2013. szeptember 18., szerda

Testvérek hálójában





December 23-a volt és én morogva álltam a szobámban lévő tükör előtt. A cégünk éves karácsonyi bulijára készültem, és semmi kedvem nem volt hozzá. Másnap utaztam haza, és még sehol nem álltam az ajándékok csomagolásával. Ráadásul ki nem állhattam, a főnökeimet. Merthogy kettő volt. Nick és Harry. Testvérek voltak, úgy örökölték meg a céget az apjuktól, aki már korábban visszavonult az üzleteléstől. Így fiaira hagyta, akik igazából nagyon is értettek hozzá, és jól csinálták a dolgukat, csak elviselhetetlen volt a modoruk. Én pedig ennek a két elviselhetetlen alaknak voltam a titkárnője. Még szakmai gyakorlat alatt kerültem a céghez, és mivel Mr. Harrods meg volt velem elégedve, kiadta, hogy a gyakorlat lejárta után is alkalmazzanak. Ennek következtében már 2. éve viselem el a testvérpár irritáló modorát. 

Nagyot sóhajtottam és végignéztem magamon a tükörben. Egy fekete egybe részes ruhát viseltem, ami alul nadrág volt, szorosan követte a testem vonalát. Felül csipkés felsője volt, aminek hosszú csipkés ujja volt, a dekoltázsa szintén csipkés volt és hátul kivágott volt a hátam közepéig. Épp a magas sarkú cipőmbe bújtam bele, amikor láttam, hogy egy sms érkezett. Felvettem a telefonomat és bosszúsan sóhajtottam. Harry küldte.

„Szia, szépségem! Remélem az estén olyan ruha lesz rajtad, amiben gyönyörködhetek a szép formás lábaidban. Ne késs! H x” 

Hogy ez az alak mennyire bosszantó tud lenni néha! Felkaptam a táskámat illetve a téli szövegkabátomat majd leindultam a mélygarázsba. Szerencsére az egész ház fűtött volt, így nem fagytam meg, míg elértem a kocsiig. Egy pillanatra megfordult a fejemben, hogy nem megyek el, de akkor kinyírtak volna. 1 óra autózás után megérkeztem az irodaházunkhoz, ahol már folyt nagyban a mulatság. Felöltöttem a tőlem telhető legjobb műmosolyt, és elindultam be. Egy fekete kis bolerot még magamra kaptam, így nem fázott a hátam annyira. Mosolyogva fogadtam az üdvözléseket és reméltem, hogy sokáig nem botlok bele a fiúkba. Szerencsémre először Mr. Harrods talált meg engem, aki kedvesen üdvözölt. 

-         Édes lányom, de jó téged újra látni! –ölelt magához atyaian
-         Jó estét Mr. Harrods! Hogy tetszik lenni? –kérdeztem
-         Jól kedvesem, és most hogy itt vagy még jobban! –szorongatta meg a kezemet
-         Ennek örülök. Reméltem, hogy láthatom önt! –mosolyogtam őszintén
-         Szintúgy. Reméltem, hogy az én kelekótya fiaim nem üldöztek el még –ráncolta a homlokát
-        Kettőnk között megvallva, néha közel állnak hozzá, de ahogy ön tanácsolta, nem adom fel –mondtam fojtott hangon
-         Ez a beszéd kedvesem! –ölelt meg ismét
-         Sarah! De jó, hogy ideért –szólalt meg a hátam mögött egy hang és engem a hideg rázott ki tőle
-         Harry –fordultam vele szembe és biccentettem felé
-         Sarah! Már azt hittem, hogy soha nem érsz ide! –jelent meg a semmiből Nick
-         Nick! –biccentettem felé is
-         Na, de mi ez a hűvös üdvözlés? –mondta Harry és közelebb lépve megölelt, majd adott két puszit.

Nick követte a példáját és nem tudtam nem észrevenni, hogy mindkét fiú keze lecsúszott vészesen közel a fenekemhez. Elhessegettem a rossz gondolataimat, és inkább ismét Mr. Harrods felé fordultam. Nagy bánatomra Harry és Nick nem unta meg a beszélgetésünket, épp ellenkezőleg! Ami nem volt elég, ugyanis a vacsoránál is két oldalról fogtak közre, és néha hol egyikük, hol másikuk simított végig a combomon. Mocorogni kezdtem a székemen és reméltem, hogy nem vagyok feltűnő. Mikor a főételt hozták ki, Nick közelebb hajolt. 

-         Ne mocorogj ilyen feltűnően –mondta és már vissza is húzódott

Döbbenten pislogtam rá, és megráztam a fejemet. A két fiú ezt folytatta tovább egész vacsora alatt, azonban mikor Harry keze feljebb csúszott a lábamon, elkaptam a kezét és visszaraktam az ölébe. Ránézve láttam, hogy ráncolja a homlokát, amit én rosszalló tekintettel díjaztam. 

-         Fejezd be! –szóltam rá halkan
-         Miért tenném, amikor mindketten élvezzük? –hajolt közelebb
-         Harry, Sarah! Miért nem mentek táncolni ti is? –hallottuk meg Mr. Harrods hangját
-         Mi? –néztem fel döbbenten
-         Remek ötlet apa! –állt fel Harry – Sarah? –nyújtotta felém a kezét 

Ha nem Mr. Harrods kérte volna, akkor nem tettem volna meg, de így elfogadtam Harry felém nyújtott kezét. 

-         Gyönyörű vagy ma este. Bár jobb lett volna, ha szoknyát húzol –mondta
-   Már majdnem megköszöntem a bókot. Még szerencse, hogy csak majdnem –húztam fel a szemöldököm
-    Sokkal jobban szeretem azokat a nőket, akiknek van tartásuk és nem adják könnyen magukat –dorombolta mély hangon
-         Elég! –löktem meg a vállánál
-         És még vad is –kacsintott
-      Komolyan ebben nektek mi az élvezet? Hogy ritka idióta módon folyton beszóltok és megaláztok? –kérdeztem dühösen
-         Megalázunk? –pislogott rám döbbenten
-         Igen! Folyton mindenféle megalázó szexuális megjegyzéseket tesztek! –mondtam elszántan
-         Nem akartunk soha megalázni –rázta a fejét
-         Hát sikerült! –mondtam és kibontakozva a karjaiból leültem Mr. Harrods mellé 

Az est további felében a fiúk édesapjával beszélgettem, illetve több munkatársam is jelen volt. Egy pillanatra nem néztem a fiúk felé, nem érdekelt mit csinálnak, csak az, hogy távol vannak tőlem.  Azonban a páros tánc alól nem tudtam kihúzni magamat és pechemre Nick-el kerültem össze. 

-         Csodásan áll rajtad ez a ruha –mondta 2 percnyi némaság után
-         Köszi –mondtam mereven
-         Harry mesélte, hogy mit beszéltetek –mondta váratlanul
-         Örülök neki, legalább te is tudod mekkora bunkó voltál –néztem el a válla felett
-         Hidd el, amit mondott, nem akartunk soha megbántani –mondta
-         Hát persze, elhiszem –mondtam némi éllel a hangomban
-         Soha nem gondoltál még arra, hogy miért csináltuk a dolgokat? –kérdezte
-        Nem nagyon volt időm azon agyalni, hogy két éretlen férfi miért szólogat be a titkárnőjüknek. Nekem nincs ennyi időm, mint nektek –néztem rá
-         Hű azt hiszem jogos a haragod –mondta
-         Persze, hogy jogos! –vágtam rá
-         Ne utálj minket ennyire. Csak megőrülünk érted –mondta és erre lefagytam
-         Hogyan? –néztem rá
-         Látom, nem tudod, hogy mennyire vonzó és csodálatos nő vagy –simított végig az oldalamon
-         Nem, mert nem vagyok az –ráztam meg a fejemet
-         Hidd el, az vagy –mondta egy másik hang és éreztem, hogy valaki hátulról hozzám simul

Mint akibe belecsíptek úgy ugrottam meg és bújtam ki az ölelésből. Harry állt mögöttem és most mind a ketten sarokba szorítottak. 

-         Mit akartok tőlem? –néztem rájuk
-         Semmi olyat, amit te nem. –mondta Nick
-         Semmit nem akarok tőletek! –ráztam a fejemet
-         Akkor miért remegsz mindig, ha hozzád érünk? –kérdezte Harry
-         Én nem…ez nem igaz! –mondtam
-         Biztos? –lépett közelebb Nick
-         Igen! –néztem rájuk
-         Szerintem meg csak tagadod –mondta Harry és magához rántott
-         Engedj el, még megláthatnak! –mondtam, de esélyem se volt, mert Nick beállt mögém 

Hiába volt minden tiltakozásom, ahogy kezükkel simogattak, a testem elárult. Megremegtem és tudtam, hogy ezt ők is érzik. Vissza kellett fojtanom egy jól eső nyögést, mikor Nick kezei a mellemet kezdték el masszírozni, amelyek azonnal megkeményedtek az érintésére. 

-         Hm, szóval még mindig tagadod? –suttogta Harry szinte már a számba
-         Miért csináljátok? –kérdeztem
-     Hát nem elég egyértelmű? Oda vagyunk érted, rajongunk minden porcikádért, te pedig könnyedén taposol el minket anélkül, hogy észrevennéd milyen hatással vagy a férfiakra –mondta Nick
-         Ez nem igaz. Én nem vagyok ilyen –motyogtam
-         Erre mind a ketten jobban hozzám simultak és éreztem a kemény férfiasságukat. Nagyot nyeltem.
-         Ez őrültség! –ráztam meg a fejemet
-         Miért? Mind a ketten kényeztetni akarunk téged, az őrület határáig szeretni –csókolt bele mind a két fiú a nyakamba
-         Nem lehet, nem tehetjük –tiltakoztam
-         Dehogynem. Ha akarod, akkor igen. Nem fogjuk kitapétázni vele az irodát. –mondta Harry
-         Bízz bennünk, olyannak ismersz minket, mint akik gusztustalanul kitolnak egy nővel? –fordította maga felé a fejemet Nick
-         Nem tudom, azt hiszem nem –hebegtem
-         Meg aztán, apánk biztos elsőként ölne meg minket. Azt mi se akarjuk –biztosított Harry 

Mikor látták, hogy már nem ellenkezem annyira, elkezdtek kifele húzni a bejárat felé. A szívem a torkomban dobogott, mikor a sofőrjük előhozta a kocsit, mi pedig beültünk a hátsó ülésre. Nem tudom mire számítottam, de a fiúk nagyon udvariasak voltak. Mindkettő a kezemet fogta, én pedig megszeppenten ültem közöttük. A kezemet simogatták az ujjukkal, ami valamelyest megnyugtatott. Hogy a jó istenbe kerültem én ilyen helyzetbe? Tényleg akarom én ezt? A válasz valahol legbelül már megvolt, csak én féltem hangosan is bevallani. Mert akkor az azt jelentené, hogy tényleg akarom őket veszettül. A kocsi egy rándulással megállt a házuk alatt lévő mélygarázsban, én pedig kikászálódtam Harry után a kocsiból. Valószínűleg láthatták, hogy mennyire meg vagyok szeppenve, ugyanis finoman bántak velem. Felérve a lakásba, levették a cipőiket, illetve a zakót és felém fordultak. 

-         Emeld a lábad szépségem –mondta Harry előttem térdelve
-         Felemeltem a lábamat és levette rólam a cipőmet, amit az övék mellé rakott le.
-         Gyere –húztak maguk után 

Egyszer már jártam itt, így tudtam, hogy amerre megyünk, ott a hálószoba van. Beérve Nick becsukta az ajtót, majd hamar közöttük találtam magam ismét. A bolerotól hamar megszabadítottak, ami valahol a fotelban landolt. 

-         Istenem, gyönyörű vagy! –harapott az ajkába Nick
-         Szégyenlősen lesütöttem a szememet, és elmotyogtam egy köszönömöt.
-         Ez az igazság –emelte fel Harry a fejemet 

Nem szóltam semmit, csak álltam meredten, mikor éreztem, hogy Nick elkezdi lehúzni a ruhám cipzárját, Harry pedig a nyakamat kezdte el csókolgatni. Egy jóleső nyögés csúszott ki a számon, mire Harry elkezdte szívni a nyakamat. Önkéntelenül karoltam át a nyakát és túrtam bele a hajába. Göndör fürtjei az ujjaim között szánkáztak, ami nagyon jó érzés volt. Mikor megharapta a nyakamat, majd végignyalt a sérült bőrön, meghúztam kicsit a haját mire egy rekedtes torokhang tört fel belőle. Nick eközben lassan kihámozott a ruhámból, ami végül lecsúszott róla én pedig kilépve belőle ott álltam a fiúk előtt fehérneműben. Zavarban voltam nem kicsit, de nem volt időm ezzel foglalkozni. Nick hátulról hozzám simult, és kezei a hasamat simogatták, majd haladt felfelé a mellemhez. A fejem hátrabicsaklott a vállára és a melleimet a kezéhez nyomtam, jóleső nyögések közepette. Láttam, hogy Harry nagyot nyel, majd elkezdte kigombolni az ingjét. Irtó szexi volt, ahogy ott áll előttem félmeztelenül. Csak most tűnt fel, hogy mennyi tetoválás borítja a testét. Elhúzódtam Nick-től, és Harry felé hajolva, elkezdtem végigcsókolgatni minden egyes tetoválását. Harry a hajamba túrt és hallottam, hogy nehezebben veszi a levegőt. Eközben Nick végigsimított a hátamon, a gerincem vonalán, majd le a fenekemre. Mikor keze visszafele siklott kikapcsolta a melltartómat, ami így hamar lekerült rólam. Felegyenesedtem és szembefordultam Nick-el, majd megszabadítva az ingjétől az ajkamba harapva néztem végig rajta. Az ő teste is olyan volt akár egy adoniszé. Kigyúrt izmos felsőteste volt, mint Harry-nek, csak nem volt tetoválása. Neki is megcsináltam azt, amit Harry-nek, és közben Harry ágyékához dörgöltem a fenekemet. Harry erre rám hajolt, végigcsókolgatta a hátamat és a mellemet simogatta. Nick beletúrt a hajamba és mikor a boxere vonalához értem felhúzott magához és szenvedélyesen megcsókolt. Nyelve könnyedén érte el az enyémet és vadul csókolt. Zihálva húzódtunk el egymástól, mire Harry szembefordított magával, és letérdelt elém. Két ujját beleakasztotta a fehérneműm szélébe és lassan lehúzta rólam. Mikor kiléptem belőle percekig csak néztek én pedig rettentő zavarban voltam. Így Nick nadrágja után nyúltam, és lehúztam róla a boxrével együtt, majd láttam, hogy Harry addigra már kibújt a sajátjából. 

-         Gyere –mondta Harry és felkapva az ölébe lerakott az ágyra 

Nick fölém mászott és elkezdett lassan végigcsókolgatni. Elidőzött a melleimnél, az egyiket lágyan szopta, míg a másikat a kezével simogatta. Majd haladt lefelé a hasam felé, és óvatosan szétnyitotta a lábaimat. Nyöszörögtem mikor először simított végig a csiklómon az ujjával. Amikor egy ujját belém dugta a hátam ívbe feszült és majdnem felsikítottam. Azonban ezt követte még két ujja és először lassan, majd nagyobb tempóban kezdett ujjazni. Oldalra pillantottam és láttam, hogy Harry szinte már fekete tekintettel néz, és az erekciója egyre nagyobb lesz. Felé nyúltam ő pedig értette a célzást. Közelebb jött, feltérdelt az ágyra mellém én pedig lassan végighúztam a kezemet kemény farkán. Láttam, ahogy hátraveti a fejét és jólesően nyögni kezd mély rekedtes hangján. Nick eközben egyre gyorsabban és mélyebben ujjazott én pedig már közel voltam nagyon az orgazmushoz. Ekkor kihúzta az ujját belőlem és a nyelve váltotta fel. Itt már nem bírtam és tényleg felsikítottam, mámorító érzés volt, ahogy a nyelvét a hüvelyembe dugta és úgy kényeztetett. Harry is egyre többször és nagyobbakat nyögött, így tudtam, hogy már közel van. Kicsit elhúzódtam Nick-től, és négykézlábra másztam fel az ágyon. Közelebb húzódtam Harry-hez, és mindkét fiú szerencsére értette mit akarok. Nick folytatta tovább, én pedig szájjal kezdtem el Harry-t kényeztetni. Előretolta a farkát, ami így egészen a torkomig ért le, de egészen jól bírtam és nem lettem rosszul. Hihetetlen érzés volt, ahogy Nick a nyelvével és az ujjával juttatott a csúcsra, miközben Harry-t szoptam, aki pillanatokon belül beleélvezett a számba. Láttam rajta, hogy még mindig az adrenalin hatása alatt van, azonban mielőtt bármit is tehettem volna, Nick hátra húzott és fölém kerekedve, a pénisze hegyével a csiklómat kezdte el izgatni. Körmeimet a hátába vájva kiáltottam a nevét. 

-         Ne csináld ezt –motyogtam
-         Css mindjárt –mondta és lassan belém hatolt
-         Ahhww –nyögtem és a hátam ívbe feszült, a mellem pedig a mellkasához simult
-    Gyerünk szépségem hadd halljuk mennyire tetszik –mondta Nick és ütemesen kezdett el mozogni bennem
-         Istenem –mondtam, ahogy gyorsabb tempóra váltott

Lábaimmal átkulcsoltam Nick derekát, hogy mélyebben érezzem magamban, mire őt hátradőlt, így én kerültem felülre. Értettem a célzást, így az ágy háttámlájába kapaszkodva elkezdtem mozogni rajta. Nick kezei eközben a csípőmet szorongatták, és egy idő után gyorsabb tempót kezdett el diktálni. Mikor mind a ketten elélveztünk egy ideig még nem szálltam ki az öléből, csak körkörös mozdulatokat csináltam, miközben a pénisze teljes hosszában bennem volt. 

-         Jézusom Sarah! –nyögte Nick

Leszálltam róla és hangosan zihálva dőltem le az ágyra. Pillanatokon belül Harry volt felettem és lágyan megcsókolt. Óvatosan beszívta az ajkai közé az ajkamat, mire belenyögtem a szájába. Alig voltam túl a második orgazmusomon máris kívántam őt. Harry pénisze a combomat érintette és mindennél jobban magamban akartam őt érezni. Nem kellett sokat várnom, Harry lassan szétnyitotta a lábamat és óvatosan belém vezette magát. Kétségbeesetten kaptam a takaró után, ugyanis hatalmas mérete volt. Eleinte nem mozdult, majd lassan kezdett el tolni, én pedig a nyakát kezdtem el harapdálni és a hátát karmolászni. 

-         Ezt ne csináld, mert nagyon vadító –nyögte a fülembe

Nem hallgattam arra, amit mondott, ugyanúgy folytattam tovább, mire Harry gyorsabban kezdett el mozogni és a golyói hangosan csapódtak a fenekemhez. Tudtam, hogy nagyon élvezi, amit vele csinálok így eszemben se volt megállni. Mikor már nagyon közel voltunk, Harry kihúzódott belőlem, és felállított négykézlábra. Beállt mögém és ismét erőteljesen kezdett el mozogni bennem. 

-         Olyan gyönyörű vagy –mormogta a fülemben miközben rám hajolva a mellemet simogatta
-         Harry –nyögtem és éreztem, ahogy a pénisze köré élvezek, amitől is azonnal elélvezett

Pár percig csak ziháltunk, majd Harry kihúzta belőlem a péniszét és maga felé fordítva megcsókolt szenvedélyesen. Majd mikor elhúzódtunk Nick beletúrt a hajamba, és magához húzva ő is vadul kapott az ajkam után. Mikor azt hittem, hogy már vége, a fiúk lefeküdtek az ágyra, és lehúztak engem is magukkal. Közöttük feküdtem, ők pedig simogatni kezdtek mindenhol, miközben felváltva csókolgattak. 

-     Egyszerűen nem tudunk betelni veled, olyan tökéletes vagy –mormogta Nick és nyelvével végigsimított az alsó ajkamon
-         Szeretnék újra és újra beléd hatolni és eljuttatni az orgazmusig –mondta Harry és nyelvével végignyalt a mellemen
-         Én is ezt akarom –bukott ki belőlem és mire visszakozhattam volna Harry a hátára gördült és magára húzott

Láttam, hogy Nick mögém térdel, majd Harry magához húzott egy szenvedélyes csókra, Nick pedig a csiklómat kezdte izgatni a farka végével, és lassan belém vezette magát. Ráharaptam Harry szájára, mire ő nyögött most bele a csókunkba. Pár perc után Nick felhúzott magához, és most Harry tolta belém kemény péniszét. Erőteljesen tolt, miközben Nick a mellemet simogatta és csókolt. Ezt csinálták felváltva, ami ellen nem tudtam ellenkezni és nem is akartam. Végül fáradtan és levegő után kapkodva dőltünk le egymás mellé és én csukott szemmel hagytam, hogy magunkra húzzák a takarót, miután egyikük ingét rám adták. 

-         Jól vagy? –fordultak felém
-         Igen, csak kimerültem –nyitottam ki a szememet
-         Fantasztikus voltál. Egyszerűen elképesztő –adott egy puszit a homlokomra Harry
-         Köszi –mosolyogtam rá
-         Aludj hercegnő, pihenésre van most szükséged –simogatta meg a kezemet Nick

Jólesően hümmögtem és Harry-hez bújtam önkéntelenül is, aki átkarolt és a fülembe suttogott.

-         Szeretlek!
-         Én is szeretlek Harry –mondtam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése