemen, milyen mikor megcsókol, mikor magamban érzem őt. Megráztam a fejemet és kimentem a konyhába, ugyanis korgott a hasam. Végignéztem a szekrényeket és - ismerve Liamet - rengeteg kaját találtam. Kipakoltam mindent, amit találtam, többnyire édességet és felültem a konyhapultra. Magam köré pakoltam tejszínhabot, epret, kekszet, csoki öntetet, Nutellát és még sok mindent majd nekiálltam falatozni. Közben a fülemre raktam az mp5 lejátszómat, és zenét hallgattam. David Guetta feat. Akon - Sexy Chick c. dalát hallgattam újra és újra. Nagy hiba volt ugyanis így nem hallottam, hogy Liam felkel. Amire hamarabb került sor, mint reméltem, ugyanis körülbelül 20 perc után két kéz fonódott a derekamra miközben epret majszoltam.

- Szépen eltűntél –mormolta mély hangon miközben a fejét a vállamon pihentette
- Felriadtam és utána már nem tudtam aludni –mondtam miközben eperrel kínáltam

Kinyitotta félig a szemét, és miután beazonosította, hogy mivel kínálom félálomban leharapta az eper felét.

- Látom valaki, még alszik -pusziltam meg a fejét
- De csak veled jó -ölelt még szorosabban
- Menj, feküdj vissza én, jól elvagyok -simogattam meg az arcát, amin kis borosta volt

Ekkor azonban hangos gyomorkorgást hallottunk.

- Ez nem az enyém volt! -nevettem fel
- Ez az enyém volt –mondta Liam és elcsoszogott a fürdő felé

Kíváncsian néztem utána, majd mikor hallottam a víz folyását elmosolyodtam. Liam elment magát felébreszteni hideg víz segítségével. Mikor újra felbukkant egy melegítőnadrág volt rajta és a haja enyhén vizes volt.

- Jobb? –néztem rá
- Sokkal. Most már magamnál vagyok –vett el egy epret
- Látom. Már lopkodsz is. –tettem nutellát az epremre
- Dehogy –mondta majd közelebb hajolt és leharapta a kezemben lévő nutellás eper felét
- Naa!! –lázadtam fel azon nyomban

Erre Liam elmosolyodott és hosszan megcsókolt.

- Csupa nutella az arcod –nyafogtam
- Na várj –mondta és kezével belenyúlt a nutellás üvegbe és egy kicsit kent belőle a számra

Értetlenül néztem rá, és pont elkezdtem volna lenyalni a mogyorókrémet mikor Liam közel húzott magához a pult szélére és ajkait az enyémekre, tapasztotta. Először körbe lenyalta a nutellát majd édes nyelvét átdugva az enyémbe vadul megcsókolt. Ez a tette áramütésként ért és szinte reagálni nem tudtam. Mindig visszafogott fiúnak ismertem, de most meglepett újra!

- Ha éhes vagy szólj és csinálok neked szendvicset –mondtam levegőhiánytól elfúló hangon
- Most hogy mondod éhes, vagyok tényleg. De nekem nem szendvicsben kell, hanem rólad –mosolyodott el
- Tessék? –hebegtem meglepetten
- Jól hallottad –simogatta a combomat miközben szívfájdítóan csábosan nézett rám

Haja teljesen össze volt borzolódva, arcán még álmosság tükröződött, de a tekintetében vágy tombolt.

- Ez sajnos útban van –mondta és lehúzta rólam a pólóját, aminek következtében csak egy franciabugyi maradt rajtam
- Mire készülsz? -néztem rá
- Majd meglátod -csókolt meg lágyan

Hagytam kibontakozni, de eléggé megszeppenve figyeltem tevékenységét. Mellém pakolt mézet, epret, tejszínhabot és csoki öntetet. Mikor elkezdte kibontani a csoki öntetet már sejtettem, mire készül. Kicsit hátradöntött a pulton így már a könyökömön támaszkodtam. Még mielőtt bármit is kérdezhettem volna, fogta és az öntetet nemes egyszerűséggel, ráöntötte a hasamra és haladt felfelé a melleimhez. Szerencsére a csoki nem volt hideg, így „„csak”” Liam érintésétől rázott ki a hideg. Lassan elkezdte a nyelvével lenyalni a csokit miközben végig engem nézett, ahogy a hátam ívbe feszült és hangos nyögések hagyták el a számat. Mikor a mellemhez ért, nyelvével gonoszan körözni kezdett majd beszívta őket miközben a másikat kézzel ingerelte. Mikor végzett fogta az epreket és a hasamra rakott belőle, öntött a mellemre mézet és tejszínhabot fújt még rá extra kínzásként. Én már ettől teljesen kész voltam és mikor végzett fordítottam a helyzeten. Leszálltam a pultról és Liamet lenyomtam a földre. Lehúztam róla a melegítőnadrágját a boxerével együtt.

- Mire készülsz? –mondta és a tarkómnál fogva magához húzott
- Te kiélvezted magad. Most én jövök! –csókoltam meg
- Hmmm –mondta és a könyökére támaszkodva figyelt

Vele ellentétben én csak a Nutellát vettem segítségül. Először az ajkára raktam a nutellából majd haladtam végig a testén. Raktam a mellkasára végig, a hasára majd visszafele sorban lenyaltam róla miközben apró csókokat adtam a puha bőrére. Ajkait apró férfias mély nyögések hagyták el és ez engem még jobban feltüzelt. Hirtelen ötlettől vezérelve ismét belenyúltam az üvegbe és kentem belőle a péniszére. Meglepte, amit tettem, de az még jobban hogy utána egész hosszában a számba véve elkezdtem lenyalni onnan is. Hangosan felmordult és a hajamba túrt erőteljesen miközben én kényeztettem.

- Úrég … ahhww –hallottam miközben újra kentem rá a mogyorókrémből
- Hmm –ízlelgettem újra és újra a péniszét amitől úgy tűnt ő teljesen extázisba esett ugyanis csak hangosan nyögni volt képes

Pár perc kényeztetés után éreztem, ahogy a számba élvez ami a Nutellával keveredve még jobb volt. Felegyenesedtem ültembe és láttam, hogy Liam csak piheg lehunyt szemmel. Fölé hajoltam és apró csókot adtam az ajkaira. Ekkor hirtelen elkapta a csuklómat és kinyitotta a szemét.

- Ezzel még nincs vége –mondta és erőteljesen a pultnak lökött majd felrakott rá. Leszedte rólam a franciabugyimat és minden előzetes nélkül a belső combomat, kezdte el simogatni.
- Liam! –kiáltottam fel mikor nyelvével a csiklómat kezdte el körkörösen kényeztetni
- Élvezed hercegnőm ugye? –búgta rekedt hangon és a mézért nyúlt

A gyomrom még vadabb remegésbe kezdett és az alhasam is bizseregni kezdett erőteljesen. Liam a mézből jó sokat csorgatott végig az alhasamon és lement egészen a csiklómig. A fejemet hátravetve vonaglottam és majd meghaltam a vágytól, hogy őt érezzem magamban. Azonban ő még játszadozott velem. Nyelvével haladt lefelé és miután lenyalta rólam az összeset belém dugta először két majd három ujját, és ki-be kezdte húzogatni. Nyelvével rásegített én meg szinte könyörögtem neki.

- Liam… kérlek! –néztem rá
- Mit szeretnél? –kérdezte buja mosollyal a szája sarkában
- Téged! –sóhajtottam
- Ahogy óhajtod –mondta és levett a pultról
- Várj –szóltam, mert láttam, hogy a kanapé felé akar vinni
- Mi az? –kérdezte

Addig kapálóztam, míg le nem rakott én pedig lehúztam a földre.

- Hmm mit szeretnél? –kérdezte

Lenyomtam őt a földre és ráültem a csípőjére. Végigsimítottam a mellkasán és végre vette a lapot.

- Ahogy szeretnéd –mondta én, pedig lassan ráereszkedtem merevedő férfiasságára

Hagyta, hogy én diktáljam eleinte a tempót, miközben a melleimet simogatta. Ilyet még soha nem csináltam, de Liam mellett kivirult a belső bátor énem. A konyha megtelt a sóhajainkkal és nyögéseinkkel, majd a vége felé Liam a csípőmnél fogva gyorsabb iramot kezdett el diktálni.

- Annyira…közel…vagyok! –mondtam két sóhajtás között és a következő pillanatban, éreztem, hogy Liam elélvez. Hamarosan én is követtem őt és lihegve a mellkasára dőltem.

Egy ideig csak a lihegésünket lehetett hallani, majd mikor megnyugodtunk felemelve a fejemet Liamre néztem.

- Soha jobb kajálásban nem volt még részem -mosolygott
- Ahogy nekem se. Rögtön meg volt a desszert is. -simogattam a mellkasát
- Én szeretném többször ezt a desszertet megkóstolni még. Mit gondolsz, maradna, ha megkérem? -kérdezte
- Biztosan -bólogattam
- Akkor nincs menekvés szépségem, te már itt maradsz velem végleg! -csókolt meg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése