2014. április 23., szerda

Félhomályban




Még soha senkiért nem álldogáltam a hidegben órákon keresztül, most mégis már 7 órája álltam a hotel előtt. Barátnőmmel a One Direction tagjaira vártunk, hogy végre láthassuk őket élőben is. Sajnos koncertre nem tudtunk elmenni, így az egyetlen esélyünk ez maradt. Nem sokan voltunk a hotel előtt, tél lévén nagyon hideg volt és a hó is esett. Összébb húztam magamon a kabátot és kezdtem feladni a reményt, hogy megláthatom bármelyik fiút is. A barátnőm egyre rosszabbul viselte az időjárás viszontagságait és azt fontolgatta, hogy elmegy.

- Vic kérlek! Csak egy kicsit maradjunk még! –kérleltem
- Nem Anette! Én már teljesen átfagytam –mondta vacogva
- Rendben. Akkor menj. Én még maradok –mondtam makacsul

Miután Vic elment magamra maradtam és kezdtem igazat adni neki. Fél óra után a többi lánnyal már azon tanakodtunk, hogy hazamegyünk mikor kinyílt a hotel ajtaja. Kíváncsian néztem oda és láttam, hogy Niall, Zayn és Louis lép ki az ajtón! Végre! Végre láthatom őket! Nagyon aranyosak voltak, hoztak le takarókat és meleg italokat. Oda ahol én álltam Louis jött oda és a kezembe nyomott egy nagy pohár gőzölgő forró csokit. Rettentő jó érzés volt a meleg italt fogni a hosszú órákon át tartó fagyoskodás után.

- Jól vagy? –nézett rám aggódóan Louis
- Igen –bólintottam és a pohár továbbra is remegett a kezemben
- Nekem nem úgy tűnik. –mondta és fejével az egyik testőrnek intett
- Mit .. –kezdtem, de akkor odalépett elém a testőr

Könnyedén kiemelt a rögtönzött kis kordon mögül és mikor lerakott kíváncsian fordultam Louis felé.

- Gyere –fogott kézen

Annyira meg voltam szeppenve, hogy egy hang se jött ki a torkomon. Csak az járt a fejemben, hogy ez a csodálatos fiú fogja a kezemet és erre a gondolatra el is pirultam. A lifthez vezetett ahol előre engedett, majd megnyomta a 6-os gombot.

- Egyébként mi a neved? –érdeklődött a lift falának dőlve
- Anette –motyogtam
- Szép név. Louis vagyok –mondta és elmosolyodott
- A formaiság kedvéért? –fogtam meg a felém nyújtott kezét
- Részben. Meg azért, hogy kicsit feloldódj –mosolyodott el

Ekkor megérkezett a lift és Louis ismét kézen fogott, úgy vezetett el a lakosztályáig. Útközben összeakadtunk Paullal aki kérdőn nézett Louisra.

- Majd később elmagyarázom. –mondta röviden
- Rendben. Ha szükséged van valamire, szólj –bólintott

Kinyitotta előttem az ajtót, és én álmélkodva néztem körbe. Nagyon kellemes idő volt a szobában azonban én még mindig fáztam. Louis addigra már levette a kabátját és mellém lépett. Kíváncsian néztem a tevékenykedését, miközben elrendezte a párnákat az ágyon.

- Bocsi csak Harry néha nagyon rendetlen tud lenni –szabadkozott
- Nem akarom tudni a részleteket –mosolyodtam el
- Mi? Jaj ne értsd félre –nevetett fel
- Ugyan dehogy! Bár ezek után már kezdem elhinni, hogy Larry Stylinson valós –húztam kicsit a fejét
- Na na. Ne legyél rossz. –egyenesedett ki
- Én mindig jó vagyok –néztem rá
- Én elhiszem. Tessék törülköző. Az lenne a legjobb, ha lefürdenél, a jó meleg víz biztos segítene –nyújtott felém egy nagy törülközőt és egy pólót
- Köszönöm –mondtam és bementem a fürdőbe.

A fürdőben is – hasonlóan a lakosztály többi részéhez – kellemes Louis illat terjengett. Levettem a ruháimat és beálltam a zuhanyzóba. Igaza volt Louisnak, a meleg víz nagyon jól esett. A hajam is teljesen vizes lett, de nem érdekelt. Ahogy a meleg víz végigfolyt a testemen újra kezdtem érezni az átfagyott végtagjaimat. Fél óra múlva már törülközőbe bugyolálva szárítgattam a hajamat. Így nem nagyon láttam semmit és mikor hallottam becsukódni az ajtót mögöttem kíváncsian vettem el a törülközőt a fejemről. Hatalmas meglepetésemre Louissal találtam szemben magamat. Döbbenten és riadtan néztem rá, ő pedig leplezetlenül nézett végig rajtam. Még szerencse, hogy fehérnemű volt rajtam így nem éreztem annyira meztelennek magamat.

- Louis te mit keresel itt? –kérdeztem és nagyot nyeltem

Nem válaszolt helyette egyre közelebb lépett, arra késztetve, hogy hátráljak a mosdóig. Mikor lábam beleütközött a szekrénybe és nem tudtam hova hátrálni, próbáltam oldalra kitérni. Azonban ő elkapott. Hátulról ölelt magához szorosan és teljesen hozzám simult. Nem vagyok valami prűd típus és éppenséggel szűz sem már, de ahogy Louis férfiasságát éreztem a fenekemhez simulni, éreztem, ahogy elönti a pír az arcomat.

- Annyira gyönyörű vagy! –suttogta a nyakamhoz hajolva

Elkezdte a nyakamat csókolgatni és a keze egyre feljebb csúszott. Mikor a mellemhez ért nem tudom mi ütött belém, de kibújtam az öleléséből felkaptam a ruháimat és kirohantam a szobából. A folyosón kapkodva felvettem a ruháimat és a kabátommal a kezemben a lifthez siettem. Tudom más lány ölt, volna ilyen helyzetért, de engem megijesztett a helyzet. Nem ezzel a céllal jöttem fel Louissal, bár lehet én voltam ritka naiv. Beszálltam a liftbe és közben képzeletben a fejemet a falba vertem. Mikor engem ölelt a tökéletes férfi, elrohantam, mint egy kisgyerek! Jellemző rám! Benyomtam a földszint gombot, azonban mielőtt becsukódhatott volna a lift ajtaja Louis ugrott be mellém. A szemeim elkerekedtek mikor felegyenesedett és rám nézett. Csábosan elmosolyodott majd megnyomta a STOP gombot mire a lift megállt. A kabinban félhomály lett, aminek következtében csak nagyon halványan láttam őt.

- Louis? –néztem rá, azonban ő a lift falának döntött és ismét teljesen hozzám simult
- Nem tudlak elengedni. Itt és most akarlak –mondta ki kerek perec, amit gondolt

Éreztem, hogy a pillangók életre kelnek a gyomromban és az alhasam felé vándorolnak. Annyira tökéletes volt, a szemei, a szája, a hangja mindene. Egyik kezével a hajamba túrt és a tarkómnál fogva húzott magához közelebb.

- Mondd, hogy akarsz és bármit megteszek amit kérsz -suttogta a számba
- Én…a fenébe is, akarlak! -mondtam elgyengülve

Louis nem tétlenkedett, megnyalta az alsó ajkamat, majd a felsőt majd szenvedélyesen megcsókolt. Nyelve az enyémet kényeztette miközben egyik keze a pólóm alá siklott.

- Olyan puha vagy! Annyira selymes –mondta két csók között
- Te pedig kívánatos –mondtam és a kezemmel végigsimítottam a mellkasán egészen le a nadrágjáig
- Ahw –tört fel belőle egy mély öblös sóhaj miután a kezemet egyre merevedő férfiasságára helyeztem
- Hmm még nem is csináltam semmit –motyogtam
- Már a látványod felizgat –csókolt meg a falnak szorítva
- Na na fogd vissza magad nagyfiú -mondtam és lenyomtam a földre

Nem tudom, hogy honnan jött meg hirtelen a bátorságom, de átvettem az irányítást. Lassan levettem magamról a pólómat és rá dobtam. Erre hangosan felnevetett és a sarokba dobta. Megfordultam neki háttal és úgy húztam le a nadrágomat, mikor a bokámhoz ért kiléptem belőle és félrerúgtam. Leereszkedtem négykézlábra és odamásztam mellé.

- Sok a felesleges ruha rajtad –piszkáltam a pólója szélét
- Megoldható ez a probléma –simított végig a fenekemen

Ráültem a csípőjére lovagló pózban és lefogtam mindkét kezét a feje mellett. A nyakát kezdtem el csókolgatni majd haladtam lefelé. Lehúztam róla a pólóját, amiben készségesen segített így folytattam a mellkasa csókolgatását. Elérve a nadrágjához kigomboltam és lerántottam róla egyetlen mozdulattal. Louis felült, de visszaültem a csípőjére és lenyomtam a vállánál fogva.

- Nyugalom –mondtam és a csípőmmel körkörös mozdulatokat, végeztem így ingerelve őt
- Ahhww látom, élvezed, ha játszadozhatsz a másikkal –nyögte Louis
- Szerintem nem csak én élvezem –mondtam és kimásztam az öléből

Lehúztam róla a boxerét ezzel láttatva, hogy nem kicsit sikerült felizgatnom.

- Teljesen ki vagyok neked szolgáltatva –mondta Louis

Felkúsztam hozzá és forrón megcsókoltam. Csók közben megfogtam a kezét és végigvezettem a mellemen. Belenyögött a csókunkba majd könnyedén és gyorsan kikapcsolta. Már ajkait a melleimen éreztem, mikor elhúzódtam.

- Most én kényeztetlek téged -mondtam és elkezdtem kézzel kielégíteni

Direkt oldalról helyezkedtem el, hogy így négykézlábon jól láthasson. Nagyot nyelt mikor a nyelvemmel megnyaltam a pénisze végét. Láttam mennyire, élvezi, így teljes egészében bekaptam és lágyan szívni kezdtem. Felváltva kézzel és szájjal kényeztettem egészen addig, amíg gerince ívbe nem feszült és éreztem, ahogy a számba élvez. Minden egyes cseppjét lenyeltem majd miután még egyszer végignyaltam a férfiasságát és felnéztem rá. Szemében kéjt és vágyat láttam, de a szája sarkában gonosz mosolyt véltem felfedezni.

- Most te jössz gyönyörűségem –mondta és fordított a helyzeten
- Rendben –mondtam és hagytam, hogy lefektessen a földre

Louis fentről haladt lefelé szép lassan, a nyakamhoz érve kiszívta a legérzékenyebb pontomon és biztos voltam benne, hogy annak másnapra nyoma marad. Amikor nyelvével a mellemet kezdte szenvedélyesen nyaldosni beletúrtam a hajába és hátrafeszítettem a fejemet. A kezével is rásegítette és éreztem, ahogy felizgulok. Kis idő után lejjebb indult a szájával, amibe teljesen beleremegtem. Lehúzta rólam a francia bugyimat és visszafele a combomat, kezdte csókolgatni. Mikor a belső combomhoz ért megvonaglottam az érintése nyomán.

- Ha nem maradsz nyugton kénytelen, leszek lefogni téged –mondta sunyi mosoly kíséretében és kezeivel szétfeszítette a lábamat
- Louis kérlek… –nyögtem
- Valaki nagyon felizgult –mondta és mikor a nyelvével kezdett kör körösen izgatni felsikítottam a kéjtől
- Sikíts, nyögj! Hallani akarom mennyire élvezed, amit csinálok –utasított és nem kellett kétszer mondania

Ahogy nyelvével és a hüvelykujjával izgatta a csiklómat az valami mennyei volt. Azonban nem kegyelmezett meg nekem ennyivel, éreztem, ahogy két ujját feldugja és gyors ütemben kezdett kielégíteni.

- Jesszusom mindjárt! -sikítottam fel azonban Louis váratlanul abbahagyta

Szinte égetett a vágy, hogy magamban érezzem őt. Ránéztem könyörgő tekintettel és vette a célzást. Óvatosan rám ereszkedett miközben péniszét a bejáratomhoz helyezte úgy izgatva.

- Louis! –nyögtem mire ő megkegyelmezett és belém hatolt tövig

Fájdalmas és kéjes sóhaj hagyta el a számat. Nem számítottam rá, hogy Louis ilyen méretes így idő kellett mire megszoktam őt.

- Elég szűk vagy –mondta miközben ütemesen tolt
- Vagy te vagy túl nagy –mondtam két sóhajtás között
- Nem baj. Így saját méretemre formálhatlak –mondta és kihúzta magát belőlem

Könnyedén hasra fordított majd felállított négykézlábra. Kicsit terpeszbe raktam a lábaimat mire újra magamban, éreztem őt. Csak reméltem, hogy nem hall meg minket senki ugyanis egyikünk se fogta vissza magát. Az orgazmushoz közeledve Louis rám hajolt és a mellemet kezdte újra simogatni, amitől még gyorsabban jött a kielégülés. Először Louis ment el, éreztem, ahogy elélvez, majd követtem őt. Pár percig még úgy maradtunk majd Louis kicsúszott belőlem és lefeküdt mellém a földre. Rátettem a mellkasára a fejemet, hallottam milyen gyors ütemben dobog a szíve.

- Most már rá tudlak venni, hogy maradj? –kérdezte a hátamat simogatva
- Szóval nem csak … –kezdtem de ő közbe szólt
- Nem csak arra kellettél, hogy szexeljek valakivel. Nagyon tetszel –mondta
- Akkor szívesen maradok. –néztem fel rá
- Szuper! Rendelek valami finomat és összebújunk a tv előtt –szorított a mellkasához
- Jól hangzik. Bár a desszertet már megkaptam –mondtam
- Igen? –nézett rám értetlenül
- Igen. Téged –mondtam és megcsókoltam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése