2013. szeptember 18., szerda

Esküvő



El se hiszem, hogy elérkezett ez a nap is. A barátommal Harry-vel, már régóta terveztük az esküvőt, de nem gondoltam, hogy tényleg el is jutunk idáig. Mivel a ruhaszalonba a paparazzik könnyedén lefotózhatták volna a ruhámat, így itthon fogadtam a ruhakészítőt. Harry elment a fiúkkal, így a koszorúslányaimmal és a húgommal nyugodtan próbálhattuk a ruhát. Hatalmas templomi esküvőnk lesz Harry-vel, így a ruha is ahhoz mérten lett elkészíttetve. Amúgy is nagy ruhát akartam, így nem volt nehéz a kettőt összekombinálni. A ruha felső része fűzős, és gyönyörű gyöngyberakás, illetve csipke díszíti, míg a ruha alsó része nagy része tüll, amit selyem illetve csipke réteg fedett el. Nem volt nagy és nehéz ruha, ellenkezőleg, nagyon kényelmes, könnyed volt. Az uszály és a fátyol 4 méter hosszú volt, amit a koszorúslányok fognak vinni, köztük Lux is. Az esküvőn 3 ruha lesz rajtam, a menyasszonyi ruha után fogom viselni a menyecske ruhát, majd hajnalban egy fehér, csipkés, hosszú ujjú, comb középig érő ruhát. Épp ezt az utóbbit próbáltam, mikor a húgom hangos kiabálás közepette jött be, mondván Harry hazaérkezett. A ruhakészítő és a segédei gyorsan elpakolták a menyasszonyi ruhámat és a menyecske ruhámat, majd a hátsó ajtón távoztak. Ezt a fehér ruhát láthatta Harry, így nem kapkodtam a levételével. Hirtelen mindenki eltűnt a szobából, így épp azon gondolkodtam, hogy fogom lehúzni hátul a cipzárt, mikor egy meleg kéz simított végig a ruhán keresztül a hátamon, majd simult előre a hasamra. Behunytam a szememet és elmosolyodtam, egyetlen érintéséből tudtam már, hogy ő az. 

-          Azt hiszem az esküvőn hatalmas önuralomra lesz szükségem –mormogta mély rekedtes hangján
-          Ebben egyetértek, ahogy nekem is szükség lesz rá –nyeltem nagyot

Annyit tudtam Harry öltözékéről, hogy hófehér öltönyt fog viselni, fekete nyakkendővel. Ennyit engedtek nekem megtudni, többet nem a fiúk, így hát már a gondolatába belepusztultam, hogy rajta fehér öltöny lesz. 

-  De legvégső esetben, én leszek, aki elrabol téged, és akkor rosszalkodhatok az újdonsült  feleségemmel –súgta a fülembe
-        Neked kell megkeresni, nem lehetsz az, aki elrabol! –kuncogtam
-     Ebben nem lesz hiba, megmentelek ettől a ruhától, ami galád mód eltakar előlem –húzta le a ruhám cipzárját
-       Harry! Nem lehet, te is tudod! Nem lehetsz te a menyasszonyrabló –mondtam majd azon nyomban fel is sóhajtottam, ahogy Harry elkezdte lehúzni a ruhám pántját és apró csókokkal hintette a vállamat
-   Miért nem? Mondj egy okot, amiért nem tehetem meg! –mormogta és tovább folytatta a csókolgatásomat
-          Mert…mert nem –érveltem nagyszerűen
-          Hm lássuk mit tudok tenni az ügyben, hogy meggyőzzelek –mondta és lehúzta rólam a ruhát

A ruha könnyedén csúszott végig a testemen, majd mikor elérte a bokámat, Harry könnyedén bújtatott ki belőle. Magamban elmosolyodtam, ugyanis a ruha alatt még ott volt a fehér szett, amit az esküvői ruhához próbáltam. Csipke mindenhol és tudtam, hogy ezért megőrül. Hallottam, ahogy egyre erősebben zihál, majd maga felé fordított. 

-          Ez már gyilkosság –simította hátra a hajamat
-          Kvittek vagyunk –kacsintottam rá
-       Megőrjítesz, és így nem könnyű téged rávenni valamire, mikor egyetlen szavadba kerülne, hogy bármit megtegyek neked –simított végig az oldalamon
-          Harry, ne kínozz –sóhajtottam fel
-          Ó ez még csak az eleje szépségem –mondta és a közelben lévő nagy puffhoz vezetett

Leültetett rá, majd fölém térdelt, amire nagyot nyeltem. Imádtam Harry-ben, hogy szenvedélyes és gyengéd szerető egyszerre. Lehúzta magáról a pólóját egy mozdulattal és máris félmeztelenül döntött hanyatt a puha puffon. 

-      Annyira gyönyörű vagy, el se merem hinni, hogy tényleg a feleségem leszel 3 nap múlva –mormogta miközben a mellem közötti kis völgyet csókolgatta
-         Ha így folytatod, még ma meghalok –hajtottam hátra a fejemet az élvezettől
-      Hm nincsenek ilyen gonosz hátsó szándékaim, csupán meg akarlak győzni –haladt felfele a nyakam felé
-         Harry, akkor is a válaszom nem –néztem le rá
-         Sshh várd ki a végét –mosolyodott el pimaszul
-         Ne csináld, ez nem fair! –érveltem
-     Dehogynem szépségem, szerelemben és háborúban mindent lehet –mondta és egy laza mozdulattal kikapcsolta a melltartómat
-         Csak hogy te mindig csalsz! –mondtam
-         De soha nem panaszkodtál eddig –mondta és ajkaival a mellemet kezdte el kényeztetni

Utáltam, hogy mindig ilyen könnyedén meghajlok az akarata előtt, és nem tudok ellenállni neki. Kezével tovább izgatta a mellemet, miközben ajkaival lefelé haladt. Éreztem, ahogy a bőrömbe szuszog és mosolyog, ahogy megérezte a testem remegését. 

-          Most már igent mondasz? –kérdezte a hasamat csókolgatva
-          N-nem –nyögtem

Harry ajkai nedves csókot hagytak végig a testemen és én már a körmeimmel a puff huzatját karmolásztam, ahogy Harry ajkai egyre lejjebb merészkedtek. 

-          Most már igent mondasz? –ismételte el újra
-          Ahh…n-nem -motyogtam

Felemeltem a fejemet, és láttam Harry perverz mosolyát, miközben lehúzta rólam a csipkés fehérneműemet, és eldobta valahova a háta mögé. Nagyot nyeltem, ahogy terpeszbe húzta a lábamat és felsikítottam mikor ajkait éreztem a legérzékenyebb pontomon. Pontosan értett a lassú és kegyetlen kínzáshoz, amivel megtörheti az akaratomat. Nyelve kacéran játszadozott a csiklómon, miközben két ujja lassú mozdulatokkal járt ki be, lassan hajszolva engem az orgazumus felé. Harry ajkai elváltak tőlem, pimaszul megnyalta az ajkát, majd fölém hajolt. 

-          Na és most már igent mondasz? –kérdezte
-     Azt lesheted Styles –hebegtem és büszke voltam magamra, hogy még így is képes voltam egy frappáns válaszra
-          Hm, mindig tudtam, hogy nem az a könnyen megtörhető vagy, és ezt imádom benned –csókolt meg hosszan 

Ujjai egyre őrültebb tempót kezdtek el felvenni, és ahogy nyelve ismét csatlakozott a hátam ívbe feszült, a csípőmet pedig előre toltam, jobban hozzá feszülve. Azonban mielőtt elérhetett volna az orgazmus, Harry elhúzódott tőlem. Félig lehunyt szemmel láttam, ahogy letépi magáról a nadrágot szó szerint, és engem feljebb tolva, ereszkedik rám. Lábaival terpeszbe tolta a lábaimat, és pénisze vége a csiklómat izgatta. Tudtam, hogy élvezi ezt a gyilkos játszadozást és azt is, ahogy alatta nyöszörgök. 

-          Most mit mondasz szépségem, igent mondasz? –kérdezte el ismét
-          I-igen! Igen Harry! –nyögtem

Nem szólt semmit, de láttam, ahogy diadalmasan elmosolyodik. Utáltam, hogy mindig eléri, amit akar, de egyszerűen képtelen voltam neki nemet mondani. Éreztem, ahogy lassan belém tolja a péniszét én pedig megemeltem a csípőmet, hogy jobban magamba fogadhassam. Felnyögött, mikor a csípőmet teljesen hozzá nyomtam és mélyen bennem volt. Fejét a nyakamhoz szorította, majd lassan mozogni kezdett. Lábaimmal körbekulcsoltam a csípőjénél, így egészen mélyre tudott mozogni bennem. A szobát a nyögéseink és hangos zihálásunk töltötte meg. Harry a vállamat harapdálta, én pedig a hátát karmolásztam, hangos nyögések és sóhajtások közepette. A kielégüléshez közeledve, testünk már izzadtan tapadt össze, és testünk kéjtől fűtve vonaglott a másiknak feszülve. Harry a fejem mellett kétoldalt kapaszkodott meg a puffban, és tudtam, hogy ő is nagyon közel van. Ajkaimat a nyakára tapasztottam és harapdálni, szívni kezdtem miközben a hátát karmolásztam. Káromkodások hada hagyta el a száját, ahogy egyre nagyobbakat lökött. 

-          Istenem….ahhww kicsim –nyögte majd éreztem, ahogy belém élvez 

Párat még lökött, miközben elélvezett így engem is elért az orgazmus. Fáradtan, izzadtan és zihálva omlott rám, fejét pedig a mellemen pihentette. 

-        Azt hiszem, gondban leszek, ha érvényesíteni akarom az akaratomat a házasságunk alatt –túrtam bele a hajába
-    Csak nagyon fontos helyzetekben fogom ezt bevetni. Ráadásul megjegyzem, ez fordítva is nagyon hatékonyan működik –emelte fel a fejét
-         Amit ki is fogok rendszeresen használni –nevettem
-      Ki fogsz készíteni ezt előre, érzem, de élvezni fogom. Jézusom, de még mennyire! –húzódott fel és csókolt meg szenvedélyesen 

Azt hiszem elmondható volt, hogy a ruhapróba sikeres volt, és az utána lévő beszélgetés Harry-vel igen….lehengerlő és élvezetes. Nagyon élvezetes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése